Etihad, iako je trenutno u najtežem periodu od svog osnivanja 2003. godine, nema nameru da izlazi iz manjinskih suvlasništva koje ima u drugim avio-kompanijama, rekao je direktor nacionalne avio-kompanije Ujedinjenih Arapskih Emirata Piter Baumgartner (Peter Baumgartner) za The National iz Abu Dabija.
Iako imenom nije pomenuo Er Srbiju, dva puta je u intervjuu poručio da se odlazak Etihada ne planira ni iz jednog partnerstva posle odustajanja od Alitalije i propasti Er Berlina.
– Vremena su bila teška, ne samo za Etihad nego za sve avio-kompanije na Bliskom Istoku. Kako zbog niske cene goriva tako i zbog prevelikog kapaciteta na tržištu. Sve ovo zahteva od nas, od industrije, duže vreme adaptiranja. Takođe, tu su bili izazovi u vezi bezbednosti, terorizma i tako dalje. Sve u svemu, bila je to savršena oluja loših stvari.
Tačno je da smo u nekim avio-kompanijama u kojima smo bili suvlasnici doživeli drugačije ishode od onih koje smo želeli. Sve to nas je primoralo da se osvestimo i smislimo gde želimo da budemo sutra, za pet ili deset godina.
Ne postoje planovi za izlazak iz drugih manjinskih suvlasništva. – potvrdio je Baumgartner.
On je za The National potvrdio da će 2017. u Etihadu biti još jedna „ravna godina“ u smislu rasta kapaciteta ali da nije sve „depresija i propast“ kako vlada mišljenje. On je dodao da se kompanija ove godine „resetovala“ ne bi li odgovorila promenjenoj tražnji i ponovo su promislili tokove saobraćaja tokom restrukturiranja. Uprkos razočarenju u evropske avio-kompanije, Er Berlin i Alitaliju, Baumgartner je prema pisanju The Nationala „insistirao“ da ne postoje planovi za izlazak iz trenutnih partnerstava u ovom trenutku:
– Iz ugla nas kao suvlasnika, iskustva sa Alitalijom i Er Berlinom nisu bila beznačajna, ali ne zaboravimo da mi imamo preko 50 kodšer partnera, mnogi od njih nam komercijalno koriste. Mi smo uvek bili biznis koji je izgrađen na partnerstvima, tako da postoji život posle Alitalije i Er Berlina. –
Etihad, stoji dalje u intervjuu, ne planira nove narudžbine aviona i kako Baumgartner kaže, 787 i dalje predstavlja kičmu flote.
– Mere rezanja troškova nastaviće se i tokom sledeće godine. Etihad neće tražiti spajanje sa avio-kompanijom Emirati. Mnogo stvari o kojima se sada priča u industriji trebalo je da se pričaju mnogo raanije ali to sve nije ni blizu onome što mediji prenose. – završio je Baumgartner komentarišući na poslednje glasine o spajanju prevoznika iz Abu Dabija i Dubaija.
Dositej
Njigov prethodnik je slicne bajke pricao na svega par nedelja pre „pucanja“ Air Berlina.
Ne bi me iznenadilo da vec za par meseci (kad sagleda dubiozu iz 2016-te) pusti niz vodu Air Serbiju i ne trepne.
U prevodu – ako Srbija bude imala para da finansira dubiozu Er Srbije (i predstavlja „pozitivan“ rezultat , on ce se zadovoljno smeskati i ostati „privrzen“. Ako se pare za pokrivanje dubioze budu trazile od Etihada – bice identicno kao sa Air Berlinom.
AirSerbiaCatering
Tacno!!!
Прле
Они неће тражити сједињење са Емирејтсом, али то не значи да тражити Емирејтс или неко трећи.
Шта више, Етихад клизи у некакво „удавање“ јер такав масни минус осим широке руке шеика може да се утка само у приче о „партнерствима“ и у том светлу ЕрСрбија ће остати вишак који ће отпасти сам од себе. Све заједно са предујамом за авионе.
Једини трачак наде за ЕрСрбију, је да партнер Етихадом буду Кинези из ХНА.
Vlada
Kako niska cena goriva negativno utice na poslovanje avio prevoznika?? Neka mi objasni neko
seik
hehe
jer im finansije i dolaze od onih kojima treba visoka cena goriva