BEG airport status
Er Srbija dobila saglasnost za sprovođenje obuke na tipovima A320 i A330 Omogućen i "Cross Crew Qualification" za prelazak sa A320 na A330/ Foto: Air Serbia

Er Srbija dobila saglasnost za sprovođenje obuke na tipovima A320 i A330

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) dobila je saglasnost da sprovodi pilotske obuke za avione A320 i A330 čime je proširila svoje kapacitete za treninge.

– Sa dobijenim statusom Odobrene organizacije za sprovođenje treninga (Approved Training Organisation – ATO), Er Srbija moći će da priprema svoje pilote za sticanje sertifikata koji su im neophodni da bi postali kopiloti ili kapetani u modernoj floti mlaznjaka nacionalne avio-kompanije, kao i da sprovodi „Cross Crew Qualification“ (CCQ), dodatnu obuku za pilote koji prelaze sa aviona A320 na veći A330. – saopštila je Er Srbija

Kapetani Goran Nižić i Nenad Mitić su prvi piloti koji su završili ovu obuku na Er Srbijinom A320, a to će uskoro učiniti kopiloti – Andreja Milošević i Predrag Đurić, koji završavaju linijski trening na A320. Do marta 2017. godine još tri kapetana bi trebalo da završe ovu obuku na širokotrupnom A330, saopštila je Er Srbija.

– Kompletna obuka traje oko mesec dana i obuhvata zemaljske treninge u Beogradu, sesije na simulatoru leta koje se obavljaju u inostranstvu i linijski trening pod nadzorom na mreži Er Srbije. U prošlosti, piloti Er Srbije obučavali su se za obavljanje letova na A330 kod članova Etihad ervejz partners (Etihad Airways Partners), uključujući Alitaliju (Alitalia) u Rimu, gde su ove godine 32 pilota primila sertifikate kao deo učešća na pokretanju prekookeanskog leta do Njujorka. S druge strane, u Er Berlinu (Air Berlin) su obavljane obuke za A320. – navode u Er Srbiji i dodaju da kompanija trenutno ima ukupno 242 pilota.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj