BEG airport status
Er Srbija zapošljava nove pilote: Traže se kapetani i kopiloti sa 737 tipom "Sedam tri" i dalje validna opcija za karijeru u Srbiji

Er Srbija zapošljava nove pilote: Traže se kapetani i kopiloti sa 737 tipom

Srpska nacionalna avio-kompanija objavila je danas oglas za zapošljavanje kapetana i kopilota koji već imaju type rating na avionu Boing 737 (300-900).

Er Srbija traži kapetane sa 2000 sati na tipu i minimum 4000 sati ukupnog iskustva.
Prvi oficiri koji bi želeli da se prijave nemaju minimume u satima kao zahtev već pored type ratinga moraju imati važeću CPL dozvolu ili dokaz o položenoj ATPL teoriji.

Zainteresovani se mogu prijaviti preko sledećeg linka – https://isk.omega.rs/v3/airserbia/framejobpost.php?jobpost_id=5227

C3foXTaWcAEev-j
 
Ako vas zanima kako u praksi izgledaju radna mesta za tražene pozicije pogledajte naš video iz kokpita ove legende na letu od Londona do Beograda:
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Jel ce ovo da zamirizu novi Boeingovi avionin ili je ovo samo za popunjvanje mesta za pilote koji su presli na Airbus?

Odgovori

Ovo je vec drugi put da uzimaju pilote na Boeingu u manje od dve godine, a nisu povecali broj aviona. Znači da zapravo samo popunjavaju one koji su ostisli iz preduzeca.

No, najgore je što time što zapošljavaju nove pilote pokazuju da ne planiraju da se odreknu Boeinga i da će i dalje da lete na ovim prastarim kantama.

Vl

Piloti odlaze. To je tačno.
Avioni u Avioletu nisu prastare kante. I to je tačno.
Zašto zameniti dobar, a isplaćen avion, novim koji je pod velikom hipotekom? Loš biznis potez. Pare se prave tako što su rashodi manji od prihoda. Razlika se zove zarada. Simples.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Marko na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Imao sam "sreću" da stojim na autoputu kod Plesa kada su iznad nas u niskom letu preletela dva Rafala koji verovatno taman poleteli. I drugi Rafal u paru mahne krilima da pozdravi nas koji smo stajali u koloni na autoputu dok nas je preletao. Fantastično kako se toga setio. U tom momentu se zadesilo da…

06. May 2025.Pogledaj

Yrraf na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Prelepa slika i odlična obuka. Ima li Rafal one male tankove za dopunu u vazduhu što praktikuju Rusi da jedan avion tanka drugi? To ne bi bilo loše za HR u SRB da se bude u treningu.

06. May 2025.Pogledaj

libis na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander- Ne! Svi kornatski otoci su privatno vlasništvo građana iz mjesta Murter, Betina i Zaglav. Kao što ste i Vi vlasnik neke nekretnine. To što je grupa močnika udruženim snagama proglasila prostor nacionalnim parkom da bi oni imali koristi a ne vlasnici- drugi je par cipela. Upišite "Kurnati: Abeceda sjećanja - Prvi Red Fotelja" i…

06. May 2025.Pogledaj

Vlada na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

I Vransko jezero u pozadini... spektakularno izgleda i sa zemlje, a jos vise iz vazduha. Pogotovu sa Rafalima koji dopunjavaju gorivo. Tesko je odrediti, ali to je verovatno najlepsi deo najlepse obale Mediterana....

06. May 2025.Pogledaj