Kako je Tango Six sinoć i najavio, Er Srbijin Erbas A330 poleteo je danas za Kinu na humanitarnoj misiji preuzimanja medicinske pomoći iz te zemlje.
Kako prenose mediji, Kina će ovim letom poslati medicinsku opremu, respiratore, zaštitne maske i materijale zdravstvenom sistemu Srbije. Letelica će takođe prevesti i medicinske stručnjake koji su upravo izašli iz borbe sa Korona virusom.
Kako Tango Six saznaje, u posadi posebnog leta JU001 nalazi se osam članova letačkog, tri člana kabinskog osoblja, dva load mastera i dva avio-mehaničara.
YU-ARA leteće na rutingu: Beograd – Šangaj – Gvandong – Beograd (BEG-PVG-CAN-BEG).
Mališa
Angažoban je i jedan Antonov koji će prevoziti medicinsku opremu i sredstva. Dobili smo pomoći i kupili toliko sredstava da bi A330 trebao da obavi 40 povratnih letova.
Ivan Uzice
Koji antonov? Onaj jedini an 26 sto imamo.Drago mi je da smo uzeli toliko sredstava ako je tscno
Bocko
Koji Antonov?
Јатко
Бар пилоти неће остати без дозвола…треба гледати ствари са позитивне стране!
Ji
Za ovakve stvari sam uvek mislio da treba da ima 2- 3 c-130 herculesa
BB
Vidiš da i A330 sasvim dobro služi za tu svrhu, svakako ne bi imao šta da radi… Možda treba još jedan nabaviti a ne C130…
Soniq
Ne bi Hercules poslužio ovde. Isuviše je spor, ima trećinu dometa A330-ice i polovinu cargo kapaciteta, samo cargo gledajući, ne računajući kabinu. Nezgodno je što su nam najbliži saveznici preko pola sveta daleko.
Slobodan AR
Može C-GNLN B732 sa 36,8 godina čak i danas 20.03.2020. godine da preleti Atlantik, ali YU-ANP sa svojih 32,8 godina, danas već 7-8 godina ne može da leti. Čak ni za vojsku. Da, zato što je to ko zna čija vojska, najizglednije partijska, čista partijska. YU-ANP ima kompletnu istoriju, a ne kao Mi-17. Mogli su i osoblje staviti na budžet, a ako bi oni srušili isti taj budžet
I pre je bilo transfera aparata iz JAT-a u JNA, i obrnuto. Onog N više nema, zato to nije vojska, niti vojska iz 1999. godine.
Bitno je da mi „kupujemo“ H145 neke tamo pume…%,%,%,%,%,%,%,% kupili smo mi „stabilnu“ vlast
lordsirgiga
ajmo ovako nekrivim nikoga ali vecinu stvari koje imamo u naoruzanju su od JNA, ali nikako nesmemo zaboraviti sta nam je radjeno u blizoj i malo daljoj proslosti. sve ima svoj resurs i on se mora postovati, e sad sto smo mi kakvi jesmo i umesto da nas ima 20 miliona ima nas sa svima tu negde oko 7, sto nam je sve unisteno zarad bogacenja stranih cobana, a na finansijsku teret nasih neprijatelja.
Trebaju nama i ti helikopteri i avioni i haubice i tenkovi i puske i municija ali prevashodno ljudi, jel dzaba ti taj Herkules ili mirja ili ruslan kad nema ko da isti leti, nudili nam rusi dva An26, mogli smo od hrvara kupiti AN-32 bolji od An26 turboelisni motori, ali ljudi nema to ko da leti nemamo pilota transportne eskadrile ljudi odrade dug vojsci i odu da rade u civilu za ko zna koliko vecu platu i niko mu ne stoji na glavi.
Isti problem imamo i za lovce s tim da pilot za lovacki avion mora biti 100% zdrav i da ima psihofizicke preduslove za izdrzavanje manevara a takvih je malo.
Taman smo poceli da se oporavljamo lepo, zadesi nas i ova muka, polako izvucicemo se i iz ovoga kupicemo nesto novo jednostavno moracemo jel nam treba za transport
Sph534
Da li neko mozda zna koliki je kargo prostor ovo aviona? Pretpostavljam da tezina nece biti problem, vraca se sa gotovo praznom kabinom, nego me interesuje koja je zapremina, izguglah 130 m³… je li to realno?
da li je izabran bas zbog veceg prostora ili sto moze ‘iz cuga’ do Sangaja, za razliku od ostalih?
P.s. upravo prilazi Sangaju, 10 sati leta…