Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024
IFIS 2016: Izložba aviona za kalibražu na Batajnici
Nešto drugačiji TT zbor na Batajnici / Foto: Ivan Bukvić

IFIS 2016: Izložba aviona za kalibražu na Batajnici

Treći dan „IFIS 2016″ u Beogradu i izložba aviona za kalibražu na aerodromu Batajnica među učesnicima su okarakterisani kao najzanimljiviji formalni deo simpozijuma.

Kao što je i najavljeno, na beogradskom vojnom aerodromu mogli su se videti američki „Challenger“, francuski „ATR“, italijanski „Piaggio“, češka „Cessna“, nemački i srpski „Beechcraft“, dok je engleska letelica za nemenu kalibraže izostala.

Više od dva sata učesnicima seminara posade ovih letelica, kao i njihovi nadređeni bili su na raspolaganju za formalni i neformalni razgovor, pitanja ali demonstraciju softverskog sistema kalibraže iz vazduha. Inspektori i piloti najčešće su komentarisali komfor u letelicama, performanse aviona, njihovu opremljenosti, a mogle su se čuti i diskusije u vezi sa praktičnim radom prilikom kalibraže.

Tango Six je razgovarao sa predstavnicima svih delegacija čiji su avioni bili izloženi. Intervjue, izgled unutrašnjosti kabina svakog od izloženih letelica, kao i sisteme za kalibražu u njima moći ćete da vidite u narednim danima.

ATR u "Rudolf" šemi / Foto: Ivan Bukvić
ATR u „Rudolf“ šemi / Foto: Ivan Bukvić
Challenger / Foto: Ivan Bukvić
Challenger nosi jedinstvenu „N“ registraciju zbog jedinstvene misije / Foto: Ivan Bukvić
Još jedna egzotična upotreba za italijanski dizajn / Foto: Ivan Bukvić
Još jedna egzotična upotreba za italijanski dizajn / Foto: Ivan Bukvić
Kingari
Nemački avion za kalibražu navigacionih sredstava / Foto: Ivan Bukvić
OK-CAA
Prednja kancelarija jedne od letelica / Foto: Ivan Bukvić

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Iv

Do kada traje ova izlozba? Jeli vec gotova?

Odgovori
fe

TANGO SIX. Ovo je novi portal, za mene. Lepo je uredjen i svidja mi se. Nekada davno, kada sam bio mladi elektroinzenjer zapoceo sam karijeru kao gl. u JNA. Radio sam devet godina u tadasnjem RV i PVO, na poslovima osvajanja remonta elektroopreme. Interesuje me od kada se za civilnu avijaciju koristi termin „generalna“?

Odgovori
AT

Evo informativno da osvezite znanje:
„U najvećem broju pod generalna avijacija podrazumijevaju se manji avioni. Ipak, u tu kategoriju spadaju svi ne vojni letovi i letovi izvan redovnog prometa. To mogu biti od rekreativnog leta paraglidera do neredovitog cargo-leta nekog širokotrupnog aviona. Tu spadaju poslovni, privatni, školski, protivpožarni letovi, jedriličarstvo, padobranstvo paragliding, zaprašivanje, policijske patrole, kontrola cestovnog prometa … Među najpoznatije proizvođače manjih aviona spadaju: Cessna, Cirrus Design, Diamond, Mooney, Piper, itd.
Sve popularnije postaju ultralake letjelice kao i letjelice kućne izrade za rekreativno letenje.“

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs