BEG airport status
Novi rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ Rok za dostavljanje konačnog nacrta Ugovora o koncesiji takođe produžen do 11. novembra / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Novi rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Novi rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude od strane ponuđača kvalifikovanih za Fazu 2 za koncesiju „Nikole Tesle“ je 8. decembar, stoji u obaveštenju beogradskog aerodroma objavljenom 3. novembra.

Kako navode, na zahtev većine ponuđača kvalifikovanih za Fazu 2 Javno telo odlučilo je da produži taj rok:

– Ovaj produžen rok će omogućiti kvalifikovanim ponuđačima da okončaju svoje „due diligence“ postupke, uzmu u obzir konačan nacrt Ugovora o koncesiji i podnesu konkurentne prijave za obavezujuću ponudu. –

Prema njihovom obaveštenju, rok za dostavljanje konačnog nacrta Ugovora o koncesiji takođe je produžen sa prvobitnog 1. novembra na 11. novembar.

Podsetimo, prvobitan rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude bio je 23. novembar.

Ostali elementi Javnog poziva od 10. februara i svih prethodnih izmena Javnog poziva ostaju nepromenjeni.

Komentari

V

Ovi zeznuše i Ivkovu slavu!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend