BEG airport status
Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018. Obavezujuće ponude očekuju se početkom septembra / Foto: Screenshot

Ekspoze Ane Brnabić: Zatvaranje transakcije koncesionog aranžmana „Nikole Tesle“ moguće u martu 2018.

Predstavljajući ekspoze u Narodnoj skupštini, mandatarka za sastav nove Vlade Ana Brnabić osvrnula se i na sektor vazduhoplovstva.

Govoreći o koncesiji Aerodroma Nikola Tesla ona je navela:

– Stupićemo u koncesioni aranžman čime će budžet Republike Srbije direktno prihodovati više stotina miliona evra. Zatvaranje ove transakcije očekujemo već u martu 2018. godine. –

Za koncesiju beogradskog aerodroma trenutno se nadmeću konzorcijum koji čine kompanije „Meridiam Eastern Europe Investments“, „Zurich Airport“ i „Eiffage“, konzorcijum koji čine kompanije „GMR Infrastructure (Indija)“ i „Terna (Grčka)“, zatim „Vinci Airports“, južnokorejsko-kiparsko-turski konzorcijum koji predvodi „Incheon International Airport Corporation“ i konzorcijum koji čine kompanije iz Kine „Hainan Air Travel Service“, „HNA Airport Group“ i „China national aero-technology international engeneering corporation“.

U skladu sa rokovima iz javnog poziva za koncesiju „Nikole Tesle“, ove zainteresovane kompanije trebalo bi da podnesu svoje obavezujuće ponude početkom septembra, o čemu smo već pisali.

Rokovi za podnošenje neobavezujućih ponuda, kao i za odlučivanje o njima nekoliko puta su produžavani, a pitanje koncesije našlo se i pred sudom. Transparentnost Srbija (TS) tužila je Vladu Srbije Upravnom sudu u Beogradu zbog odbijanja da prema Zakonu o slobodnom pristupu informacijama dostavi ili objavi dokumente u vezi sa koncesijom za Aerodrom Nikola Tesla, preneo je Insajder.

Koncesija beogradskog aerodroma bila je tema i ekspozea prethodnog premijera, a danas predsednika Srbije, Aleksandra Vučića. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Kontrolor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

oni su pomoću tableta za 30 sekundi izračunali da im je za kilometar kraća pista dovoljna, svaka čast dobro su svi prošli

22. Feb 2024.Pogledaj

Dacha na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Na aerodromu postoji ostatak od komunistickog vremena a to je "tajnost podataka". Naime, postoji precizan Emergency response plan koji tacno objasnjava pravila i korake u ovakvim slucajevima. Taj ERP po kompanijama je javno dostupan svugde u svetu, samo je na aerodromu i u Srbiji strogo poverljiv dokument u koji uvid imaju mozda 5 ljudi na…

22. Feb 2024.Pogledaj

Dušan na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Ne poznajem protokole tako da će izneto biti logičko sagledavanje stvari od strane laika: Letilica koja prijavi oštećenje bilo koje vrste nebi smela da dobije dozvolu za prilaz gejtu, ne znam dal to postoji kao pravilo ali mi je nekako logično.

22. Feb 2024.Pogledaj