BEG airport status
Novi rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ Rok za dostavljanje konačnog nacrta Ugovora o koncesiji takođe produžen do 11. novembra / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Novi rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Novi rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude od strane ponuđača kvalifikovanih za Fazu 2 za koncesiju „Nikole Tesle“ je 8. decembar, stoji u obaveštenju beogradskog aerodroma objavljenom 3. novembra.

Kako navode, na zahtev većine ponuđača kvalifikovanih za Fazu 2 Javno telo odlučilo je da produži taj rok:

– Ovaj produžen rok će omogućiti kvalifikovanim ponuđačima da okončaju svoje „due diligence“ postupke, uzmu u obzir konačan nacrt Ugovora o koncesiji i podnesu konkurentne prijave za obavezujuću ponudu. –

Prema njihovom obaveštenju, rok za dostavljanje konačnog nacrta Ugovora o koncesiji takođe je produžen sa prvobitnog 1. novembra na 11. novembar.

Podsetimo, prvobitan rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude bio je 23. novembar.

Ostali elementi Javnog poziva od 10. februara i svih prethodnih izmena Javnog poziva ostaju nepromenjeni.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Ovi zeznuše i Ivkovu slavu!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj