BEG airport status
Viz er uvodi prve letove za Prištinu, Sarajevo i Tiranu iz Budimpešte "Wizz Air" od aprila prvi put u Prištini, Sarajevu i Tirani; Nove linije ka Skoplju i Podgorici iz Budimpešte / Foto: Wizz Air

Viz er uvodi prve letove za Prištinu, Sarajevo i Tiranu iz Budimpešte

Kompanija Viz er (Wizz Air) najavila je „veliku ekspanziju u regionu Zapadnog Balkana“. Ova kompanija po prvi put počinje da leti sa aerodroma u Prištini, Sarajevu i Tirani, a uvodi i nove linije iz Skoplja i Podgorice ka Budimpešti.

Prvo će biti uvedena linija za Skoplje 2. aprila sledeće godine. Planirana su dva nedeljna leta – sredom i nedeljom. Nakon toga, 3. aprila počeće letovi za Podgoricu koji će se, takođe, odvijati sredom i nedeljom. Početak letova iz Budimpešte za Sarajevo zakazan je za 5. april. Odvijaće se sredom i nedeljom do 9. aprila, odnosno ponedeljkom i petkom od 10. aprila. Istog dana počeće i letovi za Tiranu – sredom i nedeljom. Linija za Prištinu biće uvedena 7. aprila sledeće godine. Realizovaće se ponedeljkom i petkom, kažu u kompaniji.

Nove destinacije i linije Viz era otvorene su nakon konkursa mađarske Vlade koja je tražila avio-prevoznika za pojedine strateške destinacije na Zapadnom Balkanu koje su nakon gašenja Maleva ostale nepovezane sa Budimpeštom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

С

Мене је увек занимало зашто нека ниско тарифна компанија не уведе лет на релацији Београд Подгорица, чиними се да би имали солидну попуњеност. Поздрав

Odgovori
Bo

cik dobij dozvolu i od srpske i od crnogorske vlade :)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj