BEG airport status
Izabran novi izvršni direktor Montenegro erlajnsa "Živko Banjević 12 godina bio zaposlen u kompaniji - pokrivao gotovo sve najodgovornije dužnosti"

Izabran novi izvršni direktor Montenegro erlajnsa

Živko Banjević novi je izvršni direktor Montenegro erlajnsa (Montenegro Airlines), saopštila je crnogorska kompanija.

Na ovu funkciju Banjevića je imenovao Odbor direktora crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika. Odbor je, kako je saopšteno iz Montenegra, na lični zahtev razrešio dužnosti dosadašnjeg izvršnog direktora, Zorana Kostića.

– Novi izvršni direktor bio je zaposlen u kompaniji 12 godina – od 2003. do 2015. godine. U tom periodu pokrivao je gotovo sve najodgovornije dužnosti od pozicije tehničkog direktora, direktora Operativnih službi i održavanja (accountable manager) do funkcije izvršnog direktora kompanije. – rečeno je u Montenegru.

Navodi se i da je novi Odbor direktora na jučerašnjoj konstitutivnoj sednici za predsednika izabrao Nikolu Vukićevića, na predlog Vlade Crne Gore.

Podsetimo, crnogorska Vlada predložila je krajem januara nove članove Odbora direktora Montenegro erlajnsa bez održavanja sednice, na osnovu pribavljenih saglasnosti većine članova Vlade.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj