BEG airport status
[NAJAVA] Izložba „Anatomija leta“ od 20. novembra u Muzeju vazduhoplovstva Na izložbi prikazani foto-frejmovi sa različitim motivima i slikama u pokretu koje asociraju posmatrača na avijaciju / Foto: Marta Lutovac, Tango Six

[NAJAVA] Izložba „Anatomija leta“ od 20. novembra u Muzeju vazduhoplovstva

Izložba pod nazivom „Anatomija leta“ biće održana 20. novembra sa početkom u 18 časova u Muzeju vazduhoplovstva, saopšteno je iz Muzeja.

Na izložbi će svoje radove predstaviti petnaest umetnika, kažu iz Muzeja i dodaju:

– Inspiracija za rad je upravo sam Muzej vazduhoplovstva koji je predstavljen audio-vizuelno putem savremenih medija. Tako da se na izložbi nalaze foto-frejmovi sa različitim motivima i slikama u pokretu koje asociraju posmatrača na avijaciju. Predstavljena je i diorama – pad aviona u džungli, zatim skulpture, motivi neba, vetra i različiti vazduhoplovni instrumenti.

Upečatljiv eksponat biće i skulptura, delo mladog arhitekte Aleksandre Perić, koja će biti postavljena na platou ispred Muzeja. Sa svojim radom, učestvuje i akademik Dušan Otašević, kao i učesnici ovogodišnjeg oktobarskog salona. –

Kako objašnjavaju, „Anatomija leta“ je internacionalna, a pored umetnika iz Srbije, učestvovaće i umetnici iz Argentine, Francuske, Japana i Makedonije.

Za sve posetioce izložba će biti otvorena do 15. januara 2019. godine u prostorijama Muzeja vazduhoplovstva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj