Kompanija „Turkish Airlines“ proslavila je 10 godina od uvođenja letova za Beograd. Generalni menadžer kompanije u Srbiji, Mehmet Alagoz, zajedno sa visokim zvaničnicima kompanije „Turkish Airlines“, Zijom Taškentom, višim potpredsednikom kompanije Mertom Dormanom, potpredsednikom kompanije za Istočnu Evropu, Balkan i Kavkaz, bili su domaćini i ugostili brojne zvanice, uključujući i ambasadora Republike Turske u Srbiji, Mehmeta Kemala Bozaja, diplomatske predstavnike, predstavnike medija i poslovne partnere.
– 13. marta 2006. godine počeli smo da letimo za Beograd tri puta nedeljno. Te godine se takođe i 100-ti avion priključio floti kompanije „Turkish Airlines“. U aprilu 2008. godine postali smo član grupacije Star Alliance. U oktobru 2008. smo povećali broj letova za Beograd sa 3 leta nedeljno na 5 – izjavio je generalni menadžer kompanije „Turkish Airlines“, Mehmet Alagoz.
On je naveo da je 2009. godina bila veoma važna jer su tad uveli dnevne letove za Beograd. Podsetio je i da je u 2011. godini kompanija primila nagradu za “Najbolju avio-kompaniju u Evropi” po prvi put.
– Tokom 2012. godine Turkish Airlines je postizao veoma dobre rezultate. Uspeli smo da nabavimo 200. avion, što znači da je kompanija za 6 godina uspela da udvostruči flotu. Po drugi put smo dobili nagradu za najbolju avio-kompaniju u Evropi a naši putnici su dobili priliku da koriste WI-FI tokom leta. Iste godine smo povećali broj letova ka Beogradu sa 7 na 10 letova nedeljno. Te godine, takođe, kompanija otvara 32 nove destinacije – naveo je Alagoz.
Rečeno je i da je 2013. godinie „Turkish Airlines“ postao avio-kompanija koja leti u najviše zemalja u svetu, vise nego ijedna druga avio-kompanija.
– Napravili smo novu reklamu u kojoj su učestvovali Kobi Brajant i Lajonel Mesi, a koja je bila izabrana za “reklamu decenije” od strane „YouTubea“, u sklopu 10. godišnjice postojanja ovog sajta. Osvojili smo nagradu “Najbolja avio-kompanija Evrope” po treći put i dobili priznanje za “Najbolji biznis ketering”. Povećali smo broj letova za Beograd sa 10 na 14 u 2014. godini. Uveli smo jutarnji i večernji raspored. I, kao i predhodne tri godine, opet smo bili proglašeni za “Najbolju avio-kompaniju Evrope”.
U 2015.godini smo potpisali sponzorski ugovor sa UEFA-om i tako postali prva zvanična avio-kompanija koja je sponzor prvenstva UEFA 2016, u Francuskoj. Dodeljene su nam sledeće nagrade: “Najbolji meni u biznis salonu”, “Najbolji ketering u biznis klasi” i “Najbolja avio-kompanija u Evropi”- peti put zaredom. Sa destinacijama Majami, Mauricijus, Manila, San Francisko Taipei, Ahvaz Durban, kompanija Turkish Airlines je uvela 23 destinacije. 300-ti avion se pridružio našoj floti u 2016. godini tako da je za jednu deceniju kompanija utrostručila svoju flotu sa 100 na 309 aviona, i sa 103 destinacije na 285 destinacija – zaključio je Alagoz.
Ovom prilikom, kompanija „Turkish Airlines“ dodelila je nagrade turističkim agencijama sa kojima je najbolje sarađivala u 2015. godini. Nagrada za porast prodaje pripala je agencijama Cosmos Travel, Odeon Travel Service i Fly Fly Travel.
Turistička agencija Big Blue osvojila je nagradu za najviše prodatih grupa. Agencija Air S.A.N. 2, primila je nagradu za najbolju prodaju karata u biznis klasi, a nagrada za ukupnu prodaju pripala je agenciji Arisco, saopštio je Turish Airlines.
Nagrade su dodelili visoki zvaničnici kompanije „Turkish Airlines“ i ambasador Republike Turske u Srbiji, Mehmet Kemal Bozaj.
– Trenutno kompanija leti u 113 zemalja sveta, na 285 destinacija, sa 309 aviona. Očekujemo da ćemo do kraja godine povećati broj aviona sa 309 na 339, a trenutno smo i među najmlađim u Evropi. Planiramo da uvedemo letove ka Dubrovniku, Panami, Bogoti, Atlanti i Hanoju u naredna dva meseca. – istakao je Alagoz i dodao da kompanija čvrsto veruje u značaj turizma koji se razvija u Srbiji:
– Želimo da organizujemo posete turističkih agencija i medija Srbiji kako bi što bolje predstavili vašu lepu zemlju turoperatorima i novinarima u Turskoj i na Dalekom Istoku. –