BEG airport status
MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru Cilj je da vam oba motora budu iste boje / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru

Er Srbija nova je MTU mušterija, saopštila je nemačka kompanija pre tri dana. Njen deo koji se bavi održavanjem motora za klijente MTU Maintenence baziran u Hanoveru u sledećih šest godina održavaće V2500 motore Er Srbijine Erbas flote. Kako su iz MTU-a rekli za Tango Six, ovaj ugovor neće imati dodirne tačke sa budućim MTU postrojenjem u Srbiji koje će se baviti, bar prvih par godina, remontom pojedinačnih delova, ne konkretnom podrškom za održavanje i remontom celih motora.

Kako je saopšteno, ugovor obuhvata monitoring rada motora Er Srbijine A319 flote u kontekstu preventivnog održavanja i raspoložive rezervne motore za zamenu kada se originalni motori budu slali na remont.

MTU je tako preuzeo dugoročno održavanje Er Srbijinih IAE motora od kompanije Pret end Vitni. Kako je Tango Six sa sajma u Buržeu 2015. godine prvi javio, Pret je tada osvojio dugogodišnji ugovor sa srpskom nacionalnom avio-kompanijom. Američki gigant i dalje ostaje zvanično u Srbiji zahvaljujući saradnji sa srpskom kompanijom Princ avijejšn.

Ako neko poznaje V2500 onda je to MTU. Kompanija je suvlasnik proizvođača IAE, za ovaj tip motora proizvodi turbinu niskog pritiska i održava gotovo trećinu V2500 motora u globalnoj floti.

Kako je MTU potvrdio za Tango Six u julu, početak izgradnje postrojenja u Srbiji pomeren je za šest meseci usled globalne pandemije.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ci

A koja je uloga Jat tehnike kod AirSerbie sada, sem eventualnog farbanja?

Odgovori
Me

@citalac uloga tehnike je da pruži Base maintenance za a320 i ATR flotu koje AS ne plati a posle nekog vremena država otpiše dug ili veći deo duga.

Ci

To bas ne lici na njih. Oni su uvek sve placali

%

Nije preuzeo samo motore od asl vec i struku

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Kojih malih dronova? FPV? Mislite da NASAMS ili Avenger može nešto protiv istih?Pa da ima odgovora na FPV dronove ne bi se rat ovako vodio i to uz asistenciju najjačih sila sveta.

18. Feb 2025.Pogledaj
18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ako Rusi u 2025 ne pocnu da dobijaju Su-57 sa AL-51F1, onda nece ni Alžir. Sve u svoje vreme.

18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Pajo Niko ne spori ogromne gubitke na obe trane. Spominjem potvrdjene gubitke zapadnog naoruzanja jer neki misle da je daleko manje dostavljeno nego sto je vec i unisteno. Tu kolosalnu pomoc u naoruzanju zbog kojeg se uvaj rat tako razvukao nazivaju mrvicama a u realnosti su na hiljade komada doniranog oklopa vec izgublili. Da ne…

18. Feb 2025.Pogledaj