BEG airport status
[INTEGRALNI SNIMAK] Kako je menadžment „Konstantina Velikog“ pričao o svom uspehu tri nedelje pre „preuzimanja“ Bojan Avramović rekonstruiše na drugom SEAS-u kako je počela priča "Konstantina Velikog" / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

[INTEGRALNI SNIMAK] Kako je menadžment „Konstantina Velikog“ pričao o svom uspehu tri nedelje pre „preuzimanja“

Kako samo tri nedelje mogu da naprave razliku.

Jedan od interesantnijih panela na drugom Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope u organizaciji Tango Six Eventsa bio je posvećen malim aerodromima koji su uspeli. Naša želja bila je da strukovnoj javnosti predstavimo najuspešnije primere u prethodnih godinu dana a ako na tom panelu dobijemo stručnjake i entuzijaste kao što su Alen Šćuric i Tonči Peović tim interesantnije.

Da predstavi uspeh aerodroma „Konstantin Veliki“ iz Niša kao jedan od učesnika panela bio je Bojan Avramović koji se samo tri nedelje kasnije bori za svoj i opstanak svoje vizije. Treći panelista bio je predstavnik poslovne zajednice Čačka Mihajlo Jović.

Šćuric i Peović da bi bolje razumeli kako funkcionišu mali aerodromi / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Naš današnji tekst koji objašnjava pozadinu „preuzimanja“ „Konstantina Velikog“ biće vam još zanimljiviji za čitanje kada pogledate kako je Bojan Avramović govorio o prošlosti i budućnosti njegove inicijative.

Deo obraćanja Avramovića počinje u 32. minuti ali obavezno pogledajte ceo panel od početka, posebno uvodno obraćanje Tončija Peovića. Ovih sat i nešto snimka edukovaće vas o osnovnim principima funkcionisanja malih aerodroma na konkretan i interesantan način.

Odgledajte ovo i onda navalite na komentarisanja i mišljenja o Nišu i drugim malim aerodromima.

 


 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Ово не ваља!
Значи да Ванси ипак уцењује, није то бинис то је уцена ЦЕЛЕ Србије. ЛОШ УГОВОР, ..?…

Хрватска има 7 аеродрома…последњи међу њима јe аеродром на Брачу који ове године удвостручуие промет,..

Грчка има чак преко 10 међународних ародрома…И БИХ има три до четири активна аеродрома, и Маћедонија има 2 међународна аеродома…

Уцена Венсија и министарке је много лоша, неодржива, јер се блokира Централна и Западна Србија и аeродром МОРАВА, што је недопустиво…

Србија заслужује да се развија регионални аеродромi без уцена и ограничења…

Jа сам РЕВОЛТИРАН, ужас живи!

Odgovori
Mi

Ово не ваља!
Значи да Ванси ипак уцењује, није то бинис то је уцена ЦЕЛЕ Србије. ЛОШ УГОВОР, ..?…

Хрватска има 7 аеродрома…последњи међу њима јe аеродром на Брачу који ове године удвостручуие промет,..

Грчка има чак преко 10 међународних ародрома…И мала БИХ има три до четири активна аеродрома, и мала Маћедонија има 2 међународна аеродома…и мали Мојтенегро има 2 међународна аеродрома..

Уцена Венсија и министарке је много лоша, неодржива, јер се блokира Централна и Западна Србија и аeродром МОРАВА, што је недопустиво…

Србија заслужује да се развија регионални аеродромi без уцена и ограничења…

Jа сам РЕВОЛТИРАН, ужас живи!

Odgovori
Al

Mala ispravka. Hrvatska ima 9 međunarodnih zračnih luka. Ove godine i Lošinj ima međunarondu linju za Lugano, te tri domaće sa 8 tjednih letova. Godinama Lošinj ima linije, više manje inozemne, a pokoju i domaću s vremena na vrijeme.

Popis međunarodnih aerodroma u Hrvatskoj:
Zagreb 3, 1 milijun putnika
Split 2,8 milijuna putnika
Dubrovnik 2,3 milijuna putnika
Pula 0,6 milijuna putnika
Zadar 0,6 milijuna putnika
Rijeka 0,1 milijun putnika
Osijek 43.373 putnika
Brač 21.596 putnika
Lošinj 6.042 putnika

С

Госн Шћурићу Србија се не може поредити са туристичким дестинацијама попут Хрватске и Грчке! На списку који сте дали налазе се свега два континентална аеродрома остало су све приморска места.

Al

Nisam rekao da se može ili treba uspoređivati, samo sam ispravio netočan navod.

P.S.
Spisak nisam nigdje „našao“ nago na napisao sam.

Ni

Da li iko zna sta je bilo sa Norwegian-om?Mozda gresim,ali ako se dobro secam i on je trebao da pocne da leti sa niskog aerodroma.

Odgovori
Vo

U celoj ovoj priči oko preuzimanja aerodorma Niš zbog kontrolisanja rasta najgore je to što niko ali apsolutno niko ne može da kaže koliko od ovih 320000 putnika koji su prošle godine leteli iz Niša bi letelo iz Beograda da nisu imali opciju koju su imali. Sigurno je samo da Beograd ne bi imao 320000 putnika više već bi se samo jedan, verovatno manji deo, prelio na Beograd.

Ako je priča o ograničavanju broja putnika istinita onda je to jako loše bez obzira na količinu para koju će država dobiti od koncesionara. Srbija je jako neravnomerno razvijena, što je uz mali natalitet, jedan od najvećih problema Srbije i na ovaj način će da se pravi još veća razlika.

Odgovori
ZZ

@Voja
Garantujem vam da je ta cifra manje od 10%. Da li je iko profilirao putnike, ko gde i zasto ide.
Veliki broj su ljudi koji zive u regionu radi u inostransvu. Avion im je zamena za autobus ili automobil. Uzmite na primer nekoga iz Krusevca koji ide za Bec.
Ako lete za Bec (Bratislava) dok dodju do LYBE-a treba im 2 sata plus sat i po ranije na let znaci da ste maltene blizu granice sa Madjarskom u trenutku kada trebate da udjete u avion.
Razlika u ceni prevoza do LYBE-a iz regiona je maltene kao 1/2 cene avio karte, dok je cena karte mozda i skuplja.
Bez stvarne statistike, sve ostalo su puke price.

Dr

U zemlji Srbiji sve mi je jasno, i nista mi nije jasno.

Odgovori
Go

Meni je sve jasno.

Sa

Za Srbiju je najbolje da se demilitarizira i tako potvrdi svoju neutralnost.
Već je godinama vojno inferiorna u odnosu na sve susjedne države pojedinačno i nikad ih više neće sustići. (ne računamo bih,kosovo, cg i makedoniju jer to nisu prave države).

Odgovori
Go

Drzava bez vojske – nije drzava!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Od Amerike brodom do Grcke, pa onda vozom, to nije mnogo jeftinije nego npr. 48 leta do Azejberdzana, narocito ako ne moze drugacije, to je sigurno jeftinije od komercijalnih letova, mada i ja mislim da nam to ne treba, ali ako stvarno kupuju, bilo bi logicno dodati jos koju tonu nosivosti i za Nore, sta…

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Vlad Ako se trece strane odluce za dostavu avionom, tesko bi se odlucile za prevoz tim A400 zato sto je nalet preskup. Oni se okrecu jeftinim varijantama iz Ukrajine,Egipta ili Azerbejdzana itd. @Branko I sve to navedeno je izvezeno brodovima ili vozom jer je daleko jeftinije. Dostava naoruzanja avionima sluzi samo za slikanje i promocije.

12. Dec 2024.Pogledaj

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj