BEG airport status
Siniša Mali: Procena vrednosti „Nikole Tesle“ do kraja godine "Aerodrom Nikola Tesla usko grlo na planu razvoja Er Srbije"/ Foto: Air Serbia

Siniša Mali: Procena vrednosti „Nikole Tesle“ do kraja godine

Vladin savetnik za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ biće kompanija „Lazard“, a procena vrednosti beogradskog aerodroma očekuje se do kraja godine, najavio je gradonačelnik Beograda i predsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Siniša Mali prilikom konferencije za medije orgazizovane povodom obilaska aviona A330 koji će sutra imati svoj prvi let za Njujork.

– Kompanija „Lazard“ zajedno sa nama priprema dokumentaciju koja je neophodna da bi se kontaktirali potencijalni investitori, kako bi se što pre i krenulo u taj proces pronalaženja partnera za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ – naveo je Mali kao odgovor na naše pitanje i dodao da se procena vrednosti aerodroma očekuje do kraja ove godine.

On je istakao da je aerodrom preuređen ali da će u budućnosti, kao i sada, sigurno predstavljati „usko grlo“ na planu razvoja Er Srbije.

– Letovima za Ameriku i eventualno novim letovima za Kanadu, polako ali sigurno neophodno je i da se aerodrom rezvija u pravcu Er Srbije. I hotelski smeštaj, i novi terminali, i satelitski terminali, i možda neka nova pista. Nama treba partenr koji zna da se bavi time, koji zna da upravlja aerodromom kako bismo podigli i nivo kvaliteta usluga – istakao je Mali.

Na naše pitanje da li se zbog juče najavljenih planova Vlade razmatra i kupovina novih širokotrupnih aviona, Mali nije želeo da precizira o kom broju aviona je reč.

– Naravo da razmišljamo o daljim koracima sa našim partenrima iz Etihada, ali ne bih ništa prejudicirao. Logično je kada imate jedan širokotrupni avion da onda otvarate mogućnosti da letite i sa drugim. Razmišljamo i o letovima za Kanadu i za Čikago i za neke druge destinacije, radimo analize o tome, ali nikakva odluka nije donesena. A sigurno je to logičan sled i nastavak neke buduće aktivnosti razvoja Er Srbije u budućnosti. Preponosan sam na ovaj A330. Ako smo uspeli ovo da uradimo, nema razloga da nemamo još 2 ili 3 takva, ali otom potom. Čim budemo imali nešto konkretno i kad budemo videli kako će ova linija da se pokaže u ekonomskom smislu, mi ćemo to i reći – naveo je Mali.

5e3148a1-92ec-4df4-ba94-1173c016b631 (1)
„Jat više ne postoji, počinje era Er Srbije“ / Foto: Air Serbia

Na konferenciji za medije organizovanoj povodom obilaska Er Srbijinog A330, osim gradonačelnika Siniše Malog, govorili su i direktor Er Srbije, Dane Kondić i potpredsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Džejms Hogan.

– JAT više ne postoji, i sada počinje era Er Srbije, koja je vodeća kompanija na Balkanu, i iskreno govoreći trebalo bi da bude vodeći brend i u Evropi – naveo je Hogan i dodao da Srbija ne treba da bude samo čvorište za tranzit, već da je važno da se što više reklamira kao turistička destinacija, jer ima šta da ponudi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj