BEG airport status
Dubai Airshow: Etihad ne izlazi iz suvlasništva u Er Srbiji, ne naručuje nove avione "Ne izlazimo iz drugih avio-kompanija, nema naručivanja novih aviona"

Dubai Airshow: Etihad ne izlazi iz suvlasništva u Er Srbiji, ne naručuje nove avione

Etihad, iako je trenutno u najtežem periodu od svog osnivanja 2003. godine, nema nameru da izlazi iz manjinskih suvlasništva koje ima u drugim avio-kompanijama, rekao je direktor nacionalne avio-kompanije Ujedinjenih Arapskih Emirata Piter Baumgartner (Peter Baumgartner) za The National iz Abu Dabija.

Iako imenom nije pomenuo Er Srbiju, dva puta je u intervjuu poručio da se odlazak Etihada ne planira ni iz jednog partnerstva posle odustajanja od Alitalije i propasti Er Berlina.

– Vremena su bila teška, ne samo za Etihad nego za sve avio-kompanije na Bliskom Istoku. Kako zbog niske cene goriva tako i zbog prevelikog kapaciteta na tržištu. Sve ovo zahteva od nas, od industrije, duže vreme adaptiranja. Takođe, tu su bili izazovi u vezi bezbednosti, terorizma i tako dalje. Sve u svemu, bila je to savršena oluja loših stvari.

Tačno je da smo u nekim avio-kompanijama u kojima smo bili suvlasnici doživeli drugačije ishode od onih koje smo želeli. Sve to nas je primoralo da se osvestimo i smislimo gde želimo da budemo sutra, za pet ili deset godina.

„Moramo da se osvestimo“

Ne postoje planovi za izlazak iz drugih manjinskih suvlasništva. – potvrdio je Baumgartner.

On je za The National potvrdio da će 2017. u Etihadu biti još jedna „ravna godina“ u smislu rasta kapaciteta ali da nije sve „depresija i propast“ kako vlada mišljenje. On je dodao da se kompanija ove godine „resetovala“ ne bi li odgovorila promenjenoj tražnji i ponovo su promislili tokove saobraćaja tokom restrukturiranja. Uprkos razočarenju u evropske avio-kompanije, Er Berlin i Alitaliju, Baumgartner je prema pisanju The Nationala „insistirao“ da ne postoje planovi za izlazak iz trenutnih partnerstava u ovom trenutku:

– Iz ugla nas kao suvlasnika, iskustva sa Alitalijom i Er Berlinom nisu bila beznačajna, ali ne zaboravimo da mi imamo preko 50 kodšer partnera, mnogi od njih nam komercijalno koriste. Mi smo uvek bili biznis koji je izgrađen na partnerstvima, tako da postoji život posle Alitalije i Er Berlina. –

„787 je kičma naše flote“

Etihad, stoji dalje u intervjuu, ne planira nove narudžbine aviona i kako Baumgartner kaže, 787 i dalje predstavlja kičmu flote.

– Mere rezanja troškova nastaviće se i tokom sledeće godine. Etihad neće tražiti spajanje sa avio-kompanijom Emirati. Mnogo stvari o kojima se sada priča u industriji trebalo je da se pričaju mnogo raanije ali to sve nije ni blizu onome što mediji prenose. – završio je Baumgartner komentarišući na poslednje glasine o spajanju prevoznika iz Abu Dabija i Dubaija.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

V

Kako niska cena goriva negativno utice na poslovanje avio prevoznika?? Neka mi objasni neko

Odgovori
s

hehe
jer im finansije i dolaze od onih kojima treba visoka cena goriva

П

Они неће тражити сједињење са Емирејтсом, али то не значи да тражити Емирејтс или неко трећи.

Шта више, Етихад клизи у некакво „удавање“ јер такав масни минус осим широке руке шеика може да се утка само у приче о „партнерствима“ и у том светлу ЕрСрбија ће остати вишак који ће отпасти сам од себе. Све заједно са предујамом за авионе.

Једини трачак наде за ЕрСрбију, је да партнер Етихадом буду Кинези из ХНА.

Odgovori
D

Njigov prethodnik je slicne bajke pricao na svega par nedelja pre „pucanja“ Air Berlina.
Ne bi me iznenadilo da vec za par meseci (kad sagleda dubiozu iz 2016-te) pusti niz vodu Air Serbiju i ne trepne.
U prevodu – ako Srbija bude imala para da finansira dubiozu Er Srbije (i predstavlja „pozitivan“ rezultat , on ce se zadovoljno smeskati i ostati „privrzen“. Ako se pare za pokrivanje dubioze budu trazile od Etihada – bice identicno kao sa Air Berlinom.

Odgovori
A

Tacno!!!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Falcon na: Rumunija od Portugala kupuje još 5 borbenih aviona F-16

Dragane, "Glass cockpit" ima samo 5 komada MiG-35 (koje inače niko ne želi koliko su dobri) i MiG-29SMT. Mi nemamo ni jedan ni drugi. Te verzije sa vektorisanim potiscima, AESA radarima (?!?) i ostale koje si naveo nemaju veze sa serijskim MiG-29, a po najmanje sa našim verzijama koje sam komentarisao i uporedio sa F-16…

21. Jul 2018.Pogledaj

Falcon na: Rumunija od Portugala kupuje još 5 borbenih aviona F-16

MiG-29 (verzija koju mi imamo) ima nosivost ubojnih sredstava 3.000kg, F-16 oko 7.000kg. MiG je teži i tromiji od F-16, ima katastrofalno mali dolet, nikakvu avioniku i zastareo radar, čađavi motori ga vizuelno odaju na 20 i više kilometara, ima očajno nepreglednu kabinu (a kao idealan za dogfight?!) i nema Fly by Wire komande leta.…

21. Jul 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Alene, Napisali ste: ''Pa otvaraju novi aerodrom za 3 mjeseca. Ogromnog kapaciteta. Največi na svijetu, kapaciteta 150 milijuna putnika, uz mogućnost proširenja na 200 milijuna u idućim fazama'' I ja sam na to reagovao. Smetaju mi takva naklapanja. Imali smo takvih "najvecih na svetu" kroz istoriju mnogo puta. I ovde je prica podjednako besmislena -…

20. Jul 2018.Pogledaj

bora na: Paraglajding reprezentacija Srbije na 15. Evropskom prvenstvu u Portugalu u disciplini prelet

Hvala za ovu zajednicku fotografiju. Bravo za paraglajderiste BiH, Slovenije, Hrvatske i Srbije. Puno uspeha na Evropskom prvenstvu.

20. Jul 2018.Pogledaj

Ing.Srba Milovanov na: 40 godina od prvog leta Super Galeba

Ovaj tekst koji je vas portal dao krajnje strucno i sve obuhvatno odusevio me je jel i sam sam ovo znao.Sto se tice mordenizacije G4 ja u to verujem i znam da ce nasa drzava obezbediti sretstva Sto se tice tehnickog potencijala u ljustvu u to netreba sumnjati Ja licno sam zahvalan vama sto na…

20. Jul 2018.Pogledaj

Send this to a friend