BEG airport status
Montenegro erlajns u prvom kvartalu ove godine prevezao 84 hiljade putnika Montenegro erlajns za 15 dana maja prevezao ukupno 24.612 putnika u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvom kvartalu ove godine prevezao 84 hiljade putnika

Na prošlonedeljnoj sednici Odbora direktora kompanije Montenegro erlajns prezentovan je izveštaj o poslovanju za prvi kvartal 2018. godine, saopštio je crnogorski nacionalni-avio prevoznik.

Montenegro erlajns je u prvom kvartalu ove godine prevezao ukupno 84.000 putnika u redovnom, čarter i kod šer saobraćaju, dok je tokom aprila ove godine prevezeno ukupno 38.476 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 2,1% više u odnosu na isti period prethodne godine, kažu iz kompanije i dodaju:

– Pozitivan trend u komercijalnom poslovanju tokom prethodna 4 mjeseca nastavio se i tokom maja. Montenegro erlajns je za 15 dana maja prevezao ukupno 24.612 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 26% više u odnosu na isti period prošle godine. –

Kako navode, ostvareni poslovni rezultat u skladu je sa biznis planom za 2018. godinu i bolji je u odnosu na prošlu godinu za 1.25 miliona evra.

U periodu od 1. juna do 1. oktobra Montenegro erlajns planira da preveze i do 360 hiljada putnika / Foto: Montenegro Airlines

– To je najbolji poslovni rezultat za poslednjih pet godina u ovom periodu. Kompanija je za ovaj period ispunila sve svoje ugovorene, finansijske, zakonske i ostale obaveze. – istakao je tim povodom izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević i dodao da sve to pokazuje da se trend oporavka i pozitivnog poslovanja kompanije nastavlja.

Odbor direktora Montenegro erlajnsa na čelu sa predsednikom Nikolom Vukićevićem usvojio je Izveštaj o poslovanju za prvi kvartal ove godine, uz konstataciju da je kompanija i u 2018. godini nastavila sa planom finansijske konsolidacije i sveukupne optimizacije poslovanja, sa akcentom na inteziviranju komercijalnih aktivnosti i na definisanju tržišne pozicije kompanije, objašnjavaju iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Stanje bukinga do kraja maja mjeseca i za ljetnju sezonu na dan 16. maj 2018. godine je i do 20% bolje u odnosu na prošlu godinu, i predstavlja pokazatelj na osnovu kog se može zaključiti da nam predstoji uspješna sezona, što će se pozitivno odraziti i na prihode u crnogorskoj turističkoj privredi.

U periodu od 1. juna do 1. oktobra Montenegro erlajns planira da preveze i do 360 hiljada putnika, povezujući Crnu Goru sa 30 destinacija u 15 država. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

AL

Beograd-Tivat, AirSerbia leteo turboprop avionom, na oko 5.000m i 500km/h, let negde 45min ako se secam dobro. Avion bucan, mator, ali je ok udobnost i lep pogled zbog visine. Stujardese preljubazne, a i lepe, usluga vrhunska. Nazad Montenegro Airlines, avion dosta noviji cini mi se Fokker, let pola sata, malo veca visina i veca brzina. Stjuardesa ne bas ljubazna i neraspolozena, stujart preljubazan. Rezime: Srbija losiji avion, mnogo bolja usluga, CG bolji avion, losija usluga.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Davor na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Nakon one sramote sa Kinezima, mislim da će cena Rafala značajno pasti, jer je do sada bio nerealno skup.

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimir Su-35 koristi radar N035 Irbis, pasivni elektronaki sa hidraulicnim mehanickim okretanjem antene. Dakle, nesto se fizicki okrece putem hidraulike. To je milion puta sporije od brzine elektrona, koji vrse istu radnju u AESA radaru. Na evropskom kontinentu radar koji ima osobine slicne B-2, F-22, F-35, F-15, F-16, ima samo jedan avion, to je Thales…

13. May 2025.Pogledaj

Kaster na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Zaista mi nije jasno zasto ne postoji fotografija svih nasih MIG-ova 29 na stajanci uredno poredjanih. Neeverovatno da sve ove godine nisu to uspeli organizovati!

13. May 2025.Pogledaj

Frane na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dragi Yrraf, molin vas lipo, kakve veze ima šta Gripen nosi malo manje oružja kad je brži i duplo ga jeftinije održavat? Pa po toj vašoj logici, J-10C ne bi nikad moga oborit Rafala? A to se ipak dogodilo. @Gosn Mate, ako možete pojasnit odakle vam ta informacija da nijedan F-16 nije sudjelova u sukobu?…

13. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Niti je toliko dobar niti je nevidljiv , ispade kao i sve Fransucko .. jak marketing! Kinezi pokazali svima sta sve mogu i sa cim!

13. May 2025.Pogledaj