BEG airport status
„Wizz Air“ uspostavio treću liniju iz Beograda za Nemačku Dva nova nedeljna lete Viz era iz Beograda/ Foto: WIzz Air

„Wizz Air“ uspostavio treću liniju iz Beograda za Nemačku

Kompanija Viz er (Wizz Air) otvorila je novu liniju iz Beograda do nemačkog aerodroma „Karlsrue/Baden-Baden“, saopštio je prevoznik.

– Aerodrom „Karlsrue/Baden-Baden“ opslužuje ova dva grada na jugozapadu Nemačke, u saveznoj državi Baden-Viremberg. Karlsrue je poznati nemački uneverzitetski centar, dok je Baden-Baden banjsko lečilište. Aerodrom se nalazi nedaleko od granice sa Francuskom i Švajcarskom, a u njegovoj neposrednoj blizini je drugi najveći evropski zabavni park „Europa Park“ – rečeno je u Viz eru.

Posle Minhen-Memingena i Dortmunda, ovo je treća namačka destinacija do koje Viz leti iz Beograda. Letovi će se obavljati dva puta nedeljno, ponedeljkom i petkom.

– Ova linija će omogućiti srpskim putnicima pristup većem broju značajnih gradova. Osim Karsruea i Baden-Badena u blizini se nalaze i Štutgart, Manhajm i Strazbur. Nadamo se da će nova linija doprineti razvoju poslovnih i turističkih veza Srbije sa ovim regionom – izjavila je menadžer korporativnih komunikacija u Viz eru, Tamara Mšvenieradže.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Do

Lepo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj