BEG airport status
Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018. Obavezujuće ponude očekuju se početkom septembra / Foto: Screenshot

Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018.

Predstavljajući ekspoze u Narodnoj skupštini, mandatarka za sastav nove Vlade Ana Brnabić osvrnula se i na sektor vazduhoplovstva.

Govoreći o koncesiji Aerodroma Nikola Tesla ona je navela:

– Stupićemo u koncesioni aranžman čime će budžet Republike Srbije direktno prihodovati više stotina miliona evra. Zatvaranje ove transakcije očekujemo već u martu 2018. godine. –

Za koncesiju beogradskog aerodroma trenutno se nadmeću konzorcijum koji čine kompanije „Meridiam Eastern Europe Investments“, „Zurich Airport“ i „Eiffage“, konzorcijum koji čine kompanije „GMR Infrastructure (Indija)“ i „Terna (Grčka)“, zatim „Vinci Airports“, južnokorejsko-kiparsko-turski konzorcijum koji predvodi „Incheon International Airport Corporation“ i konzorcijum koji čine kompanije iz Kine „Hainan Air Travel Service“, „HNA Airport Group“ i „China national aero-technology international engeneering corporation“.

U skladu sa rokovima iz javnog poziva za koncesiju „Nikole Tesle“, ove zainteresovane kompanije trebalo bi da podnesu svoje obavezujuće ponude početkom septembra, o čemu smo već pisali.

Rokovi za podnošenje neobavezujućih ponuda, kao i za odlučivanje o njima nekoliko puta su produžavani, a pitanje koncesije našlo se i pred sudom. Transparentnost Srbija (TS) tužila je Vladu Srbije Upravnom sudu u Beogradu zbog odbijanja da prema Zakonu o slobodnom pristupu informacijama dostavi ili objavi dokumente u vezi sa koncesijom za Aerodrom Nikola Tesla, preneo je Insajder.

Koncesija beogradskog aerodroma bila je tema i ekspozea prethodnog premijera, a danas predsednika Srbije, Aleksandra Vučića. 

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Nele, privatni letovi za jednog ili nekoliko djelatnika koji moraju na put, poglavito iz SAD-a su abnormalno skupi. Kompanije ili nemaju novac za takve letove (posebno ne na redovnoj bazi), a i one koje su imale sada uz enormno smanjenje prihoda ne treba im još i toliko povećani trošak. A sa pozicije rizika širenja pandemije…

02. Apr 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Upravo tako. Indikativna je količina letova prije pandemije iz Palme, a čak su i neke njemačke kompanije imale svoje baze u Palmi. Ja se iskreno nisam iznenadio kad sam vidio da njemački aerodromi imaju i dalje letove za Palmu.

02. Apr 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

A čujte, u ovom momentu niz kompanija je prekinuo sve operacije kao i velik broj malih aerodroma, pa čak i neki veći. No još uvijek većina kompanija leti u Europskoj Uniji, kao što je i velika većina srednjih, većih i velikih aerodroma otvorena za promet. Čak štoviše neke države su proglasile vitalne linije i plaćaju…

02. Apr 2020.Pogledaj

Фон унгер na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

Је направљен у Украјини направили га Руски инжињери иначе фирму Антонов је Хрушчов пребацио из Москве у Украјину као и многе друге.

02. Apr 2020.Pogledaj

Send this to a friend