BEG airport status
Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018. Obavezujuće ponude očekuju se početkom septembra / Foto: Screenshot

Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018.

Predstavljajući ekspoze u Narodnoj skupštini, mandatarka za sastav nove Vlade Ana Brnabić osvrnula se i na sektor vazduhoplovstva.

Govoreći o koncesiji Aerodroma Nikola Tesla ona je navela:

– Stupićemo u koncesioni aranžman čime će budžet Republike Srbije direktno prihodovati više stotina miliona evra. Zatvaranje ove transakcije očekujemo već u martu 2018. godine. –

Za koncesiju beogradskog aerodroma trenutno se nadmeću konzorcijum koji čine kompanije „Meridiam Eastern Europe Investments“, „Zurich Airport“ i „Eiffage“, konzorcijum koji čine kompanije „GMR Infrastructure (Indija)“ i „Terna (Grčka)“, zatim „Vinci Airports“, južnokorejsko-kiparsko-turski konzorcijum koji predvodi „Incheon International Airport Corporation“ i konzorcijum koji čine kompanije iz Kine „Hainan Air Travel Service“, „HNA Airport Group“ i „China national aero-technology international engeneering corporation“.

U skladu sa rokovima iz javnog poziva za koncesiju „Nikole Tesle“, ove zainteresovane kompanije trebalo bi da podnesu svoje obavezujuće ponude početkom septembra, o čemu smo već pisali.

Rokovi za podnošenje neobavezujućih ponuda, kao i za odlučivanje o njima nekoliko puta su produžavani, a pitanje koncesije našlo se i pred sudom. Transparentnost Srbija (TS) tužila je Vladu Srbije Upravnom sudu u Beogradu zbog odbijanja da prema Zakonu o slobodnom pristupu informacijama dostavi ili objavi dokumente u vezi sa koncesijom za Aerodrom Nikola Tesla, preneo je Insajder.

Koncesija beogradskog aerodroma bila je tema i ekspozea prethodnog premijera, a danas predsednika Srbije, Aleksandra Vučića. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Motorista na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Aleksa A šta će saćasti lanseri na Rafalu? Ako dođe do toga da sa Rafalima vršimo neposrednu podršku trupama na zemlji, onda smo u gadnom problemu.

10. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.

10. Oct 2024.Pogledaj

Dassault Rafale na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…

10. Oct 2024.Pogledaj