Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025
Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika
Prvi od nekoliko planiranih letova za Kinu poleteo je danas oko 13 časova / Foto: Er Srbija

Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika

Kako je Tango Six sinoć i najavio, Er Srbijin Erbas A330 poleteo je danas za Kinu na humanitarnoj misiji preuzimanja medicinske pomoći iz te zemlje.

Kako prenose mediji, Kina će ovim letom poslati medicinsku opremu, respiratore, zaštitne maske i materijale zdravstvenom sistemu Srbije. Letelica će takođe prevesti i medicinske stručnjake koji su upravo izašli iz borbe sa Korona virusom.

Kako Tango Six saznaje, u posadi posebnog leta JU001 nalazi se osam članova letačkog, tri člana kabinskog osoblja, dva load mastera i dva avio-mehaničara.

YU-ARA leteće na rutingu: Beograd – Šangaj – Gvandong – Beograd (BEG-PVG-CAN-BEG).

Prva humanitarna misija za Er Srbijin Erbas / Foto: Er Srbija

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Angažoban je i jedan Antonov koji će prevoziti medicinsku opremu i sredstva. Dobili smo pomoći i kupili toliko sredstava da bi A330 trebao da obavi 40 povratnih letova.

Odgovori
Iv

Koji antonov? Onaj jedini an 26 sto imamo.Drago mi je da smo uzeli toliko sredstava ako je tscno

Bo

Koji Antonov?

Odgovori
Ј

Бар пилоти неће остати без дозвола…треба гледати ствари са позитивне стране!

Odgovori
Ji

Za ovakve stvari sam uvek mislio da treba da ima 2- 3 c-130 herculesa

Odgovori
BB

Vidiš da i A330 sasvim dobro služi za tu svrhu, svakako ne bi imao šta da radi… Možda treba još jedan nabaviti a ne C130…

So

Ne bi Hercules poslužio ovde. Isuviše je spor, ima trećinu dometa A330-ice i polovinu cargo kapaciteta, samo cargo gledajući, ne računajući kabinu. Nezgodno je što su nam najbliži saveznici preko pola sveta daleko.

Sl

Može C-GNLN B732 sa 36,8 godina čak i danas 20.03.2020. godine da preleti Atlantik, ali YU-ANP sa svojih 32,8 godina, danas već 7-8 godina ne može da leti. Čak ni za vojsku. Da, zato što je to ko zna čija vojska, najizglednije partijska, čista partijska. YU-ANP ima kompletnu istoriju, a ne kao Mi-17. Mogli su i osoblje staviti na budžet, a ako bi oni srušili isti taj budžet
I pre je bilo transfera aparata iz JAT-a u JNA, i obrnuto. Onog N više nema, zato to nije vojska, niti vojska iz 1999. godine.
Bitno je da mi „kupujemo“ H145 neke tamo pume…%,%,%,%,%,%,%,% kupili smo mi „stabilnu“ vlast

Odgovori
lo

ajmo ovako nekrivim nikoga ali vecinu stvari koje imamo u naoruzanju su od JNA, ali nikako nesmemo zaboraviti sta nam je radjeno u blizoj i malo daljoj proslosti. sve ima svoj resurs i on se mora postovati, e sad sto smo mi kakvi jesmo i umesto da nas ima 20 miliona ima nas sa svima tu negde oko 7, sto nam je sve unisteno zarad bogacenja stranih cobana, a na finansijsku teret nasih neprijatelja.
Trebaju nama i ti helikopteri i avioni i haubice i tenkovi i puske i municija ali prevashodno ljudi, jel dzaba ti taj Herkules ili mirja ili ruslan kad nema ko da isti leti, nudili nam rusi dva An26, mogli smo od hrvara kupiti AN-32 bolji od An26 turboelisni motori, ali ljudi nema to ko da leti nemamo pilota transportne eskadrile ljudi odrade dug vojsci i odu da rade u civilu za ko zna koliko vecu platu i niko mu ne stoji na glavi.
Isti problem imamo i za lovce s tim da pilot za lovacki avion mora biti 100% zdrav i da ima psihofizicke preduslove za izdrzavanje manevara a takvih je malo.
Taman smo poceli da se oporavljamo lepo, zadesi nas i ova muka, polako izvucicemo se i iz ovoga kupicemo nesto novo jednostavno moracemo jel nam treba za transport

Sp

Da li neko mozda zna koliki je kargo prostor ovo aviona? Pretpostavljam da tezina nece biti problem, vraca se sa gotovo praznom kabinom, nego me interesuje koja je zapremina, izguglah 130 m³… je li to realno?
da li je izabran bas zbog veceg prostora ili sto moze ‘iz cuga’ do Sangaja, za razliku od ostalih?
P.s. upravo prilazi Sangaju, 10 sati leta…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs