BEG airport status
Viz er uspostavlja bazu u Varni Varna - 27. Viz erova baza po redu

Viz er uspostavlja bazu u Varni

Kompanija Viz er (Wizz Air) najavila je uspostavljanje svoje 27. baze na aerodromu u Varni od 21. jula sledeće godine, u kojoj će biti baziran jedan A320. Varna, do koje mađarski prevoznik već leti, postaće druga baza ove kompanije u Bugarskoj, saopštio je Viz er.

– Upostavljanje baze predstavlja investiciju od 98 miliona američkih dolara sa naše strane, što će stvoriti 36 direktnih radnih mesta unutar same avio-kompanije. Novi avion će povećati broj linija koje održavamo iz Varne na ukupno sedam. Najnovije linije će povezati Varnu sa Dortmundom i Minhen-Memingenom u Nemačkoj, Ajndhovenom u Holandiji, Larnakom na Kipru i Milanom (Bergamo) u Italiji. Broj letova do Londona (aerodrom Luton) će biti povećan na deset nedeljno.
– navode u kompaniji.

U 2017. godini Viz er će moći da ponudi preko 380.000 sedišta na svojim linijama iz Varne, što predstavlja porast od 260% u odnosu na ovu godinu, navodi se u saopštenju.

– U poslednjih 12 meseci (završno sa 30. novembrom) Viz je prevezao preko 1,7 miliona putnika na svojim liijama od i do tri bugarska aerodroma – Sofija, Varna i Burgas. Sa novim avionom u 2017. godini Viz er će imati ukupno osam aviona baziranih u Bugarskoj – sedam u Sofiji i jedan u Varni, zapošljavajući tako preko 300 članova posade. – saopštila je mađarska „low-cost“ kompanija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj