BEG airport status
Montenegro erlajns u prva četiri meseca ove godine prevezao više od 130 hiljada putnika; Do kraja 2019. očekuje se preko 660 hiljada Ostvareni rezultat ukazuje na sedam i po hiljada putnika više u odnosu na prethodnu godinu / Foto: Montenegro erlajns

Montenegro erlajns u prva četiri meseca ove godine prevezao više od 130 hiljada putnika; Do kraja 2019. očekuje se preko 660 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns prevezla je u prva četiri meseca ove godine 130.010 putnika u sve tri kategorije saobraćaja – redovnom, čarter i kod-šer uz ostvarena 1.824 leta, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, u odnosu na 2018. godinu, ostvareni rezultat ukazuje na sedam i po hiljada putnika više, odnosno 112 letova više:

– Porast broja putnika na povećanom obimu saobraćaja prati i porast prosječne popunjenosti putničke kabine, koja ove godine u posmatranom periodu iznosi 61%, što je za 3% više u odnosu na prošlu godinu. Destinacije koje su bilježile najveći rast prevezenih putnika u posmatranom periodu su ka/iz Beograda gdje je prevezeno 3 hiljade putnika više u odnosu na 2018. godinu, ka/iz Rima i Pariza gdje se bilježi rast od 1.441 odnosno 1.448 putnika, kao i ka/iz Ljubljane gdje je broj putnika povećan za 1.146.

Važno je napomenuti da je Montenegro erlajns ove godine mjesec dana ranije počeo saobraćati ka Sankt Peterburgu, Lajpcigu, Londonu i Minhenu, a od 5. maja je uveo u redovan saobraćaj Hanover, petu destinaciju u Njemačkoj. Proširenje perioda letjenja za navedene destinacije daje i značajan doprinos produženju ljetnje turističke sezone u Crnoj Gori.

U prilog navedenom govore i ostvareni rezultati za april kada je prevezeno 42.136 putnika uz realizovanih 569 letova. To je tri i po hiljade više putnika, odnosno 55 više letova u odnosu na prošlu godinu. –

Prema najavljenom bukingu, pozitivan trend poslovanja nastaviće se i u periodu koji sledi, pa se očekuje da će Montenegro erlajns realizovati biznis plan za 2019. godinu, ističe taj avio-prevoznik i dodaje da će kompanija u toku predstojeće sezone saobraćati ka tridesetak destinacija u redovnom i čarter saobraćaju sa ciljem da u toku godine preveze više od 660 hiljada putnika.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj