BEG airport status
CAE: Nove prilike u avio-industriji; Tokom narednih 10 godina potrebno više od 200 hiljada pilota Potreba za unapređenjem 180.000 kopilota / Foto: Er Srbija

CAE: Nove prilike u avio-industriji; Tokom narednih 10 godina potrebno više od 200 hiljada pilota

Izveštaj i uvid u buduće dugoročne potrebe komercijalne avio-industrije za pilotskim osobljem „Airline Pilot Demand Outlook“ prezentovala je kompanija za trening i obuku pilota CAE na ovogodišnjem Buržeu u Parizu.

Kako navode iz te kompanije, Outlook predstavlja desetogodišnji izveštaj baziran na ključnim varijablama i trendovima, a odnosi se na potrebe za pilotskim osobljem širom sveta.
 
 

Foto: CAE

– Izveštaj definiše globalne zahteve za 255.000 pilota u narednih deset godina, čime će se potpomoći rast industrije komercijalnog vazdušnog saobraćaja i olakšati buduća penzionisanja. Takođe, izveštaj navodi i potrebu za unapređivanjem 180.000 kopilota u kapetane, što je najveći broj do sada zabeležen. – objašnjavaju iz kompanije.

Foto: CAE

Dokument daje uvid u brojčane analize po regionima i detaljne procene potreba avio-industrije kada su u pitanju obuke, kažu iz CAE i dodaju:

– Avio-industriji će svakodnevno biti potrebno po 70 novih „type rate“ sertifikovanih pilota u narednih deset godina u skladu sa globalnom tražnjom. Ta rekordna tražnja uticaće na izmene trenutnih kanala regrutacije pilota, kao i na dosadašnje razvojne porograme. –

 

Komentari

D

Deluje mi da ce pikoti uskoro biti kao vozaci tranvaja :/

Odgovori
S

Zar si mogao da pomislis da vec nisu?

https://pbs.twimg.com/media/Ctsclk0UIAAJ1Vj.jpg

V

Ovde je potrebno jedno razjašnjenje.
Glavni minus u broju pilota u ovim analizama se odnosi na pilote sa iskustvom. Sa type rating-om. Ne odnosi se na pilote početnike ili na pilote koji nemaju komercijalni type rating.
Razlog ovome je interes kompanija da zarade na školovanju pilota za type rating. Dok se ne reši način finansiranja školovanja mladih pilota ovaj problem će biti sveprisutan i s vremena na vreme će neko iz ovog ili onog razloga pisati o tome.
Za razliku od nekadašnjeg ulaganja kompanija u svoje mlade pilote danas imamo situaciju da kompanije gledaju mlade pilote kao izvor zarade. I to izvor zarade pre no što i sednu u cockpit aviona.

Odgovori
S

„User be warned…“
U posljednjih 25 godina radno trziste za pilote nikada nije bilo gore, Terms and Conditions su stalno padali a uslovi za ulazak konstantno rasli… Bilo je tu par „svjetlijih“ godina sa vremena na vrijeme, ali generalni trend je bio opadajuci. Ruku na srce, posljednjih par godina konacno je pocelo da ide na ruku i nama pilotima i ovaj put bi to moglo biti zaista na zdravim osnovama, ali ko zna… Da ne „davim“ poenta je da je ovakvih „bombasticnih“ tekstova kroz cio ovaj period bilo na pretek i jos se ni jedan nije obistinio.
Ovome se evo nadam, naravno uz zdravu dozu obazrivosti…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

mr na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

Valjda će sva četiri biti jednosedi,pa da skrpimo jednuneskadrilu.Za naše sirotinjske uslove dosta.

23. Apr 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je niški aerodrom samoodrživ i koja je logika njegovog limitiranja od strane države?

Što se tiće LCC molim Vas da pročitate moje članak o tome. U pravu ste to je kompleksna i vrlo široka tema. I zato je i obrađena u nekoliko članaka. Nitko ne kaže da se putnici u Nišu temelje na turizmu. U ovom članku se jasno navodi koliki je broj turista sada i kakva su…

23. Apr 2018.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Detalji raketnog napada na Siriju, zapadna i ruska verzija događaja

Da se razumjemo i ne lazemo, MENA plemena ne mogu funkcionirati bez cvrste ruke. Ipak je godina 1439.

23. Apr 2018.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Detalji raketnog napada na Siriju, zapadna i ruska verzija događaja

Krivo se izrazavas. Iskander ne koristi nista, ove druge koriste Iskander kao platformu........ Ponovit cu, vojna moc, ako nije popracena gospodarskim razvojem je K od ovce.

23. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend