BEG airport status
LYBE 2301:00 Z 200°04KT CAVOK 21/19 Q1021 NOSIG=
[INTEGRALNI SNIMAK] Kako je menadžment „Konstantina Velikog“ pričao o svom uspehu tri nedelje pre „preuzimanja“ Bojan Avramović rekonstruiše na drugom SEAS-u kako je počela priča "Konstantina Velikog" / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

[INTEGRALNI SNIMAK] Kako je menadžment „Konstantina Velikog“ pričao o svom uspehu tri nedelje pre „preuzimanja“

Kako samo tri nedelje mogu da naprave razliku.

Jedan od interesantnijih panela na drugom Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope u organizaciji Tango Six Eventsa bio je posvećen malim aerodromima koji su uspeli. Naša želja bila je da strukovnoj javnosti predstavimo najuspešnije primere u prethodnih godinu dana a ako na tom panelu dobijemo stručnjake i entuzijaste kao što su Alen Šćuric i Tonči Peović tim interesantnije.

Da predstavi uspeh aerodroma „Konstantin Veliki“ iz Niša kao jedan od učesnika panela bio je Bojan Avramović koji se samo tri nedelje kasnije bori za svoj i opstanak svoje vizije. Treći panelista bio je predstavnik poslovne zajednice Čačka Mihajlo Jović.

Šćuric i Peović da bi bolje razumeli kako funkcionišu mali aerodromi / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Naš današnji tekst koji objašnjava pozadinu „preuzimanja“ „Konstantina Velikog“ biće vam još zanimljiviji za čitanje kada pogledate kako je Bojan Avramović govorio o prošlosti i budućnosti njegove inicijative.

Deo obraćanja Avramovića počinje u 32. minuti ali obavezno pogledajte ceo panel od početka, posebno uvodno obraćanje Tončija Peovića. Ovih sat i nešto snimka edukovaće vas o osnovnim principima funkcionisanja malih aerodroma na konkretan i interesantan način.

Odgledajte ovo i onda navalite na komentarisanja i mišljenja o Nišu i drugim malim aerodromima.

 


 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

Ово не ваља!
Значи да Ванси ипак уцењује, није то бинис то је уцена ЦЕЛЕ Србије. ЛОШ УГОВОР, ..?…

Хрватска има 7 аеродрома…последњи међу њима јe аеродром на Брачу који ове године удвостручуие промет,..

Грчка има чак преко 10 међународних ародрома…И БИХ има три до четири активна аеродрома, и Маћедонија има 2 међународна аеродома…

Уцена Венсија и министарке је много лоша, неодржива, јер се блokира Централна и Западна Србија и аeродром МОРАВА, што је недопустиво…

Србија заслужује да се развија регионални аеродромi без уцена и ограничења…

Jа сам РЕВОЛТИРАН, ужас живи!

Odgovori
M

Ово не ваља!
Значи да Ванси ипак уцењује, није то бинис то је уцена ЦЕЛЕ Србије. ЛОШ УГОВОР, ..?…

Хрватска има 7 аеродрома…последњи међу њима јe аеродром на Брачу који ове године удвостручуие промет,..

Грчка има чак преко 10 међународних ародрома…И мала БИХ има три до четири активна аеродрома, и мала Маћедонија има 2 међународна аеродома…и мали Мојтенегро има 2 међународна аеродрома..

Уцена Венсија и министарке је много лоша, неодржива, јер се блokира Централна и Западна Србија и аeродром МОРАВА, што је недопустиво…

Србија заслужује да се развија регионални аеродромi без уцена и ограничења…

Jа сам РЕВОЛТИРАН, ужас живи!

Odgovori
A

Mala ispravka. Hrvatska ima 9 međunarodnih zračnih luka. Ove godine i Lošinj ima međunarondu linju za Lugano, te tri domaće sa 8 tjednih letova. Godinama Lošinj ima linije, više manje inozemne, a pokoju i domaću s vremena na vrijeme.

Popis međunarodnih aerodroma u Hrvatskoj:
Zagreb 3, 1 milijun putnika
Split 2,8 milijuna putnika
Dubrovnik 2,3 milijuna putnika
Pula 0,6 milijuna putnika
Zadar 0,6 milijuna putnika
Rijeka 0,1 milijun putnika
Osijek 43.373 putnika
Brač 21.596 putnika
Lošinj 6.042 putnika

С

Госн Шћурићу Србија се не може поредити са туристичким дестинацијама попут Хрватске и Грчке! На списку који сте дали налазе се свега два континентална аеродрома остало су све приморска места.

A

Nisam rekao da se može ili treba uspoređivati, samo sam ispravio netočan navod.

P.S.
Spisak nisam nigdje „našao“ nago na napisao sam.

N

Da li iko zna sta je bilo sa Norwegian-om?Mozda gresim,ali ako se dobro secam i on je trebao da pocne da leti sa niskog aerodroma.

Odgovori
V

U celoj ovoj priči oko preuzimanja aerodorma Niš zbog kontrolisanja rasta najgore je to što niko ali apsolutno niko ne može da kaže koliko od ovih 320000 putnika koji su prošle godine leteli iz Niša bi letelo iz Beograda da nisu imali opciju koju su imali. Sigurno je samo da Beograd ne bi imao 320000 putnika više već bi se samo jedan, verovatno manji deo, prelio na Beograd.

Ako je priča o ograničavanju broja putnika istinita onda je to jako loše bez obzira na količinu para koju će država dobiti od koncesionara. Srbija je jako neravnomerno razvijena, što je uz mali natalitet, jedan od najvećih problema Srbije i na ovaj način će da se pravi još veća razlika.

Odgovori
Z

@Voja
Garantujem vam da je ta cifra manje od 10%. Da li je iko profilirao putnike, ko gde i zasto ide.
Veliki broj su ljudi koji zive u regionu radi u inostransvu. Avion im je zamena za autobus ili automobil. Uzmite na primer nekoga iz Krusevca koji ide za Bec.
Ako lete za Bec (Bratislava) dok dodju do LYBE-a treba im 2 sata plus sat i po ranije na let znaci da ste maltene blizu granice sa Madjarskom u trenutku kada trebate da udjete u avion.
Razlika u ceni prevoza do LYBE-a iz regiona je maltene kao 1/2 cene avio karte, dok je cena karte mozda i skuplja.
Bez stvarne statistike, sve ostalo su puke price.

D

U zemlji Srbiji sve mi je jasno, i nista mi nije jasno.

Odgovori
G

Meni je sve jasno.

S

Za Srbiju je najbolje da se demilitarizira i tako potvrdi svoju neutralnost.
Već je godinama vojno inferiorna u odnosu na sve susjedne države pojedinačno i nikad ih više neće sustići. (ne računamo bih,kosovo, cg i makedoniju jer to nisu prave države).

Odgovori
G

Drzava bez vojske – nije drzava!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Hmm na: Američka vojska kupuje raketni sistem Iron Dome

@Petrovic Dusan Ko zna sta ste vi gledali i da li ste uopste i gledali. Evo vam vest iz 2013. godine u vezi Gvozdene Kupole. https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=03&dd=12&nav_category=78&nav_id=694522

22. Aug 2019.Pogledaj

Narednik na: Američka vojska kupuje raketni sistem Iron Dome

uglavnom namenjen za odbranu od artiljerijskih i raketnih projektila Rafael za PZO nudi Spyder SR i MR

22. Aug 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

@Dane ne mogu se G17+ uzeti kao "nepristrasni strucnjaci" jer ih je stvorio NED koji ima svoje politicke ciljeve. Ako necemo javno iznositi cinjenice i pokretati diskusiju, nece nikad doci do realnog napretka niti ce iko ikada odgovarati za zlodela koja cini svom narodu. Nemojte kritiku odredjenih poteza ljudi sa vlasti da uzimate kao kritiku…

22. Aug 2019.Pogledaj
22. Aug 2019.Pogledaj

Strela na: Američka vojska kupuje raketni sistem Iron Dome

Neka kosta koliko hoce. Razmisljanje tipa skupo itd., nikako da naucimo od 1914. Nismo bili spremni 14, nismo bili spremni 1941, nismo bili spremni 1999. Koliko puta jos treba da se nam desi, da bicemo bili su tehnicki nadmocniji!? Nemoj S-300, nemoj S-400, nemoj Patriot, nemoj ovo nemoj ono. Ako se nema para, onda sparanje,…

22. Aug 2019.Pogledaj

Send this to a friend