BEG airport status
Er Srbija za manje od četiri godine opslužila 10 miliona putnika "U tom periodu u proseku svakodnevno opsluženo sedam hiljada ljudi iz Beograda i ka njemu" / Foto: Air Serbia

Er Srbija za manje od četiri godine opslužila 10 miliona putnika

Nakon manje od četiri godine Er Srbija je juče dočekala svog desetmilionitog putnika, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, desetmilionitom putniku predstavnici Er Srbije čestitali su dok se prijavljivao na njihov let JU212 od Beograda do Tirane.

Tada su mu uručili i vaučere za besplatne povratne karte koje će moći da iskoristi za putovanje na bilo koju destinaciju koja je u ponudi Er Srbije.

Branislav Kuzmanović, arhitekta iz Subotice, čest korisnik ovog avio-prevoznika i njegov desetmilioniti putnik / Foto: Air Serbia

– Veoma mi je drago što smo za manje od četiri godine prevezli 10 miliona putnika. To znači da smo, u proseku, svakodnevno prevozili skoro 7.000 ljudi iz Beograda i ka njemu, što je istovremeno izuzetno veliki doprinos srpskoj privredi. – rekao je tim povodom generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Bo

Mozda su prevezli 10 mil. putnika,ali su u minusu 650 mil. evra.Tako da nema tu realnog uspeha nego je statistika varljiva nauka.
Pisite malo o tome kako posluje Er Srbija,zasto mehanicarske licence nisu priznate od EASA,zasto celokupno vazduhoplovstvo ne ulazi u sistem EASA,ko to koci i zasto,ako cemo posteno o vazduhoplovstvu.

Odgovori
Zm

Zašto se ne piše o tome da od 1. novembra celokupna ASGS (AirSerbia Ground Service) prelazi na platni spisak AD Aerodrom Nikola Tesla, a nastaviće da rade samo avione Air Serbia-e. I ovako su imali popust na popust, popust na knjiženje, saberi oduzmi plaćaju 20% celokupnog iznosa koji bi trebalo da plaćaju Aerodromu za usluge, dobro bi bilo da je i toliko. Pored svega toga opet u minusu, da ne pominjem da se odustalo od koncesije zato što ni jedan koncesionar nije želeo da prihvati parazita ( Air Serbia ) na svojoj grbači po preuzimanju aerodroma.
Neka plaćaju građani Srbije neuspele projekte, i zaslužili su.

Odgovori
Jo

Bosko, bio bih ti zahvalan ako bi dao malo više detalja kako si došao do te sume od 650 miliona evra.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

@Željko Tucaković na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Dakle, hrvatski su stariji, polovni i losije naoruzani i opremljeni od indijskih. Sumorna stvarnost.

13. May 2025.Pogledaj

Gannicus na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

reuters je objavio da su dva zvanicnika americkog vazduhoplovstva(USAF) govorili kako je indijski rafal oboren od J10CE raketom PL15,i da mora da se uzme u ozbiljnije razmatranje kineska vojna tehnologija.Za Dusana Petrovica kinezi su godinama krali i od amera i od rusa i od evrope,i svoju elektroniku oravili.Kina ima sopstvene AESA radara.Primera radi svi evropski…

13. May 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Indijski Rafal avioni su isporučeni svi do 2022-ge, novoproizvedeni su, u varijanti su F3R, isto kao i Hrvatski, samo sa AESA radarima, imali su i SPECTRA i OSF a i Meteor rakete, dakle pun paket.

13. May 2025.Pogledaj