BEG airport status
Erbas otvara sopstvenu pilotsku akademiju Program otvoren za maturante srednjih škola "širom sveta", starijih od 18 godina / Foto: Erbas

Erbas otvara sopstvenu pilotsku akademiju

Kompanija Erbas odlučila je da otvori sopstvenu pilotsku akademiju (The Airbus Flight Academy Europe) i proširi usluge obuke dodavanjem „ab-initio“ (letačka obuka „od nule) programa u svoj portfolio, a u cilju zadovoljavanja velike potražnje za obukom pilota kadeta, saopštio je danas taj proizvođač.

Kako navodi, nova akademija će imati sedište u Angulemu (Angoulême) u Francuskoj i u njoj će obučavati Erbasovi instruktori na jednomotornim avionima SR20 i dvomotornim DA42:

– Procenjuje se da će u narednih 20 godina biti potrebno oko 94.000 novih pilota. Naša pilotska akademija ima za cilj da osposobi do 200 pilota kadeta na godišnjem nivou. Koristićemo modernu flotu jednomotornih i višemotornih aviona opremljenih sa potpuno digitalnim kokpitom, kao i najnoviji simulator letenja.

Program obuke kadeta odobrila je EASA krajem 2018. godine upotpunjujući ga srednjim i naprednim fazama obuke koje su već dostupne našim postojećim centrima za obuku na 17 lokacija širom sveta. –

Erbasova pilotska akademija biće otvorena za maturante srednjih škola širom sveta, koji su stariji od 18 godina, a koji će biti podvrgnuti online testovima, ali i testovima provere na licu mesta:

– Kandidati će morati da prođu ove testove pre nego što postanu kvalifikovani za naš program koji će obuhvatati 750 sati zemaljske, kao i 200 sati praktične obuke. –

Erbasova pilotska akademija, koja je ranije bila poznata i kao „Cassidian Aviation Training Services“ u potpunosti je u vlasništvu tog proizvođača aviona, a više o samom programu obuke, testovima i uslovima za prijavljivanje, možete pročitati na Erbasovom sajtu. Sudeći po informacijama na sajtu u pitanju je šema finansiranja u saradnji sa kvalifikovanim bankama (dizanje kredita radi plaćanja troškova obuke).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    St

    Ma otvorite renta car agenciju i agenciju za promet nekretninama, kako vam ide dobro sa A 380.

    Odgovori
    Dk

    Propali su totalno…nemaju pojma!

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Robert na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

    Preoptimističan si, ali to je razumljivo. Prototip možda izbace kako su najavljivali, za vrijeme Trumpovog mandata, ali završetak razvoja do ulaska u serijsku proizvodnju prije 2035 jedino ako se Švabe uključe 100% i ne vrate se nekoj budućoj US administraciji. HR i SR bi bile mudre da se uključe kao promatrači u taj program, a…

    25. Mar 2025.Pogledaj

    Milki na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

    Francuska podiže svoje F3R na F4. Sigurno i Hrvatska o tome razmišlja sa novom politikom EU po ptianju vojske, gdje će EU države skupa naručivati sisteme što će puno smanjiti cijenu.

    25. Mar 2025.Pogledaj

    Igor M. na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

    Jasno i glasno je ministar rekao da će se na Rafalima raditi iste nadogradnje koje Francuzi trenutno rade na svojim Rafalima. Hrvatska nastavlja pratiti sve što na svojim Rafalima unapređuju Francuzi. Isto čeka i vas. Naravno, ako ćete tokom korištenja htjet držat korak. To je danas izgleda isto kao s mobitelima, stalno neki update.

    25. Mar 2025.Pogledaj

    Dejanera na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

    Ima li smisla nadogradjivati avion star 10-15 godina? Pa samo taj i ima smisla nadograditi. Valjda kad ga kupis koristis ga 10-15 godina a onda ide ono sto Ameri zovu MLU (mid-life upgrade) i koristis ga do kraja zivotnog veka. Ono ostalo su remonti i odrzavanja (tekuca, periodicna, redovna). Imace MLU se perevodi kao odrzavanje…

    25. Mar 2025.Pogledaj