BEG airport status
[INTEGRALNI SNIMAK] Kako je menadžment „Konstantina Velikog“ pričao o svom uspehu tri nedelje pre „preuzimanja“ Bojan Avramović rekonstruiše na drugom SEAS-u kako je počela priča "Konstantina Velikog" / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

[INTEGRALNI SNIMAK] Kako je menadžment „Konstantina Velikog“ pričao o svom uspehu tri nedelje pre „preuzimanja“

Kako samo tri nedelje mogu da naprave razliku.

Jedan od interesantnijih panela na drugom Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope u organizaciji Tango Six Eventsa bio je posvećen malim aerodromima koji su uspeli. Naša želja bila je da strukovnoj javnosti predstavimo najuspešnije primere u prethodnih godinu dana a ako na tom panelu dobijemo stručnjake i entuzijaste kao što su Alen Šćuric i Tonči Peović tim interesantnije.

Da predstavi uspeh aerodroma „Konstantin Veliki“ iz Niša kao jedan od učesnika panela bio je Bojan Avramović koji se samo tri nedelje kasnije bori za svoj i opstanak svoje vizije. Treći panelista bio je predstavnik poslovne zajednice Čačka Mihajlo Jović.

Šćuric i Peović da bi bolje razumeli kako funkcionišu mali aerodromi / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Naš današnji tekst koji objašnjava pozadinu „preuzimanja“ „Konstantina Velikog“ biće vam još zanimljiviji za čitanje kada pogledate kako je Bojan Avramović govorio o prošlosti i budućnosti njegove inicijative.

Deo obraćanja Avramovića počinje u 32. minuti ali obavezno pogledajte ceo panel od početka, posebno uvodno obraćanje Tončija Peovića. Ovih sat i nešto snimka edukovaće vas o osnovnim principima funkcionisanja malih aerodroma na konkretan i interesantan način.

Odgledajte ovo i onda navalite na komentarisanja i mišljenja o Nišu i drugim malim aerodromima.

 


 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

S

Za Srbiju je najbolje da se demilitarizira i tako potvrdi svoju neutralnost.
Već je godinama vojno inferiorna u odnosu na sve susjedne države pojedinačno i nikad ih više neće sustići. (ne računamo bih,kosovo, cg i makedoniju jer to nisu prave države).

Odgovori
G

Drzava bez vojske – nije drzava!

D

U zemlji Srbiji sve mi je jasno, i nista mi nije jasno.

Odgovori
G

Meni je sve jasno.

V

U celoj ovoj priči oko preuzimanja aerodorma Niš zbog kontrolisanja rasta najgore je to što niko ali apsolutno niko ne može da kaže koliko od ovih 320000 putnika koji su prošle godine leteli iz Niša bi letelo iz Beograda da nisu imali opciju koju su imali. Sigurno je samo da Beograd ne bi imao 320000 putnika više već bi se samo jedan, verovatno manji deo, prelio na Beograd.

Ako je priča o ograničavanju broja putnika istinita onda je to jako loše bez obzira na količinu para koju će država dobiti od koncesionara. Srbija je jako neravnomerno razvijena, što je uz mali natalitet, jedan od najvećih problema Srbije i na ovaj način će da se pravi još veća razlika.

Odgovori
Z

@Voja
Garantujem vam da je ta cifra manje od 10%. Da li je iko profilirao putnike, ko gde i zasto ide.
Veliki broj su ljudi koji zive u regionu radi u inostransvu. Avion im je zamena za autobus ili automobil. Uzmite na primer nekoga iz Krusevca koji ide za Bec.
Ako lete za Bec (Bratislava) dok dodju do LYBE-a treba im 2 sata plus sat i po ranije na let znaci da ste maltene blizu granice sa Madjarskom u trenutku kada trebate da udjete u avion.
Razlika u ceni prevoza do LYBE-a iz regiona je maltene kao 1/2 cene avio karte, dok je cena karte mozda i skuplja.
Bez stvarne statistike, sve ostalo su puke price.

N

Da li iko zna sta je bilo sa Norwegian-om?Mozda gresim,ali ako se dobro secam i on je trebao da pocne da leti sa niskog aerodroma.

Odgovori
M

Ово не ваља!
Значи да Ванси ипак уцењује, није то бинис то је уцена ЦЕЛЕ Србије. ЛОШ УГОВОР, ..?…

Хрватска има 7 аеродрома…последњи међу њима јe аеродром на Брачу који ове године удвостручуие промет,..

Грчка има чак преко 10 међународних ародрома…И мала БИХ има три до четири активна аеродрома, и мала Маћедонија има 2 међународна аеродома…и мали Мојтенегро има 2 међународна аеродрома..

Уцена Венсија и министарке је много лоша, неодржива, јер се блokира Централна и Западна Србија и аeродром МОРАВА, што је недопустиво…

Србија заслужује да се развија регионални аеродромi без уцена и ограничења…

Jа сам РЕВОЛТИРАН, ужас живи!

Odgovori
A

Mala ispravka. Hrvatska ima 9 međunarodnih zračnih luka. Ove godine i Lošinj ima međunarondu linju za Lugano, te tri domaće sa 8 tjednih letova. Godinama Lošinj ima linije, više manje inozemne, a pokoju i domaću s vremena na vrijeme.

Popis međunarodnih aerodroma u Hrvatskoj:
Zagreb 3, 1 milijun putnika
Split 2,8 milijuna putnika
Dubrovnik 2,3 milijuna putnika
Pula 0,6 milijuna putnika
Zadar 0,6 milijuna putnika
Rijeka 0,1 milijun putnika
Osijek 43.373 putnika
Brač 21.596 putnika
Lošinj 6.042 putnika

С

Госн Шћурићу Србија се не може поредити са туристичким дестинацијама попут Хрватске и Грчке! На списку који сте дали налазе се свега два континентална аеродрома остало су све приморска места.

A

Nisam rekao da se može ili treba uspoređivati, samo sam ispravio netočan navod.

P.S.
Spisak nisam nigdje „našao“ nago na napisao sam.

M

Ово не ваља!
Значи да Ванси ипак уцењује, није то бинис то је уцена ЦЕЛЕ Србије. ЛОШ УГОВОР, ..?…

Хрватска има 7 аеродрома…последњи међу њима јe аеродром на Брачу који ове године удвостручуие промет,..

Грчка има чак преко 10 међународних ародрома…И БИХ има три до четири активна аеродрома, и Маћедонија има 2 међународна аеродома…

Уцена Венсија и министарке је много лоша, неодржива, јер се блokира Централна и Западна Србија и аeродром МОРАВА, што је недопустиво…

Србија заслужује да се развија регионални аеродромi без уцена и ограничења…

Jа сам РЕВОЛТИРАН, ужас живи!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Ja mislim da je ovo očigledan primer Lost in translation. Pod jedan, nigde nisam napisao da će doći do rekonfiguracije A380. Naprotiv smatram da je A380, ovakav kakav je danas, preživeo svoje. Pod dva, novi motori će omogućiti stvaranje sasvim drugog, novog, aviona, da li Boeing, da li Airbus, svejedno. Taj avion će sa dva…

18. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Obzirom da je ovo analiza stanja Jet Airwaysa zar nije logično pomenuti više opcija od samo jedne? Ukoliko se ne sagledaju sve moguće opcije, analiza je nepotpuna.

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

Mozda nikad ni mi ni vi necemo razviti jednog predatora ili reapera ali razvijati, proizvoditi daj boze i izvoziti manje zahtjevne letjelice za nadzor, izviđanje, korekciju paljbe, protupozarnu zastitu, traganje i spasavanje.... Svakako bi bilo dobro od zaposljavanje domace pameti, zaradu i dr. Stoga takve projekte trebalo bi pordzavati i kod nas i kod vas!…

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa... Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

18. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend