BEG airport status
MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru Cilj je da vam oba motora budu iste boje / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru

Er Srbija nova je MTU mušterija, saopštila je nemačka kompanija pre tri dana. Njen deo koji se bavi održavanjem motora za klijente MTU Maintenence baziran u Hanoveru u sledećih šest godina održavaće V2500 motore Er Srbijine Erbas flote. Kako su iz MTU-a rekli za Tango Six, ovaj ugovor neće imati dodirne tačke sa budućim MTU postrojenjem u Srbiji koje će se baviti, bar prvih par godina, remontom pojedinačnih delova, ne konkretnom podrškom za održavanje i remontom celih motora.

Kako je saopšteno, ugovor obuhvata monitoring rada motora Er Srbijine A319 flote u kontekstu preventivnog održavanja i raspoložive rezervne motore za zamenu kada se originalni motori budu slali na remont.

MTU je tako preuzeo dugoročno održavanje Er Srbijinih IAE motora od kompanije Pret end Vitni. Kako je Tango Six sa sajma u Buržeu 2015. godine prvi javio, Pret je tada osvojio dugogodišnji ugovor sa srpskom nacionalnom avio-kompanijom. Američki gigant i dalje ostaje zvanično u Srbiji zahvaljujući saradnji sa srpskom kompanijom Princ avijejšn.

Ako neko poznaje V2500 onda je to MTU. Kompanija je suvlasnik proizvođača IAE, za ovaj tip motora proizvodi turbinu niskog pritiska i održava gotovo trećinu V2500 motora u globalnoj floti.

Kako je MTU potvrdio za Tango Six u julu, početak izgradnje postrojenja u Srbiji pomeren je za šest meseci usled globalne pandemije.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

C

A koja je uloga Jat tehnike kod AirSerbie sada, sem eventualnog farbanja?

Odgovori
M

@citalac uloga tehnike je da pruži Base maintenance za a320 i ATR flotu koje AS ne plati a posle nekog vremena država otpiše dug ili veći deo duga.

C

To bas ne lici na njih. Oni su uvek sve placali

%

Nije preuzeo samo motore od asl vec i struku

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

25. Nov 2020.Pogledaj

Srbofil na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

@mateus Ne znamo kako su racunali maksimalni domet. Kod VV raketa je praksa racunanja takva da u teoriji dva aviona idu jedan prema drugom pravolinijskom putanjom, velikom brzinom, ne manevrisu, i u trenutku lansiranja distanca izmedju dva aviona je bila 80, 100, 120, 180km itd. koliko je vec proizvodjac naveo. Kao sto i sami znate,…

25. Nov 2020.Pogledaj

TT na: Albanija aktivira radar AN/TPS-77 omogućavajući potpuni nadzor nacionalnog vazdušnog prostora

NN Ne mozees da „prebacis“ ekonomiju drzave u Evropi na drzave na drugom kraju sveta, to prosto nema smisla. AV je poslunik, nema to veze sa sankcijama, nikakve sankcije na nivou drzave ne bi bile uvedene sta god kupili. To on samo preuvelicava zato sto mu je podrska SAD potrebna da se odrzi na vlasti.

25. Nov 2020.Pogledaj

miami na: [EKSKLUZIVNO] Gazela Vojske Jugoslavije proizvedena u Mostaru našla se u Jermeniji kao helikopter za prevoz ranjenika iz zone oružanog sukoba

SFRJ je bila smejurija. Bez dokaza velicas licencnu proizvodnju helikoptera. Velika stvar. Komunisticka Jugosavija nije bila u stanju da proizvede mlazni motor za avione Orao I Galebove. A Kraljevina Jugoslavija je imala kompletnu proizvodnju I aviona I motora. Taj Soko Mostar je prebacen iz Zemuna. Komunisti su bili nesposobnjakovici, koji nisu imali inzenjere niti tehnologiju.…

25. Nov 2020.Pogledaj
25. Nov 2020.Pogledaj

Send this to a friend