BEG airport status
„Nikola Tesla“ u novembru opslužio više od 370 hiljada putnika; Neto dobit za prvih 10 meseci veća od tri milijarde dinara Broj poletanja i sletanja veći za 5% u odnosu na novembar 2017. godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

„Nikola Tesla“ u novembru opslužio više od 370 hiljada putnika; Neto dobit za prvih 10 meseci veća od tri milijarde dinara

Beogradski aerodrom opslužio je u novembru ukupno 370.456 putnika, što je uvećanje od 6% u odnosu na isti mesec prošle godine, a zabeležena su i 4.338 poletanja i sletanja, što je za 5% više u odnosu na novembar 2017. godine, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, u prvih 11 meseci ove godine aerodrom je opslužio ukupno 5.267.613 putnika, što je 6% više nego u istom periodu prošle godine:

– Zabeleženo je i 56.178 poletanja i sletanja, odnosno 3% više nego u istom periodu prethodne godine. Takođe, ukupno ostvaren promet robe i pošte za prvih 11 meseci ove godine uvećan je za 16% u odnosu na isti period prošle godine. –

Finansijski rezultati od početka godine takođe sadrže odlične pokazatelje, ističu sa „Tesle“ i dodaju:

– Ostvaren ukupan prihod u prvih 10 meseci iznosi 9.064.628.327 dinara i za 12% je veći u odnosu na isti period prethodne godine. Ostvareni rezultati poslovanja pokazuju da je ostvarena neto dobit u iznosu od 3.076.208.777 dinara veća za 2% u odnosu na isti period prethodne godine. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj