BEG airport status
Kompanija Eliance Aviation ulazi u vlasništvo EliFriulie Od 2017. EliFriulia u Hrvatskoj posluje s novom kompanijom EliAdriatik / Foto: EliFriulia

Kompanija Eliance Aviation ulazi u vlasništvo EliFriulie

Sporazum o ulasku španskog avio-prevoznika Eliance Aviation u kompaniju EliFriulia potpisan je 23. maja ove godine u mestu Ronchi dei Legionari (GO), saopšteno je iz EliFriulie.

Kako navode, ulazak Eliance Aviationa u vlasništvo helikopterskog operatera donosi poboljšanje usluga helikopterskog prevoza, sinergiju unutar sektora i poslovni razvoj:

– Poboljšanje usluga, širenje na međunarodnom tržištu, organizacijska i operativna sinergija – to bi bili glavni motivi za ulazak španske kompanije Eliance Aviation u kompaniju EliFriulia, uz povećanje kapitala od 6 % i mogućnost rasta do 24,9 %. –

Potpisivanju sporazuma prisustvovali su Federica Dal Cin i Roberto Tabaj, izvršni direktori kompanije EliFriulia, a ispred španske kompanije generalni direktor grupe Sebastian Bernasconi i izvršni direktor Jorge Diaz-Crespo. –

Jedan od projekata EliFriulie bio je i obuka pilota srpske policije, odnosno njihovo sticanje IFR(H) i MCC(H) licenci / Foto: EliFriulia

Kompanija EliFriulia, jedan od pet italijanskih operatera koji pružaju usluge spasavanja, proteklih godina je sprovela stratešku rekonstrukciju svog poslovnog modela, te su 2014. godine Roberto Tabaj i Federica Dal Cin imenovani za izvršne direktore.

Dolaskom Tabaja i povećanjem osnovnog kapitala sa 100.000 na 4.800.000 evra, EliFriulia se fokusirala na međunarodno tržište i pokrenula više projekata u inostranstvu, a pogotovo na području Balkana, ističu iz te kompanije i dodaju:

– Ti projekti obuhvataju obuku pilota srpske policije i timova albanskog Ministarstva zdravstva, pilot-projekt HHMS (hitna helikopterska medicinska služba) i putnički prevoz u Hrvatskoj, gde od 2017. EliFriulia posluje s novom kompanijom EliAdriatik. Isto tako, u poslednje dve godine taj pružalac usluga helikopterskog prevoza značajno je povećao svoju flotu ulaganjem od 18 miliona evra.

EliAdriatik je prva podružnica u Jugoistočnoj Evropi i osnovana je kako bi se razvilo tržište helikopterskih operatera u Hrvatskoj, uključujući inovativan projekat u oblasti HEMS-a pod nazivom HRescue, koji uključuje hrvatske stručnjake u oblasti avijacije, čime bismo postali strateški pružalac usluga helikopterskog prevoza u Hrvatskoj. Međutim, Elifriulia želi da raste u svim balkanskim zemljama i da postane referentna tačka za helikopterske operatere u regionu. –

EliFrulia aktivno promoviše svoju ponudu i u Srbiji. Bili su prisutni na oba Vazduhoplovna samita jugoistočne Evrope u organizaciji Tango Six Eventsa kao i prošle godine sa jednim od svojih helikoptera u Šapcu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mr

Ja bi radije da HZZO ima svoje heliće…. Ovo mi smrdi na privatizaciju i komercijalizaciju HEMS prijevoza!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimir Su-35 koristi radar N035 Irbis, pasivni elektronaki sa hidraulicnim mehanickim okretanjem antene. Dakle, nesto se fizicki okrece putem hidraulike. To je milion puta sporije od brzine elektrona, koji vrse istu radnju u AESA radaru. Na evropskom kontinentu radar koji ima osobine slicne B-2, F-22, F-35, F-15, F-16, ima samo jedan avion, to je Thales…

13. May 2025.Pogledaj

Kaster na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Zaista mi nije jasno zasto ne postoji fotografija svih nasih MIG-ova 29 na stajanci uredno poredjanih. Neeverovatno da sve ove godine nisu to uspeli organizovati!

13. May 2025.Pogledaj

Frane na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dragi Yrraf, molin vas lipo, kakve veze ima šta Gripen nosi malo manje oružja kad je brži i duplo ga jeftinije održavat? Pa po toj vašoj logici, J-10C ne bi nikad moga oborit Rafala? A to se ipak dogodilo. @Gosn Mate, ako možete pojasnit odakle vam ta informacija da nijedan F-16 nije sudjelova u sukobu?…

13. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Niti je toliko dobar niti je nevidljiv , ispade kao i sve Fransucko .. jak marketing! Kinezi pokazali svima sta sve mogu i sa cim!

13. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Svaka čast komšijama. Mora se priznat da su u kratkom roku sve dobro riješili. Sporazum, infrastrukturu, avione i obuku. Naoružanje i kvalitet aviona ne uzimajući u obzir, jer je to pod ovim okolnostima (Indija-Pakistan) teško procijeniti jer nemam(o) tačan tok događaja. Preostaje nam nagađanje a Indijcima i Pakistancima faktovi. Na bar jedan primjerak ovih HR…

13. May 2025.Pogledaj