BEG airport status
Ministarka Mihajlović: Očekuje se još avio-kompanija na banjalučkom aerodromu, spremni smo da pomognemo "Banjalučkim aerodromom ne upravlja grad Banjaluka"

Ministarka Mihajlović: Očekuje se još avio-kompanija na banjalučkom aerodromu, spremni smo da pomognemo

Ministarka Zorana Mihajlović razgovarala je danas sa v. d. direktora Aerodroma Banjaluka Duškom Kovačevićem o planovima za razvoj tog aerodroma i podršci Vlade Srbije, stoji na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Tom prilikom Mihajlovićeva je naglasila da je za dalji razvoj banjalučkog aerodroma neophodno nastaviti sa investicijama u njega:

– Pored Er Srbije koja već leti iz Beograda za Banjaluku, verujem da će u narednom periodu biti i drugih kompanija koje će leteti sa ovog aerodroma, a mi smo spremni da pomognemo kako bi ovaj aerodrom postao jak kao i neki drugi aerodromi u okruženju. –

Takođe, Mihajlovićeva je podsetila da banjalučkim aerodromom upravlja preduzeće Aerodromi Republike Srpske, a ne grad Banjaluka.

O značaju dalje saradnje govorio je i Kovačevič:

– Imamo dobru saradnju i s Aerodromom Nikola Tesla i s Aerodromom Konstantin Veliki, kao i sa kompanijom Er Srbija. Veoma nam je stalo da Er Srbija nastavi da leti na liniji Beograd-Banjaluka i ako je moguće da imamo i više linija, a posebno nam je važno što možemo da računamo na dalju pomoć Vlade Republike Srbije. –

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Zato što Aerodromom Banja Luka upravlja Preduzeće Aerodromi Republike Srpske, obim saobraćaja je kao na Hitrou!

Opssss! Pa Nis ima višestruko više linija i putnika od Banja Luke! To nam Ministarka poručuje da je model upravljanja aerodromima najbolji kad se ostavi Gradovima i lokalu da njima rukovodi.

Svaka čast!

Odgovori
Be

E, ali je van famoznih 230

BB

Ha, hajmo sad sa teorijom zavjere…

Mahovljani – Surčin 236 km (po google earth od piste do piste) :-)

sad mi je laknulo, neće morati da ga uvuku u Aerodrome Srbije ;-)

Ed

i da je unutar 230, za njega ne vazi…

С

Тачно тако, постојећи облик организовања привредног друштва INI и власничка структура су се оптимално показали, наравно уз рад и труд запослених, од врха до нивоа извршилаца.

Уместо да кажу: „Препознали смо ваш труд и резултат, ваше умеће и упорност, изградићемо вам „уметнуту“ писту и помоћи око изградње нове аеродромске зграде….“, они не, него дај то овамо нама, да се доучимо.
ПС – мислио сам на приилазне/рулне стазе, да се аероплани не војску по писти као краве и мотори по Пониквама и Сјеници, Сомбору…Ма имају толико прилика за учење, али авај

Коме дотична, М.Динкић, М.Лабус, Б.Ђелић(пази саветник / заступник интереса концесионара) помажу, пакао му дође као забава.

Odgovori
Dr

Banjalucani, nemoj da vas ovi odavde uce kako se vodi aerodrom. Bolje use i u svoje kljuse.

Odgovori
Bo

Laprdanje u nedogled, samo da se „naprdnjaci“ uvale gdje god da mogu, a BL svako nema letova uz ovu bagru koja vodi godinama sve na dnu dna!

Odgovori
BB

Pitam se da li je Kovačević došao redovnom linijom… sigurno nije mogao završiti posjetu za jedan dan…

Ajd sad malo mašte (neobavezujuća osnova za planiranje):
Bilo bi dobro napraviti „srpski leteći autobus“ koji bi povezivao Banjaluku, Beograd, Niš, Trebinje (kad se napravi), Užice…
LET 410 mi se čini da bi mogao otvarati te linije (STOL zbog Trebinja i Ponikvi), na nekima trajno raditi uz PSO a neke prepuštati većim avionima…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj