BEG airport status
CAE: Nove prilike u avio-industriji; Tokom narednih 10 godina potrebno više od 200 hiljada pilota Potreba za unapređenjem 180.000 kopilota / Foto: Er Srbija

CAE: Nove prilike u avio-industriji; Tokom narednih 10 godina potrebno više od 200 hiljada pilota

Izveštaj i uvid u buduće dugoročne potrebe komercijalne avio-industrije za pilotskim osobljem „Airline Pilot Demand Outlook“ prezentovala je kompanija za trening i obuku pilota CAE na ovogodišnjem Buržeu u Parizu.

Kako navode iz te kompanije, Outlook predstavlja desetogodišnji izveštaj baziran na ključnim varijablama i trendovima, a odnosi se na potrebe za pilotskim osobljem širom sveta.
 
 

Foto: CAE

– Izveštaj definiše globalne zahteve za 255.000 pilota u narednih deset godina, čime će se potpomoći rast industrije komercijalnog vazdušnog saobraćaja i olakšati buduća penzionisanja. Takođe, izveštaj navodi i potrebu za unapređivanjem 180.000 kopilota u kapetane, što je najveći broj do sada zabeležen. – objašnjavaju iz kompanije.

Foto: CAE

Dokument daje uvid u brojčane analize po regionima i detaljne procene potreba avio-industrije kada su u pitanju obuke, kažu iz CAE i dodaju:

– Avio-industriji će svakodnevno biti potrebno po 70 novih „type rate“ sertifikovanih pilota u narednih deset godina u skladu sa globalnom tražnjom. Ta rekordna tražnja uticaće na izmene trenutnih kanala regrutacije pilota, kao i na dosadašnje razvojne porograme. –

 

Komentari

D

Deluje mi da ce pikoti uskoro biti kao vozaci tranvaja :/

Odgovori
S

Zar si mogao da pomislis da vec nisu?

https://pbs.twimg.com/media/Ctsclk0UIAAJ1Vj.jpg

V

Ovde je potrebno jedno razjašnjenje.
Glavni minus u broju pilota u ovim analizama se odnosi na pilote sa iskustvom. Sa type rating-om. Ne odnosi se na pilote početnike ili na pilote koji nemaju komercijalni type rating.
Razlog ovome je interes kompanija da zarade na školovanju pilota za type rating. Dok se ne reši način finansiranja školovanja mladih pilota ovaj problem će biti sveprisutan i s vremena na vreme će neko iz ovog ili onog razloga pisati o tome.
Za razliku od nekadašnjeg ulaganja kompanija u svoje mlade pilote danas imamo situaciju da kompanije gledaju mlade pilote kao izvor zarade. I to izvor zarade pre no što i sednu u cockpit aviona.

Odgovori
S

„User be warned…“
U posljednjih 25 godina radno trziste za pilote nikada nije bilo gore, Terms and Conditions su stalno padali a uslovi za ulazak konstantno rasli… Bilo je tu par „svjetlijih“ godina sa vremena na vrijeme, ali generalni trend je bio opadajuci. Ruku na srce, posljednjih par godina konacno je pocelo da ide na ruku i nama pilotima i ovaj put bi to moglo biti zaista na zdravim osnovama, ali ko zna… Da ne „davim“ poenta je da je ovakvih „bombasticnih“ tekstova kroz cio ovaj period bilo na pretek i jos se ni jedan nije obistinio.
Ovome se evo nadam, naravno uz zdravu dozu obazrivosti…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

mateus: Mig-29 je 4 generacija,bar ovo što mi imamo,a koliko će se modernizacijom privući i da li će moći dogurati do 4+ to se ne zna sa kojom ćemo hibridnom modernizacijom modernizovati migove,a to da ministar odbrane ne zna šta govori to je donekle tačno,i sramota. A što se tiče Rafala,Eurofightera i Gripena oni su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Aleksa: Bivša Jugoslavija je imala 16 Migova 29 od toga: 14 MiG-29B 9.12B i dva dvoseda Mig-29UB 9.51B...samo dva dvoseda, trenutno mi imamo 10 MiG-ova od toga 3 su dvosedi,i nadam se da će ako bog da,doći sva 4 jednoseda iz Belorusije,ali opet gledano imamo 3 dvoseda a malo jednoseda,biće ih samo 11 MiG-29 u…

22. Jun 2018.Pogledaj
22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

KIKAN: Hrvatski F-16 koji još nisu stigli,kojima treba još par godina da dođu,za njih je jasno da su negde između slabe i osrednje 4+ generacije i tu nema više šta da se priča... Mayer: Molim vas manite se Stelth-a,to da li može da ga vidi ili ne to mi nikada nećemo moći da znamo,reklame su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Boki: Nije Mig-29 višenamenski,ali savremena bojišta 21 veka zahtevaju višenamenske avione,kako bi se donekle nadomestio bombarderski segnemt avijacije KOLIKO-TOLIKO...Bar kod nas ide se da se unapredi i mogućnosti intervencije na zemlji...da se Mig-29-ke osposobe i za to,Orao J-22 pokušava da se povrati barem oni avioni koji mogu i da se dodatno unaprede modernizacijom,Galeb G-4 za…

22. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend