[EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

28. mar 2025

Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

27. mar 2025

Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

26. mar 2025

Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

25. mar 2025

Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

24. mar 2025

[POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

21. mar 2025

Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

20. mar 2025

Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

19. mar 2025

Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

19. mar 2025

Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

18. mar 2025

[ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

17. mar 2025

Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

13. mar 2025

Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

12. mar 2025

Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

11. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

10. mar 2025

Konačan poslovni i finansijski izveštaj Dasoa za 2024: Još jedna uspešna godina, ostalo da se proizvede i isporuči još 220 Rafala

5. mar 2025

Američki ubica Jastrebova u Farnborou: Priča o tri zelene zvezdice

4. mar 2025

[ANALIZA] Nesreće V-22 Ospreja: P-faktor, prokletstvo tiltrotora i imperativa tehnološke superiornosti američke vojske

3. mar 2025

[IDEX 2025] Od streljačkog naoružanja do dronova: Srpska namenska industra na štandu Jugoimport SDPR-a

28. feb 2025

[ANALIZA] Novi podaci o dejstvima Vojske Jugoslavije protiv USAF jurišnika A-10 „Thunderbolt“ iznad Kosova i Metohije 1999. godine

27. feb 2025
Ruski helikopter Ansat dobija HEMS modul za prevoz beba
Program razvoja ruske ambulantne vazduhoplovne flote sprovodi se od 2017. godine i sada je deo Nacionalnog zdravstvenog projekta / Foto: ''Ruski helikopteri''

Ruski helikopter Ansat dobija HEMS modul za prevoz beba

Kompanija „Ruski helikopteri“ saopštila je u petak 13. marta da je firma „Kazanj helikopteri“ (koja je deo „Ruskih helikoptera“ i Rosteh-a) dobila dozvolu ruske federalne vazduhoplovne transportne agencije „Rosavijacija“ da helikoptere tipa Ansat opremi specijalnim modulima za transport neonatalnih pacijenata koji se mogu upotrebiti za obezbeđivanje evakuacije i medicinske nege beba tokom vazdušnog transporta.

Kako je navedeno, helikopter Ansat opremljen ovakvim modulom prošao je čitav niz neophodnih sertifikacionih testova. Tokom faze zemaljskog ispitivanja, sertifikacioni tim je prikazao sposobnosti letelice u izvršavanju hitne evakuacije posade, medicinskih radnika i neonatalnih pacijenata. Letnim testovima procenjene su performanse modula i verifikovana njegova elektromagnetna kompatibilnost sa standardnom opremom helikoptera.

„Zahvaljujući saradnji holding kompanija Rosteh-a i drugih kompanija, helikopter sada ima nadograđenu opremu koja omogućuje medicinskim timovima da tokom leta neprestano prate stanje deteta, održavaju vitalne funkcije i sprovedu intenzivnu terapiju.“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Novi modul razvijen je zajedno sa firmom „Uralski opto-mehanički zavod“ koji nosi ime E.S. Jalamova (deo holding kompanije „Švabe“) specijalno za vazdušni transport novorođenčadi. Proizvođač medicinskog modula helikoptera Ansat, „Kazanjski agregatni zavod“, razvio je specijalnu platformu za inkubator kako bi se zamenio tradicionalniji dizajn nosila. Takođe napomenuto je da za postavljanje modula nije potrebno prilagođavanje unutrašnjosti helikoptera.

Generalni direktor „Kazanj helikoptera“ Juri Pustovgarov izjavio je da je sposobnost ugradnje neonatalnog medicinskog modula u Ansat bila zahtevana već duže vreme i da zahvaljujući saradnji holding kompanija Rosteh-a i drugih kompanija, helikopter sada ima nadograđenu opremu koja omogućuje medicinskim timovima da tokom leta neprestano prate stanje deteta, održavaju vitalne funkcije i sprovedu intenzivnu terapiju.

Inkubator se dobija sa kompletom medicinske opreme koji uključuje respirator, jedinicu za nadgledanje, aspirator i infuzijsku pumpu. Neonatalni modul se po potrebi može postaviti u svim helikopterima Ansat koji su opremljeni osnovnim medicinskim modulom.

Helikopteri Ansat se koriste za spasilačke operacije u raznim regionima Rusije, geografija njihove primene se neprestano proširuje. Program razvoja ruske ambulantne vazduhoplovne flote sprovodi se od 2017. godine i sada je deo Nacionalnog zdravstvenog projekta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Me

Odlična stvar.

Odgovori
Ja

Za ovih devet H145 sto smo nabavili, mogli smo da uzmemo duplo vise Ansata.Naravno imajuci u vidu da je erbasov helikopter bolji,ali duplo je duplo brate.

Odgovori
da

Питање је колико је бољи и да ли то баш нама треба. А узевши у обзир да са те стране света увек некако теже да нас придаве најбоље је не ослањати се на њих.

Pa ne bas duplo ali blizu. Ulazio sam u helikopter sa druge slike i dobro je opremljen za HEMS. Doduse nije tada bilo opreme za prevoz beba. Ima svojih prednosti a i mana u odnosu na H-145. Po meni je najveca „mana“ (kvalitetan) kanadski motor. Za sada isporuka motora ide kako treba uz ogranicenje Rusima da helikopter ne sme biti naoruzan ni u varijanti za rusku vojsku. Sto ne znaci da uvodjenjem nekih ostrijih sankcija saradnja proizvodjaca helikoptera i proizvodjaca motora ne moze biti obustavljena. Situacija nije slicna kao sa motorima za helikoptere iz Ukrajinskog Motor Sica koja je resena sopstvenom proizvodjom vec je u pitanju motor za koji Rusi nemaju trenutno nikakav ekvivalent koji je u serijskoj proizvodnji.

Ik

U BiH(RS) su narucili 3 kom vrijeme ce pokazati koliko su ovi helikopteri dobri ili losi ali sobzirom da provjerena kompanija stoji iza ovog projecta mislim da je ovo dobra investicija.

Odgovori
DO

Bravo!
Kao lekar,anesteziolog,koji radi transport bolesnika veoma dobro znam sta znaci kvalitetan i siguran transport obolelih,gde je trka sa vremenom najcesce granica da li ce neko da zivi ili ne.
A opet kao neko ko prati vazduhoplovstvo dugo godina,mogu da dodam da mi je zelja da i mi u nasoj lepoj Srbiji nabavimo ovaj helikopter,treba nam.
Pozdrav svim ljubiteljima avijacije i redakciji Tango Six-a.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor