BEG airport status
[NAJAVA] Koplas Pro Kup u vazduhoplovnom modelarstvu 24. februara u Novoj Pazovi Vazduhoplovni modelari otvaraju ovogodišnju takmičarsku sezonu / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

[NAJAVA] Koplas Pro Kup u vazduhoplovnom modelarstvu 24. februara u Novoj Pazovi

Prvo vazduhoplovno takmičenje u ovoj godini, Koplas Pro Kup u vazduhoplovnom modelarstvu u klasi F1N i revijalnoj klasi F1N-150, održaće se u nedelju 24. februara u Hali sportova u Novoj Pazovi sa početkom u 9 časova, saopšteno je iz Vazduhoplovnog saveza Srbije.

Kako ističu, trenutno je prijavljeno 43 takmičara (ukupno seniora i juniora) u klasi F1N-150, dok je u klasi F1N prijavljeno 36 takmičara. Takmičari dolaze iz osam klubova, od kojih su šest iz Srbije i dva iz Hrvatske.
 

Najmlađi učesnici spremni za takmičenje / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

Tim povodom iz Saveza objašnjavaju da je proglašenje pobednika planirano u 17 časova, kada će se najboljima uručiti priznanja:

– Glavna nagrada pehar „Koplas Pro Kup“ ići će u ruke tri najbolja juniora i najbolje juniorke u ukupnom zbiru obe klase, a medalje za sve ostale plasmane.

Takmičari modelari će imati priliku da dobro započnu sezonu takmičenja, a svi posetioci koji dođu u Novu Pazovu, imaće priliku da pogledaju i nauče kako da naprave jednostavne modele aviona bez pogona koji se bacaju rukom u zatvorenom prostoru tj. sportskim halama. –

Prema njihovim rečima, državni rekord u klasi F1N za Hale 1 iznosi 42,9 sekundi (trajanje leta modela), a nosilac rekorda je Damjan Mirković iz Aerokluba „Nova Pazova“.

Jedan od juniorskih takmičara Vidak Veselinović iz Kragujevca / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

Takmičenje je međunarodnog karaktera i prvo kolo lige Srbije u disciplini F1N, a njegovom organizatoru Aeroklubu „Nova Pazova“ ovo će biti jubilej, tačnije 10. godina održavanja Koplas Pro Kupa, ističu iz Saveza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj