Prilikom najave letova iz Niša, kompanija Rajaner (Ryanair) trećinu konferencije za novinare posvetila je predstavljanju svojih poslovnih rezultata i niza promena na kojima je radila kako bi povratila putnike koje je u međuvremenu izgubila zbog brojnih propusta u radu, među kojima je korisnike svojih usluga nazivala „idiotima“.
Detaljna analiza poslovanja Rajanera obuhvata i njihovu prisutnost na društvenim mrežama i IT sektoru, a tome sada dodajemo još jedan detalj – „booking and travel“ platformu „myRyanair„ koja bi, prema pisanju Telegrafa, trebalo da obezbedi brže i efikasnije planiranje putovanja ovom kompanijom.
Navodi se da putem nje četiri B 737 mogu da se popune za jedan minut. Osim toga korisnicima je omogućeno da selektuju najpoželjnije opcije putovanja, garantuje se sigurnost ličnih informacija, plaćanja, jednostavna pretraga 1.800 linija kompanije Rajaner, brža rezervacija karata i lakše čekiranje.
Platforma je bazirana na korisnikovom ličnom profilu – od personalizovanih saveta vezanih za odmor do nuđenja opcija koje štede novac.
– „myRyanair“ je kreiran da operiše sa podacima 106 miliona ljudi, a kako mi rastemo, tako će rasti i kapaciteti platforme – izjavio je Džon Harli u ime Rajanera.
Ovu low-cost kompaniju godišnje koristi 113 miliona ljudi, a cilj njenog menadžmenta je da do 2024. godine taj broj dosegne 180 miliona.
Platformu „myRyanair“ razvila je srpska IT kompanija Comtrade, a za njenu izradu inženjeri su uložili 36.000 sati rada i testiranja, piše Telegraf.