[ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

19. avg 2019

[POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

16. avg 2019

Ansat, prvi laki višenamenski helikopter konstruisan u Rusiji nakon raspada SSSR-a

14. avg 2019

Ministar odbrane obišao Centar za obuku RV i PVO na vojnom aerodromu “Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“

13. avg 2019

Uspeli smo: Tim mladih vazduhoplovnih inženjera otputovao u Nemačku, novac potreban za takmičenje prikupljen!

12. avg 2019

Neizvesna budućnost borbene flote RV Poljske, moguće skoro povlačenje lovaca MiG-29

8. avg 2019

Obavljen prvi let demonstratora ruske izviđačko-borbene bespilotne letelice S-70 “Аhotnјik“

5. avg 2019

Dan avijacije: Na Batajnici otkrivena tabla sa novim nazivom aerodroma; komandant 204. vbr: godišnje odškolujemo 5 do 10 novih pilota, MiG-21 ostaje u upotrebi do 2025. godine

2. avg 2019

Kanada započela postupak nabavke novih višenamenskih borbenih aviona

1. avg 2019

[REPORTAŽA] Leteli smo u novom helikopteru H145M Helikopterske jedinice MUP-a

1. avg 2019

[POTREBNA POMOĆ] Studenti Beoavie ostali bez glavnog sponzora dve nedelje pred odlazak na takmičenje u Štutgartu

31. jul 2019

[EKSKLUZIVNO] Direktor Erbas Helikoptera: Srbija bi dobila priuštiv i sveobuhvatan nacionalni sistem za obuku vojnih i civilnih pilota helikoptera sa H125 i H145M

30. jul 2019

Ministarstvo odbrane Crne Gore o udesu vojnog helikoptera Gazela

29. jul 2019

Bugarska Narodna skupština odbacila veto predsednika Radeva za kupovinu borbenih aviona F-16

29. jul 2019

Republika Srpska nabavlja tri nova helikoptera za svoju Policiju, najverovatnije u pitanju ruski Ansati

29. jul 2019

Nove bespilotne letelice iznad Hrvatske

26. jul 2019

Udruženje pilota „Tigrovi“ u potrazi za donatorima kancelarijskog nameštaja

26. jul 2019

Kucamo na vrata zaboravljenih projekata: Pedeset godina od sletanja na Mesec

26. jul 2019

Sada i zvanično: SAD započele postupak izbacivanja Turske iz programa F-35

25. jul 2019

Predsednik Bugarske Rumen Radev uložio veto na nabavku F-16, da li je zaista ugožena kupovina borbenih aviona za RV Bugarske?

24. jul 2019
[FOTO] Prve fotografije Erbasovih H145M za Helikoptersku jedinicu MUP-a u Srbiji
Stigli u Srbiju / Foto: Helikopterska jedinica MUP-a

[FOTO] Prve fotografije Erbasovih H145M za Helikoptersku jedinicu MUP-a u Srbiji

Kako je Tango Six danas prvi javio, prva dva Erbasova H145M za Helikoptersku jedinicu MUP-a Srbije sleteli su danas na Aerodrom Nikola Tesla.

Helikoptere je dočekao ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović a Helikopterska jedinica organizovala je i svečani doček podizanjem u vazduh svojih helikoptera Bel 212, Gazela i Sikorski S-76. U Gazeli se nalazio fotograf koji je napravio i prve profesionalne fotografije srpskih H145M u vazduhu.

D-HADO budući je YU-MED / Foto: Tango Six
Sikorski i Erbas u istom kadru / Foto: Tango Six
„Camera ship“ gore levo, u fokusu Sikorski i Erbas / Foto: Tango Six

Komentari

J

Zašto se na letelicama nalazi nemačka zastava ako su namenjeni srpskom MUP-u?

Odgovori
N

Jovane, zato sto do Srbije lete sa „probnim tablicama“. To su nalepnice, koje ce jednostavno odlepiti kad postane vazeca srpska registracija.

a

100 puta je pisano i napominjano: „privremene nemacke oznake“…

N

Kako je onda isti ovaj helikopter za vojsku doleteo sa nasim oznakama?

Doleteo je takodje sa nemackim oznakama. Na sajmu ih nije imao.

I

Naravno da nije dosao sa nasim oznakama. Dosao je sa nemackim, pa je za potrebe sajma skinuta nalepnica.

M

Zasto registracije nasih letelica i dalje pocinju sa YU ? Da li je toliki problem da se to promeni?

Odgovori
N

To je gotovo nemoguće promeniti u međunarodnom registru. Slično je sa kodovima gradova po IATA Podgorica nosi oznaku Titograda, Sankt Perersburg Lenjingrada i još ima primera širom sveta kako je prvobitno određeno takve su oznake i dalje. Air Serbia kodira letove sa JU.

4

Jeste problem je. Prvo košta da se menja natpis na svih 150+ vazduhoplova u YU registru. Drugo normalne slovne registracije se više ne ne izdaju. Crna Gora je 4O mi bi s novom bili 5G ili ne daj Bože ŽŠ ŽĐ ČŽ

D

I meni nije jasno kad cemo biti vec Srbija jos kao da zivimo u toj utopiji YU pa nek kosta samo nek mijenjaju hrvati taman da nema sta jesti ali su promijenili…

n

@Danijel
Odustajanjem od YU oznake ne bi se dobila SRB niti SR oznaka jer to nije stvar izbora, zelje. Dobili bi neku oznaku koja ne znaci nista ( Crnoj Gori dodeljen kod 4O, Hrvatskoj 9A, Bugarskoj LZ, Svajcarskoj HB, Rumuniji YR itd. itd.).
I ono najvaznije promenom YU oznake, izgubili bi sve slotove za sletanja i poletanja na glavnim aerodromima po Evropi i svetu, a to je nesto najvrednije sto nas avioprevoznik ima.

B

Ispravite me ako gresim, ali verujem da je u nasem registru 450+ letelica

.

Samo neka stize!

Odgovori
C

Zbog cega na helikopterima ne pise kojoj sluzbi, tj jedinici pripadaju?

Odgovori
V

Zato sto ce svi MUP-ovi biti kao i stari u sklopu Helikopterske jedinice MUP-a sa razlicitim namenama, a ne kao delovi drugih jedinica tipa SAJ-a, Policijske brigade ili Zandarmerije.

Helikopterska jedinica MUP-a je posebna jedinica u sklopu tog resora bazirana u hangaru pored piste na aerodromu Nikola Tesla gde su svi helikopteri i ljudstvo, a po potrebi se angazuju kao ispomoc u resavanju svih zadataka drugih jedinica poput gore navedenih SAJ-a, P. brigade, Zandarmerije pa i saobracajne i policije opste namene. Uz to se po potrebi angazuje i u saradnji sa GSS-om i sluzbama hitne pomoci, klinickih centara i drugih javnih sluzbi.

Z

E sada za diverzitet jos koju gazelu, pumu…Mi..ima li jos koje?
NAravno izgledaju cool.

Odgovori
e

Cestitam nam..novo je nama preko potrebno

Odgovori
H

A zasto nije doleteo iz onog pravca a zasto je ova nalepnica a ne ona a zasto ova plava nijansa nije tamnija a zasto su doleteli bas u toliko sati a zasto a zasto a zasto…ima li iko da pohvali ono sto je sustina i sto je prava stvar a to je da su poceli da nam pristizu najnoviji helikopteri na svetu, srpska posla Bože Bože.

Odgovori
N

Bravo za komentar

M

Još jedno Bravo za komentar! To je suština stvari.

M

Pravi komentar.

П

Размажених никад више…

N

Prelepi su novi helikopteri, samo jos da prefarbaju one zardjale hangare i da ociste smece, pa ce poceti da lice na 21 vek.

Odgovori
M

Kad stizu Pume?

Odgovori
Ž

2021-2022.

M

за две-две и по године

D

Ali Sikorski je mama i tata….

Odgovori
V

Gde su kacige?

Odgovori
V

Nemac je ima na jednoj sekvenci na RTS-u!

Odgovori
H

Može li neko da napiše specifikaciju svih helihoptera koji su kupljeni , za policiju i vojsku ?
Razlike u modelima i tačnu namenu.
Spominje se i modularnost helihoptera , tj da mogu lako da promene svoju namenu u roku od par minuta.

Odgovori
S

kako su krenuli komentari zasto ova a ne ona oznaka zar je to vazno doleteli su i dobice nase oznake to sto nekome smeta JU oznaka objasnjeno je zasto pojedini komentarime potsecaju na komentare Obradovica Djilasa i njima slicnim nezadovoljnicima Ljudi helikopteri su stigli i oni su nasi fala bogu da ih bude jos a BICE Onaj koji je pravi vazduhoplovac radujese sbvakom nasem vazduhoplovnom uspehu Bez obzira dali je civilna ili vojna avijacija u pitanju dali su vazduhoplovi Americki Ruski ili Evropski vazno je da obnavljamo svoje vazduhoplovne resursa

Odgovori
R

i jos nesto…
misam siguran dali nam je to bas trebalo u ovom trenutku.Nemojte me svatiti pogresno voleo bih da ih ima jos 50 ali u ovom trenutku trebalo bi ulagati u kopnene snage … za 105 mil moglu su da uzmu 180 Milosa i pola srbije bi radilo na tom projektu samo kazem

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend