BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Izabrano 5 kompanija koje ulaze u drugu fazu procesa koncesije Aerodroma Nikola Tesla Trka za koncesiju beogradskog aerodroma od danas ima poznate takmičare

[POSLEDNJA VEST] Izabrano 5 kompanija koje ulaze u drugu fazu procesa koncesije Aerodroma Nikola Tesla

Vlada Srbije i Aerodrom Nikola Tesla doneli su danas odluku o „priznavanju kvalifikacije podnosiocima prijave koji su ispunili uslove za učešće za drugu fazu postupka“. Od početka prvog javnog poziva državi je stiglo 27 prijava inostranih kompanija od kojih su njih 25 uzete kao validne.

Priliku da se nadmeću u sledećem stadijumu procesa koncesije dobili su:

1) Konzorcijum koji čine kompanije „Meridiam Eastern Europe Investments“, „Zurich Airport“ i „Eiffage“.

2) Konzorcijum koji čine kompanije „GMR Infrastructure (Indija)“ i „Terna (Grčka)

3) „Vinci Airports“.

4) Južnokorejsko-kiparsko-turski konzorcijum koji predvodi „Incheon International Airport Corporation“.

5) Konzorcijum koji čine kompanije iz Kine „Hainan Air Travel Service“, „HNA Airport Group“ i „China national aero-technology international engeneering corporation“.

Na osnovu javnog poziva zainteresovanim stranama za koncesiju beogradskog aerodroma u trajanju od 25 godina, ove kompanije imaće rok od sedаmdeset i pet kаlendаrskih dаnа za podnošenje obаvezujućih ponudа.

Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 bio je 9. jun, ali je „nа zаhtev Kvаlifikovаnih učesnikа“ produžen do 20. juna.

Pre ovog odluka, tri puta je produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda. Prvo produženje roka bilo je predviđeno za 24. april, drugo produženje davalo je mogućnost slanja neobavezujućih ponuda do 15. maja, a treće i konačno do 30. maja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

Sad procitah tekst gospodina Scurica o dogadjaju na Zagrebackom aerodromu koji je u rukama koncesionara , pa se pitam hocemo li se drzati nase navike i to gorko iskustvo ignorisati?
Opet , i cuda se desavaju (retko) .

Odgovori

Svake godine kazu da aerodrom posluje sa sve vecom zaradom, da se povecava broj putnika itd…pa zbog cega onda aerodrom nije u stanju da ulozi u sebe ili drzava? Vise je nego jasno zasto se insistira na koncesiji.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj