BEG airport status
„Airbus Helicopters“ u Kini otvara fabriku za proizvodnju helikoptera H135 U narednih deset godina 100 novih H135 doći će iz Kine / Foto: Airbus Helicopters

„Airbus Helicopters“ u Kini otvara fabriku za proizvodnju helikoptera H135

Kompanija „Airbus Helicopters“ otvara u Ćingdau fabriku za proizvodnju letelica H135 (H135 Final Assembly Line – FAL) što će biti ne samo prva „Airbus Helicopters“ fabrika nego i prvo postrojenje zapadne industrije ovog tipa (helikopteri) u Kini, saopštio je evropski proizvođač.

Sporazum potpisan u junu 2016. predviđa završnu proizvodnju za 100 H135 letelica u narednih deset godina, a prva od njih trebalo bi da iz kineskog postrojenja izađe sredinom 2019. godine. FAL će imati kapacitet da godišnje proizvede 18 H135, rečeno je u kompaniji.

Fabrika će se nalaziti u istočnoj Kini, u gradu Ćingdao u provinciji Šandug. Njen završetak očekuje se do 2018. godine.

Airbus većinski, ali ne i jedini vlasnik završne proizvodne linije u Kini / Foto: Airbus Helicopters

„Airbus Helicopters“ biće većinski vlasnik FAL-a sa udelom od 51%. Ostatak će biti u rukama kompanije „United General Aviation Company Limited – UGAC“ u koju zajednički ulažu „China Aviation Supplies Holding Company – CAS“ i „United General Aviation Industrial Development Company Limited – UGA“.

U kompaniji „Airbus Helicopters“ navode da je H135 jedan od najpopularnijih lakih dvomotornih helikoptera u Kini koji se koriste za potrebe HEMS-a, SAR akcija, u slučaju požara, turizma. Navode da je u svetu trenutno u upotrebi preko 1200 letelica iz H135 porodice i dodaju da je kinesko tržište prošle godine po prvi put bilo najveći poručilac erbasovih helikoptera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Бивши Гастос na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Послe свега овога, Рафал ће да буде бољи од X-wing Starfightera. Французи ће да колонизују свемир.

26. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

>> jer sve moćniji PVO sve više uspeva da prati „nevidljive“, onda je i pitanje cevke sekundarno. To tako tvrde svi koji nemaju "nevidljive"

26. Nov 2024.Pogledaj

Dejanera na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ja mislim da su ovi iz DASO-a prolupali. Zar ne citamo, na istom ovom portalu, kako je Hrvatska prosla vrhunski sa nabavkom polovnih Rafala ( a realno je da su stvarno prosli dobro) a da je Srbija preplatila nove avione (mozda i jeste) . Kako kazu razni strucnjaci ovde Hrvatska je kupila polovne avione koji…

26. Nov 2024.Pogledaj