BEG airport status
Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018. Obavezujuće ponude očekuju se početkom septembra / Foto: Screenshot

Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018.

Predstavljajući ekspoze u Narodnoj skupštini, mandatarka za sastav nove Vlade Ana Brnabić osvrnula se i na sektor vazduhoplovstva.

Govoreći o koncesiji Aerodroma Nikola Tesla ona je navela:

– Stupićemo u koncesioni aranžman čime će budžet Republike Srbije direktno prihodovati više stotina miliona evra. Zatvaranje ove transakcije očekujemo već u martu 2018. godine. –

Za koncesiju beogradskog aerodroma trenutno se nadmeću konzorcijum koji čine kompanije „Meridiam Eastern Europe Investments“, „Zurich Airport“ i „Eiffage“, konzorcijum koji čine kompanije „GMR Infrastructure (Indija)“ i „Terna (Grčka)“, zatim „Vinci Airports“, južnokorejsko-kiparsko-turski konzorcijum koji predvodi „Incheon International Airport Corporation“ i konzorcijum koji čine kompanije iz Kine „Hainan Air Travel Service“, „HNA Airport Group“ i „China national aero-technology international engeneering corporation“.

U skladu sa rokovima iz javnog poziva za koncesiju „Nikole Tesle“, ove zainteresovane kompanije trebalo bi da podnesu svoje obavezujuće ponude početkom septembra, o čemu smo već pisali.

Rokovi za podnošenje neobavezujućih ponuda, kao i za odlučivanje o njima nekoliko puta su produžavani, a pitanje koncesije našlo se i pred sudom. Transparentnost Srbija (TS) tužila je Vladu Srbije Upravnom sudu u Beogradu zbog odbijanja da prema Zakonu o slobodnom pristupu informacijama dostavi ili objavi dokumente u vezi sa koncesijom za Aerodrom Nikola Tesla, preneo je Insajder.

Koncesija beogradskog aerodroma bila je tema i ekspozea prethodnog premijera, a danas predsednika Srbije, Aleksandra Vučića. 

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gladius na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Ja sam da mi Mig 31 nabavimo.Kada predje 17 km nedodirljiv je.Nijedna zapadna raketa vv ne ide preko 14 km visine a mig 31 moze sa 25 km da gadja

03. Dec 2021.Pogledaj

Veki na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Bravo Hrvatska. Eto što znači kada netko kupi avione koji se prije nisu baš i prodavali. Reklama je reklama..

03. Dec 2021.Pogledaj

Andrija na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Ne može da se poredi sa proizvodnjom aviona u ratnim uslovima (i to prvih 6 svi tokom drugog svetskog rata!) i u vreme kada su avioni bili daleko jednostavniji i jeftiniji.

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Edo, F-16 Blok 60 koji imaju danas ce napuniti 20 godina u UAE upotrebi za koju godinu. Dok Rafali ne dodju, svi F-16ce biti 20 i vise godina. Nisam čuo da se radi modernizacija na njima. Izabrali su Miraže 2000 da modernizuju pre koju godinu i to su danas pa do dolaska Rafal F4 najmoderniji…

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Rafal je impresivan zato sto tek posle 30 (ili 35) godina od prvog leta počinje da postaje popularan za pazar kao jedan od najboljih izbora zapadnog aviona. To ima direktne veze sa nedostatkom aviona pete generacije proizvedenim u Evropi. Rusi su loši sto kasne sa petom generacijom u odnosu na USA, a zapadna Evropa je…

03. Dec 2021.Pogledaj

Send this to a friend