[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024
Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika
Prvi od nekoliko planiranih letova za Kinu poleteo je danas oko 13 časova / Foto: Er Srbija

Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika

Kako je Tango Six sinoć i najavio, Er Srbijin Erbas A330 poleteo je danas za Kinu na humanitarnoj misiji preuzimanja medicinske pomoći iz te zemlje.

Kako prenose mediji, Kina će ovim letom poslati medicinsku opremu, respiratore, zaštitne maske i materijale zdravstvenom sistemu Srbije. Letelica će takođe prevesti i medicinske stručnjake koji su upravo izašli iz borbe sa Korona virusom.

Kako Tango Six saznaje, u posadi posebnog leta JU001 nalazi se osam članova letačkog, tri člana kabinskog osoblja, dva load mastera i dva avio-mehaničara.

YU-ARA leteće na rutingu: Beograd – Šangaj – Gvandong – Beograd (BEG-PVG-CAN-BEG).

Prva humanitarna misija za Er Srbijin Erbas / Foto: Er Srbija

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Angažoban je i jedan Antonov koji će prevoziti medicinsku opremu i sredstva. Dobili smo pomoći i kupili toliko sredstava da bi A330 trebao da obavi 40 povratnih letova.

Odgovori
Iv

Koji antonov? Onaj jedini an 26 sto imamo.Drago mi je da smo uzeli toliko sredstava ako je tscno

Bo

Koji Antonov?

Odgovori
Ј

Бар пилоти неће остати без дозвола…треба гледати ствари са позитивне стране!

Odgovori
Ji

Za ovakve stvari sam uvek mislio da treba da ima 2- 3 c-130 herculesa

Odgovori
BB

Vidiš da i A330 sasvim dobro služi za tu svrhu, svakako ne bi imao šta da radi… Možda treba još jedan nabaviti a ne C130…

So

Ne bi Hercules poslužio ovde. Isuviše je spor, ima trećinu dometa A330-ice i polovinu cargo kapaciteta, samo cargo gledajući, ne računajući kabinu. Nezgodno je što su nam najbliži saveznici preko pola sveta daleko.

Sl

Može C-GNLN B732 sa 36,8 godina čak i danas 20.03.2020. godine da preleti Atlantik, ali YU-ANP sa svojih 32,8 godina, danas već 7-8 godina ne može da leti. Čak ni za vojsku. Da, zato što je to ko zna čija vojska, najizglednije partijska, čista partijska. YU-ANP ima kompletnu istoriju, a ne kao Mi-17. Mogli su i osoblje staviti na budžet, a ako bi oni srušili isti taj budžet
I pre je bilo transfera aparata iz JAT-a u JNA, i obrnuto. Onog N više nema, zato to nije vojska, niti vojska iz 1999. godine.
Bitno je da mi „kupujemo“ H145 neke tamo pume…%,%,%,%,%,%,%,% kupili smo mi „stabilnu“ vlast

Odgovori
lo

ajmo ovako nekrivim nikoga ali vecinu stvari koje imamo u naoruzanju su od JNA, ali nikako nesmemo zaboraviti sta nam je radjeno u blizoj i malo daljoj proslosti. sve ima svoj resurs i on se mora postovati, e sad sto smo mi kakvi jesmo i umesto da nas ima 20 miliona ima nas sa svima tu negde oko 7, sto nam je sve unisteno zarad bogacenja stranih cobana, a na finansijsku teret nasih neprijatelja.
Trebaju nama i ti helikopteri i avioni i haubice i tenkovi i puske i municija ali prevashodno ljudi, jel dzaba ti taj Herkules ili mirja ili ruslan kad nema ko da isti leti, nudili nam rusi dva An26, mogli smo od hrvara kupiti AN-32 bolji od An26 turboelisni motori, ali ljudi nema to ko da leti nemamo pilota transportne eskadrile ljudi odrade dug vojsci i odu da rade u civilu za ko zna koliko vecu platu i niko mu ne stoji na glavi.
Isti problem imamo i za lovce s tim da pilot za lovacki avion mora biti 100% zdrav i da ima psihofizicke preduslove za izdrzavanje manevara a takvih je malo.
Taman smo poceli da se oporavljamo lepo, zadesi nas i ova muka, polako izvucicemo se i iz ovoga kupicemo nesto novo jednostavno moracemo jel nam treba za transport

Sp

Da li neko mozda zna koliki je kargo prostor ovo aviona? Pretpostavljam da tezina nece biti problem, vraca se sa gotovo praznom kabinom, nego me interesuje koja je zapremina, izguglah 130 m³… je li to realno?
da li je izabran bas zbog veceg prostora ili sto moze ‘iz cuga’ do Sangaja, za razliku od ostalih?
P.s. upravo prilazi Sangaju, 10 sati leta…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs