BEG airport status
Novi koncesionar može početi da upravlja Aerodromom Nikola Tesla od 1. avgusta sledeće godine Ukoliko se stvarni datum početka koncesije razlikuje od pretpostavljenog datuma ponuđači nemaju pravo izmene uslova finansijske ponude / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Novi koncesionar može početi da upravlja Aerodromom Nikola Tesla od 1. avgusta sledeće godine

Kako je jutros prvi preneo blog Ex Yu Aviation News, u svrhu pripreme svojih finansijskih ponuda, kvalifikovani ponuđači za Fazu 2 koncesije „Nikole Tesle“ mogu pretpostaviti da je 1. avgust 2018. godine datum početka koncesije.

U odgovoru beogradskog aerodroma na molbu kvalifikovanih ponuđača za definisanje „ciljanog datuma početka koncesije“ navodi se da izabrani najpovoljniji ponuđač ili drugorangirani ponuđač, neće imati pravo da menja uslove finansijske ponude ukoliko se stvarni datum početka koncesije razlikuje od pretpostavljenog datuma početka.

Prema obaveštenju beogradskog aerodroma, izmenjen je Član 3.3. Javnog poziva koji se tiče podnošenja obavezujućih ponuda i koji sada glasi:

– Javno telo će svim ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 dostaviti konkursnu dokumentaciju za Fazu 2, koja će sadržati detaljne informacije i instrukcije za Fazu 2, uključujući i nacrt Ugovora o koncesiji. –

Rok za podnošenje obavezujućih ponuda kao deo Faze 2 je 8. decembar ove godine.

Nekoliko izmena u Javnom pozivu za koncesiju „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Takođe, Javno telo će dostaviti obavezujući nacrt Ugovora o koncesiji svim ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 najkasnije 15 kalendarskih dana pre isteka roka za podnošenje obavezujućih ponuda, objašnjavaju sa „Tesle“ i dodaju:

– Javno telo zadržava pravo da produži rokove za sprovođenje pojedinih radnji i rokove za donošenje odluka Javnog tela. –

Prema obaveštenju beogradskog aerodroma, jedna od izmena u Javnom pozivu tiče se i strukturnih pravila konzorcijuma, pri čemu će nakon podnošenja obavezujućih ponuda promene u sastavu konzorcijuma biti dozvoljene samo u skladu sa Ugovorom o koncesiji.

Javno telo, takođe, može u interesu postupka zatražiti od ponuđača kvalifikovanih za Fazu 2 da dostave najbolju i konačnu ponudu sa poboljšanim finansijskim elementima, navode sa „Tesle“.

U okviru Javnog poziva došlo je do izmena i principa ocenjivanja za Fazu 2, zatim ličnih, stručnih, mehaničkih i finansijskih uslova koje ponuđači moraju da zadovolje, kao i jezika i pisma na kojima mora biti dostavljen Paket ponude.

Ostali elementi Javnog poziva od 10. februara i svih naknadnih izmena Javnog poziva ostaju nepromenjeni.

Komentari

V

Može, ali da li će?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend