BEG airport status
Srpski Comtrade razvio novu „booking and travel“ aplikaciju za Rajaner "Brže i efikasnije planiranje putovanja Rajanerom" / Screenshot

Srpski Comtrade razvio novu „booking and travel“ aplikaciju za Rajaner

Prilikom najave letova iz Niša, kompanija Rajaner (Ryanair) trećinu konferencije za novinare posvetila je predstavljanju svojih poslovnih rezultata i niza promena na kojima je radila kako bi povratila putnike koje je u međuvremenu izgubila zbog brojnih propusta u radu, među kojima je korisnike svojih usluga nazivala „idiotima“.

Detaljna analiza poslovanja Rajanera obuhvata i njihovu prisutnost na društvenim mrežama i IT sektoru, a tome sada dodajemo još jedan detalj – „booking and travel“ platformu „myRyanair koja bi, prema pisanju Telegrafa, trebalo da obezbedi brže i efikasnije planiranje putovanja ovom kompanijom.

Navodi se da putem nje četiri B 737 mogu da se popune za jedan minut. Osim toga korisnicima je omogućeno da selektuju najpoželjnije opcije putovanja, garantuje se sigurnost ličnih informacija, plaćanja, jednostavna pretraga 1.800 linija kompanije Rajaner, brža rezervacija karata i lakše čekiranje.

Platforma je bazirana na korisnikovom ličnom profilu  – od personalizovanih saveta vezanih za odmor do nuđenja opcija koje štede novac.

– „myRyanair“ je kreiran da operiše sa podacima 106 miliona ljudi, a kako mi rastemo, tako će rasti i kapaciteti platforme – izjavio je Džon Harli u ime Rajanera.

Ovu low-cost kompaniju godišnje koristi 113 miliona ljudi, a cilj njenog menadžmenta je da do 2024. godine taj broj dosegne 180 miliona.

Platformu „myRyanair“ razvila je srpska IT kompanija Comtrade, a za njenu izradu inženjeri su uložili 36.000 sati rada i testiranja, piše Telegraf.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj