BEG airport status
MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru Cilj je da vam oba motora budu iste boje / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru

Er Srbija nova je MTU mušterija, saopštila je nemačka kompanija pre tri dana. Njen deo koji se bavi održavanjem motora za klijente MTU Maintenence baziran u Hanoveru u sledećih šest godina održavaće V2500 motore Er Srbijine Erbas flote. Kako su iz MTU-a rekli za Tango Six, ovaj ugovor neće imati dodirne tačke sa budućim MTU postrojenjem u Srbiji koje će se baviti, bar prvih par godina, remontom pojedinačnih delova, ne konkretnom podrškom za održavanje i remontom celih motora.

Kako je saopšteno, ugovor obuhvata monitoring rada motora Er Srbijine A319 flote u kontekstu preventivnog održavanja i raspoložive rezervne motore za zamenu kada se originalni motori budu slali na remont.

MTU je tako preuzeo dugoročno održavanje Er Srbijinih IAE motora od kompanije Pret end Vitni. Kako je Tango Six sa sajma u Buržeu 2015. godine prvi javio, Pret je tada osvojio dugogodišnji ugovor sa srpskom nacionalnom avio-kompanijom. Američki gigant i dalje ostaje zvanično u Srbiji zahvaljujući saradnji sa srpskom kompanijom Princ avijejšn.

Ako neko poznaje V2500 onda je to MTU. Kompanija je suvlasnik proizvođača IAE, za ovaj tip motora proizvodi turbinu niskog pritiska i održava gotovo trećinu V2500 motora u globalnoj floti.

Kako je MTU potvrdio za Tango Six u julu, početak izgradnje postrojenja u Srbiji pomeren je za šest meseci usled globalne pandemije.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ci

A koja je uloga Jat tehnike kod AirSerbie sada, sem eventualnog farbanja?

Odgovori
Me

@citalac uloga tehnike je da pruži Base maintenance za a320 i ATR flotu koje AS ne plati a posle nekog vremena država otpiše dug ili veći deo duga.

Ci

To bas ne lici na njih. Oni su uvek sve placali

%

Nije preuzeo samo motore od asl vec i struku

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Feline na: Nije nam promaklo: Srpski H145M primećen sa optoelektronskim sistemom MX-15

@ Stojko A čime se to dejstvuje po pešadiji kad zbog opasnosti MANPADS nije pametno da se koristi automatski top?

02. Feb 2023.Pogledaj

omniameamecumporto na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Kod nas je veći javašluk nego kod vas vi barem imate Vučića koji nešto gura, iako nisam njegov fan i ne slažem se sa njegovom politikom. Mi smo trebali na vrijeme odrediti i među prvima se pretplatiti za F16 Block 70/72. Rafale je skup sistem i ako ga ne mislimo inplementirati u cijelom njegovom spektru…

02. Feb 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: Američki pilot koji je dokrajčio Leteće Zvezde opisuje kako su po ciljevima u Jugoslaviji dejstvovale posade aviona F-15E i objašnjava kako je došlo do uništenja putničkog voza u Grdeličkoj klisuri

@Dax: Rusi su pokušavali i još uvek pokušavaju da sruše mostove preko Dnjepra, i ne samo preko Dnjepra. Međutim, zbog jako loše razvijenosti drumske infrastrukture u SSSR-u, većina važnih mostova prolaze kroz velike gradove, kao što su Kijev ili Dnjipro (Dnjepropetrovsk), koji su najbolje branjeni. Što su mogli da pogode, pogodili su, recimo 2. maja…

02. Feb 2023.Pogledaj

Srbofil na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

@Realni UAE, visedecenijski korisnik americke opreme i jedan od najvaznijih klijenata Lokida su odbijeni za F-35. Izracunajte sami gde se u tu pricu uklapa Srbija. Ali najverovatnije bi dobili odobrenje za F-16 ili F/A-18. Mada sa nasim budzetom, FA-50 bi mozda bio najrealniji izbor ili ako bi SAAB promenio misljenje pa da nam uvale onih…

02. Feb 2023.Pogledaj

Iceman na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Tako to rade ozbiljne drzave.Bravo za komsije i u miru da ih koristite!Mi cemo izgleda nabaviti neke avione tamo 2040.godine ako se nastavi ovim tempom tj.obzirom da vlada velika neozbiljnost u drzavnom vrhu Srbije umesto da se iskoriste uzlazni odnosi sa SAD i kupi od njih neki F-18 Super Hornet Block 3 ili F-16 Block…

02. Feb 2023.Pogledaj