BEG airport status
„Nikola Tesla“: U prvoj polovini godine neto dobit veća od milijardu dinara Ukupni ostvareni prihodi beleže 4,42 milijarde dinara / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“: U prvoj polovini godine neto dobit veća od milijardu dinara

U prvoj polovini godine beogradski aerodrom ostvario je neto dobit u iznosu od 1,38 milijardi dinara, dok ostvarena bruto dobit iznosi 1,64 milijarde, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, ukupni ostvareni prihodi beleže 4,42 milijarde dinara, dok poslovni prihodi iznose 4,33 milijarde dinara.

– Usluge Aerodroma Nikola Tesla u prvih šest meseci koristilo je 2.311.893 putnika, što je za 9% više u odnosu na isti period prošle godine. Prevezeno je i 10.408 tona robe i pošte, što je povećanje od čak 24% u odnosu na isti period 2016. godine. – kažu sa Aerodroma.





[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Svaka čast! Čestitam!

Odgovori
Be

Svaka cast!

Dobrim delom ovo je rezultat uspesne Air Serbie koja je od ANT napravila mali hub i pokrenula citav niz drugih, indirektnih poslova.

Odgovori
Sh

I ova vlast hoce da da aerodrom u koncesiju? Ili je u pitanju teski diletantizam ili je u pitanju nesto drugo. (kladim se na ovo drugo)

Odgovori
Vl

Shone,
Ako se opkladiš na to „Drugo“ dobio si opkladu.

Sh

Razlika između bruto i neto prihoda je zapanjujuće mala. Plaćaju li oni porez?

Odgovori
Vl

Platili su smešno mali porez. Ako se ne varam par hiljada evra.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj