BEG airport status
Montenegro erlajns: Netačni navodi crnogorskih medija; Kontroli letenja dugujemo 7,4 miliona evra Osnovni dug prema SMATSA-i osam miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Netačni navodi crnogorskih medija; Kontroli letenja dugujemo 7,4 miliona evra

Kako su juče nezvanično saznale crnogorske „Vijesti“, Privredni sud Crne Gore usvojio je tužbeni zahtev SMATSA-e i doneo presudu da je avio-kompanija Montenegro erlajns dužna da joj plati 7,4 miliona evra.

Prema njihovim navodima, to je prva prvostepena presuda u četiri parnice koju SMATSA vodi u Privrednom sudu protiv crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika.

– Prema izvještaju vještaka, Montenegro erlajns od 2004. godine nije redovno plaćao obaveze Kontroli letenja. Kako saznajemo, ukupne obaveze Montenegro erlajnsa Kontroli letenja do danas samo po osnovu glavnice duga iznose više od 13 miliona eura. – pišu „Vijesti“.

Ukupni dugovi Montenegro erlajnsa iznose oko 80 miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Takođe, SMATSA je više puta blokirala račun te avio-kompanije, pri čemu je poslednji put bio u septembru ove godine kada je Vlada odlučila da taj dug plati tako što će Aerodromi svoju dobit od 2,3 miliona založiti u Hipotekarnoj banci kao garanciju za kredit Montenegro erlajnsu, prenosi crnogorski medij i dodaje:

– Ukupni dugovi Montenegro erlajnsa iznose oko 80 miliona eura, dok je vrijednost kompanije, prema izvještaju revizora, minus 35 miliona eura. –

Povodom navoda o presudi privrednog suda Crne Gore oglasili su se i iz Montenegro erlajnsa.

– Nije tačan navod u tekstu da je Privredni sud donio presudu u jednom parničnom postupku na vrijednost spora od 7,4 miliona i da se pored ovog parničnog postupka vode još 3 parnice pred Privrednim sudom u Podgorici.

Naime pred Privrednim sudom u Podgorici pokrenuta su četiri parnična postupka po tužbi Kontrole letjenja Srbije i Crne Gore – SMATSA protiv nacionalnog avio-prevoznika Montenegro erlajnsa, ukupne vrijednosti oko 7,4 miliona. – saopšteno je iz te avio-kompanije.

U toku pregovori u pravcu postizanja Sporazuma o vansudskom poravnanju / Foto: Montenegro Airlines

Kako dodaju, navedena četiri parnična postupka još uvek nisu pravosnažno okončana, a u toku su pregovori u pravcu postizanja Sporazuma o vansudskom poravnanju.

– U skladu sa prethodno navedenim takođe nije tačan navod iz teksta da ukupne obaveze Montenegro erlajnsa prema SMATSA-i od 2004. godine do danas samo po osnovu glavnice duga iznose više od 13 miliona eura, već se radi o ukupnim obavezama na ime osnovnog duga u iznosu 8 miliona. – kažu iz Montenegro erlajnsa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

Meni nije jasno kako nekome može da se izvršava usluga i dalje a on duguje za prethodnih 10 godina. Duguješ u 2004, 2005 tužba i prekid pružanja usluge, kraj.

Odgovori
Re

Neces valjda braci koja su nas toliko zaduzila da ugasis avio kompaniju? Svasta ti pada napamet. Eno bio i njihov premijer, obecao da ce da plate. Casna rec…

dk

Oni u stvari ne duguju nista jer presuda nije pravosnazna; kada za koju nedeljuémesec iscrpu sve „pravne lekove“ onda ce da duguju ……..koje je to foliranje sa tudjim parama!

Odgovori
pa

Moze jer je zam.direktora u Kontroli letenja ujedno i u upravnom ili nadzornom odboru Montenegro airlinesa. Pa malo tamo malo vama….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Žarko Savić na: Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

Divno je videti da postoji direktna komunikacija sa Eurocontrolom, to može značiti dosta na duže staze. Takvi kontakti mogu doprineti boljem razumevanju, usklađivanju procedura i jačanju pozicije naše organizacije u evropskom vazdušnom saobraćaju. Bravo!

06. May 2025.Pogledaj

Ivan Uzice na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Uskoro, samo sto nece biti F3 nego F4 i ne mig 29m nego SM😉.A i migovi nece uskoro u penziju

06. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Yarraf Moze. Evo jos interesantnih slika prilog odgovoru. https://imgur.com/a/EHTlUhM

06. May 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander Sansa da ce RV Srbije leteti zajedno sa HRZ je nula. A takva ce i ostati. Eventualno u nekim vanrednim situacijama tipa prirodnih katastrofa. Sansa da ce RV Srbije uopste leteti Rafalima je malo bolja, recimo trenutno oko 70%. Sa tendencijom smanjivanja svakog dana. Sto mozda i nije lose.

06. May 2025.Pogledaj

Marko na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Imao sam "sreću" da stojim na autoputu kod Plesa kada su iznad nas u niskom letu preletela dva Rafala koji verovatno taman poleteli. I drugi Rafal u paru mahne krilima da pozdravi nas koji smo stajali u koloni na autoputu dok nas je preletao. Fantastično kako se toga setio. U tom momentu se zadesilo da…

06. May 2025.Pogledaj