[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U rujnu (septembru) velika rezanja u regiji

22. sep 2020

[PILOT SA ISTOKA] Avioni su sve puniji, strah od putovanja i letenja avionom polako jenjava – najveći problem je Evropska Unija

21. sep 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb nije iskoristio svoju šansu

15. sep 2020

[EKSKLUZIVNO] Iza scene Er Srbijinog odgovora na Koronu: „Mi na ovom letu ne prevozimo kilograme i kubne metre, ne prevozimo maske i respiratore, mi sada prevozimo život!“

10. sep 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Janet, tajna avio-kompanija

8. sep 2020

[PILOT SA ISTOKA] Domaća vazduhoplovna zaostavština: Kako sam pokušao da spasem barem jednu Cesnu 152 Aerobat iz Vršca

7. sep 2020

Komičan rast vazdušnog saobraćaja iznad Evrope, SMATSA objavila godišnji pad prihoda

2. sep 2020

Prevoz psa ili mačke avionom: Svi potrebni koraci, dokumenti i procedure da bi vaš kućni ljubimac leteo

2. sep 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Eurowings: Sjena onog što je bio prije

1. sep 2020

Dva incidenta u mesec dana: Kako funkcioniše civilni sistem traganja i spasavanja za vazduhoplovom u Srbiji?

27. avg 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Trade Air dijeli lekcije svima u regiji

25. avg 2020

[PILOT SA ISTOKA] Kako do prvog pilotskog posla?

24. avg 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Aerodromi posebne namjene

18. avg 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

11. avg 2020

[PILOT SA ISTOKA] Želiš da postaneš pilot? Odustani, nije vredno truda

10. avg 2020

[FOTO REPORTAŽA] Iza scene gradilišta na aerodromu „Nikola Tesla“: Sa kojom pažnjom i brzinom gradite kada za to pravo platite 501 milion evra?

6. avg 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Concorde!

4. avg 2020

[EKSKLUZIVNO] Najnoviji satelitski snimci napretka radova kompanije Vansi na aerodromu „Nikola Tesla“

29. jul 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Qatar Airways: Buntovnik s razlogom

28. jul 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Treba li Sloveniji nacionalni avio-prijevoznik?

21. jul 2020
Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika
Prvi od nekoliko planiranih letova za Kinu poleteo je danas oko 13 časova / Foto: Er Srbija

Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika

Kako je Tango Six sinoć i najavio, Er Srbijin Erbas A330 poleteo je danas za Kinu na humanitarnoj misiji preuzimanja medicinske pomoći iz te zemlje.

Kako prenose mediji, Kina će ovim letom poslati medicinsku opremu, respiratore, zaštitne maske i materijale zdravstvenom sistemu Srbije. Letelica će takođe prevesti i medicinske stručnjake koji su upravo izašli iz borbe sa Korona virusom.

Kako Tango Six saznaje, u posadi posebnog leta JU001 nalazi se osam članova letačkog, tri člana kabinskog osoblja, dva load mastera i dva avio-mehaničara.

YU-ARA leteće na rutingu: Beograd – Šangaj – Gvandong – Beograd (BEG-PVG-CAN-BEG).

Prva humanitarna misija za Er Srbijin Erbas / Foto: Er Srbija

 

Komentari

M

Angažoban je i jedan Antonov koji će prevoziti medicinsku opremu i sredstva. Dobili smo pomoći i kupili toliko sredstava da bi A330 trebao da obavi 40 povratnih letova.

Odgovori
I

Koji antonov? Onaj jedini an 26 sto imamo.Drago mi je da smo uzeli toliko sredstava ako je tscno

B

Koji Antonov?

Odgovori
Ј

Бар пилоти неће остати без дозвола…треба гледати ствари са позитивне стране!

Odgovori
J

Za ovakve stvari sam uvek mislio da treba da ima 2- 3 c-130 herculesa

Odgovori
B

Vidiš da i A330 sasvim dobro služi za tu svrhu, svakako ne bi imao šta da radi… Možda treba još jedan nabaviti a ne C130…

S

Ne bi Hercules poslužio ovde. Isuviše je spor, ima trećinu dometa A330-ice i polovinu cargo kapaciteta, samo cargo gledajući, ne računajući kabinu. Nezgodno je što su nam najbliži saveznici preko pola sveta daleko.

S

Može C-GNLN B732 sa 36,8 godina čak i danas 20.03.2020. godine da preleti Atlantik, ali YU-ANP sa svojih 32,8 godina, danas već 7-8 godina ne može da leti. Čak ni za vojsku. Da, zato što je to ko zna čija vojska, najizglednije partijska, čista partijska. YU-ANP ima kompletnu istoriju, a ne kao Mi-17. Mogli su i osoblje staviti na budžet, a ako bi oni srušili isti taj budžet
I pre je bilo transfera aparata iz JAT-a u JNA, i obrnuto. Onog N više nema, zato to nije vojska, niti vojska iz 1999. godine.
Bitno je da mi „kupujemo“ H145 neke tamo pume…%,%,%,%,%,%,%,% kupili smo mi „stabilnu“ vlast

Odgovori
l

ajmo ovako nekrivim nikoga ali vecinu stvari koje imamo u naoruzanju su od JNA, ali nikako nesmemo zaboraviti sta nam je radjeno u blizoj i malo daljoj proslosti. sve ima svoj resurs i on se mora postovati, e sad sto smo mi kakvi jesmo i umesto da nas ima 20 miliona ima nas sa svima tu negde oko 7, sto nam je sve unisteno zarad bogacenja stranih cobana, a na finansijsku teret nasih neprijatelja.
Trebaju nama i ti helikopteri i avioni i haubice i tenkovi i puske i municija ali prevashodno ljudi, jel dzaba ti taj Herkules ili mirja ili ruslan kad nema ko da isti leti, nudili nam rusi dva An26, mogli smo od hrvara kupiti AN-32 bolji od An26 turboelisni motori, ali ljudi nema to ko da leti nemamo pilota transportne eskadrile ljudi odrade dug vojsci i odu da rade u civilu za ko zna koliko vecu platu i niko mu ne stoji na glavi.
Isti problem imamo i za lovce s tim da pilot za lovacki avion mora biti 100% zdrav i da ima psihofizicke preduslove za izdrzavanje manevara a takvih je malo.
Taman smo poceli da se oporavljamo lepo, zadesi nas i ova muka, polako izvucicemo se i iz ovoga kupicemo nesto novo jednostavno moracemo jel nam treba za transport

S

Da li neko mozda zna koliki je kargo prostor ovo aviona? Pretpostavljam da tezina nece biti problem, vraca se sa gotovo praznom kabinom, nego me interesuje koja je zapremina, izguglah 130 m³… je li to realno?
da li je izabran bas zbog veceg prostora ili sto moze ‘iz cuga’ do Sangaja, za razliku od ostalih?
P.s. upravo prilazi Sangaju, 10 sati leta…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend