BEG airport status
Novi koncesionar može početi da upravlja Aerodromom Nikola Tesla od 1. avgusta sledeće godine Ukoliko se stvarni datum početka koncesije razlikuje od pretpostavljenog datuma ponuđači nemaju pravo izmene uslova finansijske ponude / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Novi koncesionar može početi da upravlja Aerodromom Nikola Tesla od 1. avgusta sledeće godine

Kako je jutros prvi preneo blog Ex Yu Aviation News, u svrhu pripreme svojih finansijskih ponuda, kvalifikovani ponuđači za Fazu 2 koncesije „Nikole Tesle“ mogu pretpostaviti da je 1. avgust 2018. godine datum početka koncesije.

U odgovoru beogradskog aerodroma na molbu kvalifikovanih ponuđača za definisanje „ciljanog datuma početka koncesije“ navodi se da izabrani najpovoljniji ponuđač ili drugorangirani ponuđač, neće imati pravo da menja uslove finansijske ponude ukoliko se stvarni datum početka koncesije razlikuje od pretpostavljenog datuma početka.

Prema obaveštenju beogradskog aerodroma, izmenjen je Član 3.3. Javnog poziva koji se tiče podnošenja obavezujućih ponuda i koji sada glasi:

– Javno telo će svim ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 dostaviti konkursnu dokumentaciju za Fazu 2, koja će sadržati detaljne informacije i instrukcije za Fazu 2, uključujući i nacrt Ugovora o koncesiji. –

Rok za podnošenje obavezujućih ponuda kao deo Faze 2 je 8. decembar ove godine.

Nekoliko izmena u Javnom pozivu za koncesiju „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Takođe, Javno telo će dostaviti obavezujući nacrt Ugovora o koncesiji svim ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 najkasnije 15 kalendarskih dana pre isteka roka za podnošenje obavezujućih ponuda, objašnjavaju sa „Tesle“ i dodaju:

– Javno telo zadržava pravo da produži rokove za sprovođenje pojedinih radnji i rokove za donošenje odluka Javnog tela. –

Prema obaveštenju beogradskog aerodroma, jedna od izmena u Javnom pozivu tiče se i strukturnih pravila konzorcijuma, pri čemu će nakon podnošenja obavezujućih ponuda promene u sastavu konzorcijuma biti dozvoljene samo u skladu sa Ugovorom o koncesiji.

Javno telo, takođe, može u interesu postupka zatražiti od ponuđača kvalifikovanih za Fazu 2 da dostave najbolju i konačnu ponudu sa poboljšanim finansijskim elementima, navode sa „Tesle“.

U okviru Javnog poziva došlo je do izmena i principa ocenjivanja za Fazu 2, zatim ličnih, stručnih, mehaničkih i finansijskih uslova koje ponuđači moraju da zadovolje, kao i jezika i pisma na kojima mora biti dostavljen Paket ponude.

Ostali elementi Javnog poziva od 10. februara i svih naknadnih izmena Javnog poziva ostaju nepromenjeni.

Komentari

V

Može, ali da li će?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se zračni promet u Europi promjenio u posljednjih 25 godina?

Beduin: Tako je Beduin, i naravno da to još ni izbliza nije ono što bi trebalo biti (no da se razumijemo i na zapadu političari provode nepotizam, bogate se, uzimaju mito, zažmira na evidentan kriminal radi privatnih ili državnih interesa... pa se neke uhvati, a neke se, eto, ne uhvati ili se zažmiri na njihove…

19. Feb 2018.Pogledaj

Mrgud na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

сад и ја морам да се позивам, а то никако не волим, на оно типа рекла-казала... елем, стари заставник ми је причао да пре него ће да дејствују са Куб, убацују се некакве картице које су су ствари подешене фреквенције управо за почетно радио-вођење ракете...и управо је ту сам Куб и најрањивији на ометање... а…

19. Feb 2018.Pogledaj

mateus na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

Oni koji su za modernizaciju KUBa izgleda opet prave istu gresku. Ako je njima dovoljno oboriti 2,3,5 aviona za citav jedan sukob ne daj boze, onda tu nesto nije u redu. Koliko nam godina treba da popunimo jedinice Lazarom a tek koliko godina je potrebno za stvarnu duboku modernizaciju KUBa? Ako se radi samo sminkanje…

19. Feb 2018.Pogledaj

Banja Luka na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

@Mrgud Pa čovjek ti krajnje dobronamjerno govori. Eto tu u Wikipediji odakle si našao taj tekst imaš i link šta je SARH. Pročitaj, vidjećeš o čemu se radi. Inače, kad smo kod "vrste" navođenja kod KUB-a, koje toliko pljuješ- SARH se koristi za većinu raketa za S-300. 5V55R, 5V55U, 9M82, 9M83, zatim rakete za "Patriot"-…

19. Feb 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se zračni promet u Europi promjenio u posljednjih 25 godina?

Alene, Pa nije Insbruck jedini aerodrom na koji slecu oni koji posecuju Tirol. Recimo ja sam leteo do Zurich-a i zatim rent a carom. Isli smo poslom kolega i ja pa smo morali biti mobilni izmedju sastanaka. Ima jos podosta opcija (a neke su i znatno brze i jeftinije). Postoji i jeftina opcija preko Friedrihshafena.…

19. Feb 2018.Pogledaj