BEG airport status
Wizz Air: Slavimo 12 godina od našeg prvog leta, povećavamo broj aviona u dve baze i imamo novi sajt 19. maja 2004. godine "Wizz Air" poleteo iz Poljske / Ilustracija: Wizz Air

Wizz Air: Slavimo 12 godina od našeg prvog leta, povećavamo broj aviona u dve baze i imamo novi sajt

„Low-cost“ prevoznik Viz er (Wizz Air) obeležio je dvanaest godina od svog prvog leta, saopštila je ova kompanija i dodala da je u planu povećavanje broja aviona u njenim bazama u Bukureštu i Sofiji, kao i da je sa radom počeo novi sajt ovog avio-prevoznika.

Mađarska kompanija osnovana je 2003. godine, a svoj prvi let imala je 19. maja 2004. godine iz Katovica u Poljskoj. Viz er trenutno ima 420 linija iz 25 baza, povezujući tako 124 destinacija u 39 zemalja. Nedavno obeleži i pet godina od uspostavljanja baze na „Nikoli Tesli“.

Kompanija je najavila povećanje kapaciteta i dodavanje novih aviona u svojim bazama u Bukureštu i Sofiji.

– Počev od decembra 2016. u rumunskoj prestonici će biti devet aviona, dok će u Sofiji biti sedam. Dodatni kapaciteti će biti iskorišćeni za nove linije kao što su Bukurešt-Tenefire, Sofija-Nirnberg, Sofija-Bazel i Sofija-Donkaster/Šefild kao i za povećanje broja na drugim dstinacijama – rečeno je u kompaniji.

Sve letove obavlja avionima A320 sa 180 putničkih mesta i A321 sa 230 sedišta. U novembru prošle godine Vizu je isporučen prvi A321 ceo, kada je organizovan i specijalni let, a osim toga, kompanija je ugovorila porudžbinu i 110 A320neo.

Prevoznik je najavio i da je sa radom počeo novi sajt Viz era koji omogućava bržu kupovinu karata i koji je prilagodljiv ekranima svih veličina, bilo da se radi o pametnom telefonu, tabletu ili desktop računaru, navode iz kompanije.

– Lakši je za korišćenje od sajtova svih drugih avio kompanija. Funkcija za ekspresno rezervisanje je prva te vrste koja omogućava putnicima da kupe kartu uz samo tri klika i u roku od 30 sekundi. Viz je prvo pokrenuo novi sajt za mobilne telefone imajući u vidu da se iz godine u godinu duplira broj transakcija koje se obave preko mobilnog telefona. U narednih nekoliko nedelja novi sajt će biti dostupan preko svih platformi, a već je sad u životu i može mu se pristupiti sa bilo kog uređaja – objašnjavaju u Vizu.

 

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Viribuse.....planiranih 100 sati leta godisnje govori u prilog Maxovoj tvrdnji. 100 sati leta godisnje je jedva dostatno za ovladati sigurnim lizanjem neba.

23. Sep 2020.Pogledaj

Miroslav na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Jedino kome je u tz. regionu potrebno ratno vazduhoplovstvo jeste Srbija ovi ostali su u Natou i izgubili su praktično suverenitet nad svojom zemljom.Čemu tako skupi avioni kad u slučaju rata onaj ko ti je prodao može na sto načina da te ucenjuje za održavanje i isporuku nauružanja.Potrošiš municiju koji si nabavio za dva dana…

23. Sep 2020.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Krunoslave, MRAPovi ostavljeni u Afganistanu nikad nisu ni bilo dio nekakve donacije. Donirani MRAPOvi su u Hrvatskoj. Oni u Afganistanu su dani ja koristenje te im trenutna vrijednost (a mozda stvarno i jesu bili dio kakove donacije) ne opravdavaju troskove transporta.

23. Sep 2020.Pogledaj

Krunoslav na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Novaca ima. A za što da se odvajaju milijarde za HRZ? kad imamo avione koji su proglašeni neperspektivnim, uz to ih nemas gdje servisirat, a djelovi se nabavljaju kanibaliziranjem. Kada će biti u hangaru stroj biti ce i novaca. Jer nema druge.n

23. Sep 2020.Pogledaj

Krunoslav na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Donacije SAD a su stale. Mrap-ovi su ostavljeni u Afganistanu. Ostali su helikopteri i to sve stoji ali nismo mi njima nista dužni. Kako Ameri imaju tendenciju kuhat u tuđoj kuhinji bolje da se povežemo sa francuskom. Jedine europske države koje drže do vojske su Francuska i Danska. Osim toga Rafal je avion koji osigurava…

23. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend