BEG airport status
Montenegro erlajns u prvom kvartalu 2019. prevezao više od 87 hiljada putnika; Do kraja godine očekuje se oko 660 hiljada Najveća prosečna popunjenost kabine od 76% u prva tri meseca ove godine ostvarena na liniji Podgorica-Beograd-Podgorica / Foto: Montenegro erlajns

Montenegro erlajns u prvom kvartalu 2019. prevezao više od 87 hiljada putnika; Do kraja godine očekuje se oko 660 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns prevezla je u prvom kvartalu 2019. godine 87.569 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 3.737 putnika više u odnosu na prva 3 meseca 2018. kada je prevezeno 83.832 putnika, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, broj realizovanih letova je takođe povećan budući da je kompanija u prva tri meseca obavila 1.229 letova što je za 49 više nego u istom periodu 2018. godine:

– Iako je broj letova povećan, zadržana je prosječna popunjenost putničke kabine na istom nivou koji je ostvaren i prethodne godine, odnosno 61% na redovnim linijama. Pri tome je najveća prosječna popunjenost putničke kabine zabilježena na letovima iz Podgorice za Beograd i nazad, i iznosila je 76%. Najveći rast ovog faktora od blizu 8% je zabilježen na liniji ka/iz Pariza, na kojoj je prosječna popunjenost putničke kabine iznosila 65%.

Izrazito povećan broj putnika zabilježen je na relaciji Tivat – Beograd i nazad, gdje je prevezeno čak 1.418 putnika više u odnosu na prvi kvartal prethodne godine. Na letovima ka/iz Rima ostvaren je porast od 1.048 putnika, dok je na letovima ka/iz Ljubljane broj prevezenih putnika povećan za 1.068  u odnosu na isti period 2018. godine. –

Prema najavljenom bukingu pozitivan trend poslovanja nastaviće se i u periodu koji sledi, ističu iz Montenegro erlajnsa i dodaju da do kraja godine očekuju oko 660 hiljada putnika što je za oko 15 hiljada više u odnosu na 2018, kada je zabeležen i „najbolji bilans uspeha kompanije u poslednjih 10 godina“:

– Sve ovo pokazuje da je nacionalna avio-kompanija važan generator turističke i ukupne privrede Crne Gore, uzimajući u obzir činjenicu da je broj putnika iz prethodne godine činio oko 27% od ukupnog prometa na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji i do 50 različitih avio-kompanija. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Za

    Imate li podatak koliko je potnika po avio prevozniku bilo hvala

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

    14. May 2025.Pogledaj

    Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

    14. May 2025.Pogledaj

    Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

    14. May 2025.Pogledaj