[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika
Prvi od nekoliko planiranih letova za Kinu poleteo je danas oko 13 časova / Foto: Er Srbija

Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika

Kako je Tango Six sinoć i najavio, Er Srbijin Erbas A330 poleteo je danas za Kinu na humanitarnoj misiji preuzimanja medicinske pomoći iz te zemlje.

Kako prenose mediji, Kina će ovim letom poslati medicinsku opremu, respiratore, zaštitne maske i materijale zdravstvenom sistemu Srbije. Letelica će takođe prevesti i medicinske stručnjake koji su upravo izašli iz borbe sa Korona virusom.

Kako Tango Six saznaje, u posadi posebnog leta JU001 nalazi se osam članova letačkog, tri člana kabinskog osoblja, dva load mastera i dva avio-mehaničara.

YU-ARA leteće na rutingu: Beograd – Šangaj – Gvandong – Beograd (BEG-PVG-CAN-BEG).

Prva humanitarna misija za Er Srbijin Erbas / Foto: Er Srbija

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Angažoban je i jedan Antonov koji će prevoziti medicinsku opremu i sredstva. Dobili smo pomoći i kupili toliko sredstava da bi A330 trebao da obavi 40 povratnih letova.

Odgovori
Iv

Koji antonov? Onaj jedini an 26 sto imamo.Drago mi je da smo uzeli toliko sredstava ako je tscno

Bo

Koji Antonov?

Odgovori
Ј

Бар пилоти неће остати без дозвола…треба гледати ствари са позитивне стране!

Odgovori
Ji

Za ovakve stvari sam uvek mislio da treba da ima 2- 3 c-130 herculesa

Odgovori
BB

Vidiš da i A330 sasvim dobro služi za tu svrhu, svakako ne bi imao šta da radi… Možda treba još jedan nabaviti a ne C130…

So

Ne bi Hercules poslužio ovde. Isuviše je spor, ima trećinu dometa A330-ice i polovinu cargo kapaciteta, samo cargo gledajući, ne računajući kabinu. Nezgodno je što su nam najbliži saveznici preko pola sveta daleko.

Sl

Može C-GNLN B732 sa 36,8 godina čak i danas 20.03.2020. godine da preleti Atlantik, ali YU-ANP sa svojih 32,8 godina, danas već 7-8 godina ne može da leti. Čak ni za vojsku. Da, zato što je to ko zna čija vojska, najizglednije partijska, čista partijska. YU-ANP ima kompletnu istoriju, a ne kao Mi-17. Mogli su i osoblje staviti na budžet, a ako bi oni srušili isti taj budžet
I pre je bilo transfera aparata iz JAT-a u JNA, i obrnuto. Onog N više nema, zato to nije vojska, niti vojska iz 1999. godine.
Bitno je da mi „kupujemo“ H145 neke tamo pume…%,%,%,%,%,%,%,% kupili smo mi „stabilnu“ vlast

Odgovori
lo

ajmo ovako nekrivim nikoga ali vecinu stvari koje imamo u naoruzanju su od JNA, ali nikako nesmemo zaboraviti sta nam je radjeno u blizoj i malo daljoj proslosti. sve ima svoj resurs i on se mora postovati, e sad sto smo mi kakvi jesmo i umesto da nas ima 20 miliona ima nas sa svima tu negde oko 7, sto nam je sve unisteno zarad bogacenja stranih cobana, a na finansijsku teret nasih neprijatelja.
Trebaju nama i ti helikopteri i avioni i haubice i tenkovi i puske i municija ali prevashodno ljudi, jel dzaba ti taj Herkules ili mirja ili ruslan kad nema ko da isti leti, nudili nam rusi dva An26, mogli smo od hrvara kupiti AN-32 bolji od An26 turboelisni motori, ali ljudi nema to ko da leti nemamo pilota transportne eskadrile ljudi odrade dug vojsci i odu da rade u civilu za ko zna koliko vecu platu i niko mu ne stoji na glavi.
Isti problem imamo i za lovce s tim da pilot za lovacki avion mora biti 100% zdrav i da ima psihofizicke preduslove za izdrzavanje manevara a takvih je malo.
Taman smo poceli da se oporavljamo lepo, zadesi nas i ova muka, polako izvucicemo se i iz ovoga kupicemo nesto novo jednostavno moracemo jel nam treba za transport

Sp

Da li neko mozda zna koliki je kargo prostor ovo aviona? Pretpostavljam da tezina nece biti problem, vraca se sa gotovo praznom kabinom, nego me interesuje koja je zapremina, izguglah 130 m³… je li to realno?
da li je izabran bas zbog veceg prostora ili sto moze ‘iz cuga’ do Sangaja, za razliku od ostalih?
P.s. upravo prilazi Sangaju, 10 sati leta…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs