BEG airport status
SR Technics zbog Korone otpušta deo inženjera u Beogradu, zapošljava ih druga inostrana kompanija na istim pozicijama SRT kancelarija u Beogradu / Foto: Dušan Atlagić, Tango SIx

SR Technics zbog Korone otpušta deo inženjera u Beogradu, zapošljava ih druga inostrana kompanija na istim pozicijama

Švajcarska MRO kompanija SR Tehniks (SR Technics) otpustiće deo zaposlenih inženjera u Beogradu koji su radili na (re)projektovanju, podršci pri instalaciji i delom na održavanju kabinskih enterijera za putničke i poslovne avione.

Kako je saopšteno iz baze kompanije, SRT će, počevši od 1. oktobra, prebaciti ceo svoj departman posvećen inženjerskim radovima na enterijeru (takođe švajcarskoj) kompaniji groWING. Razlog, kako navode, je negativan uticaj Korone na industriju i želja SRT-a da se strateški u budućnosti opredeli za svoje najprofitabilnije sektore – linijsko i održavanje avionskih motora.

Otpušteni inženjeri iz Srbije biće odmah zaposleni od strane groWINGa kao i njihove kolege iz SRT-ovih centara u Dablinu i Cirihu.

Inženjeri vazduhoplovnog i elektrotehničkog usmerenja koji su bili zaposleni u SRT-u u Beogradu bili su oslonac sektora za (re)projektovanje enterijera i njihov posao je bio fokusiran na rekonfiguracije kabinskog enterijera za globalne klijente. Većina projekata sastojala se od projektovanja rešenja za instalacije i izmene konfiguracija sedišta ili celih klasa u putničkim i poslovnim avionima. Budući da su sertifikati za radove koji su već obavljeni u vlasništvu SRT-a veza obe kompanije biće na čvrstom administrativno-regulatornom nivou. Kako Tango Six saznaje, inženjeri u Beogradu ostaće i dalje u SRT kancelarijama u Airport Cityju na Novom Beogradu, bar do kraja tekuće godine.

Kako je Tango Six ekskluzivno otkrio, SRT je u februaru 2015. godine doneo odluku da svoj „back office“ (centar poslovnih procesa) otvori u Beogradu. Godinu dana kasnije, tadašnji predsednik Vlade Srbije zvanično je „otvorio“ beogradsku kancelariju uz spekulacije da bi SRT mogao da preuzme Jat Tehniku budući da je tada bio u većinskom vlasništvu komapanije Mubadala iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. Jula iste godine Mubadala divestira svoj udeo u kompaniji i novi vlasnik postaje HNA grupa za čiji se Hainan Airlines tračarilo da će kupiti Er Srbiju. Ista grupacija bila je zainteresovana za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ ali je od te želje odustala.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj