BEG airport status
[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu ASCE je prva konferencija o bezbednosti aerodroma ove veličine u Srbiji i široj regiji / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu

Nakon uspešno završenog drugog po redu SEAS-a početkom marta ove godine, Tango Six Events vam predstavlja naš novi format događaja. Konferenciju Airport Security Convention and Exhibition (ASCE) koja će biti održana 19. i 20. decembra ove godine u hotelu Hilton u Beogradu.

ASCE je prva konferencija o bezbednosti aerodroma ove veličine u Srbiji i bližem regionu, koja za cilj ima da okupi regionalne aerodrome, proizvođače i kompanije iz ovog domena kako bi predstavili svoje planove, proizvode, razvojne strategije i kako bi se stvorila platforma za diskusiju o bitnom segmentu industrije.

Konferencija koju čine panel diskusije i prezentacije okupiće rukovodioce najvišeg ranga iz svih regionalnih aerodroma, kompanija koje posluju u domenu bezbednosti aerodroma, proizvođače bezbednosnih proizvoda, proizvođače softvera. Preko 300 delegata iskoristiće ovaj forum da pomeri granice saradnje, inovacije i razvoja biznisa u regiji Jugoistočne Evrope.

Takođe, ispred glavne konferencijske sale biće postavljen izložbeni prostor sa štandovima sponzora gde će svi zaintresovani biti u prilici da se bliže upoznaju sa njihovim specifičnim delatnostima.

Prvi ASCE Tango Six Events organizuje uz podršku Aerodroma Nikola Tesla kao generalnog sponzora i kompanija Rohde & Schwartz, Securitas, Sony, Yugoscan, Dahua, Kobra, Vama Trade i Flir. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

RS je u specifičnoj poziciji, ne moze da uveze 12,7mm kalibar za oklopna vozila, a kamo li nešto složenije. Mudrovanje o specifikacijama pri nabavkama ostavite za narode koji ne žive pod okupacijom. Kupuje se šta se može i od koga ae može.

06. Apr 2025.Pogledaj

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj