USAF razmatra razvoj novog borbenog aviona koji bi zamenio F-16; da li je time potvrđen neuspeh projekta F-35?

5. mar 2021

[FOTO] Ministarstvo odbrane za Tango Six: G-4M deo nove postavke u kasarni Banjica 2

4. mar 2021

Mađarska zainteresovana za Super Tucano

4. mar 2021

Crna Gora završila prijem helikoptera Bell 505

2. mar 2021

Izraelski PVO sistemi

1. mar 2021

Vijetnam je novi korisnik nove generacije Albatrosa

26. feb 2021

Ratnom vazduhoplovstvu SAD isporučen prvi laki borbeni avion AT-6E “Wolverine“

25. feb 2021

[INTEGRALNI VIDEO SNIMAK] Predavanje o istoriji srpskog vazduhoplovstva u sklopu projekta „Prva srpska eskadrila i značaj vazduhoplovstva kroz istoriju“

24. feb 2021

Bugarskoj isporučen poslednji remontovani i modernizovani jurišnik Su-25

23. feb 2021

[EKSKLUZIVNO] Srpska kompanija Green Power Turbine Systems predstavila svoje nove turbomlazne i turboprop motore na IDEX-u

22. feb 2021

[POSLEDNJA VEST] Hrvatska kazala Lokidu da je zainteresovana i za F-35

19. feb 2021

Miloradović za Politiku: Serijska modernizacija Orla za dve do tri godine, rade se samo avioni sa forsažnim motorima; prva fotografija novog nosa Orla 2.0

19. feb 2021

[NAJAVA] Udruženje pilota Kurjaci sa Ušća organizuje tribinu posvećenu istoriji srpskog vazduhoplovstva u Kraljevu

18. feb 2021

[EKSKLUZIVNO] Prvi let bespilotne letelice NT161 Composite Technology Teama na Lisičjem Jarku: Kompozitni Nikola Tesla spreman za nadgledanje Kopnene zone bezbednosti

18. feb 2021

[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji

17. feb 2021

Sve o raketnim sistemima porodice Buk

15. feb 2021

Vojni portal GlobalFirepower o vojnoj snazi država sveta, od 139. rangiranih Srbija na 61. mestu – Tango Six ispravlja neke podatke

12. feb 2021

Poleteo prvi F-15EX, do sada najnaprednija verzija aviona F-15

11. feb 2021

Pipistrel nastavlja sa razvojem bespilotne letelice NUUVA 20, partner na projektu kompanija C-ASTRAL

10. feb 2021

Stefanović za Politiku: MiG-ovi iz Belorusije na proleće, modernizacija 29-ki se završava u junu, ove godine isporuka Mistrala, analiza nabavke sistema za protivelektronska dejstva

9. feb 2021
[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji
Cesne sređene do savršenstva i letenje iznad najlepše ravnice u Srbiji / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub "Zrenjanin"

[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog novog kursa za dozvolu sportskog pilota za 10. mart. Kako su nam rekli u aeroklubu, cena kursa iznosi 7000 evra. Svako ko bude platio ovaj iznos odjednom dobiće popust u iznosu od 500 evra. Prva pilotska dozvola nove letače tako može koštati samo 6500 evra.

Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Ovim popustom želeli smo da izađemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota koju označavamo i kao PPL (Private Pilot License). Ne radi se toliko o zaradi ili masovnijem odzivu već našoj želji da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će tako iz prve ruke videti šta smo to pripremali u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Vaše dve nove kancelarije / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je nova PPL klasa koja će početi sa obukom 15. marta zapravo premijera jednog novog odgovornijeg, kvalitetnijeg i pre svega poštenijeg odnosa prema obuci pilota:

– Naši novi kandidati leteće na nedavno remontovanim, bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione i najlepše vreme u zemlji pokažemo da smo konačno spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Radi praktičnijeg izvođenja prvog, teorijskog, dela obuke Aeroklub „Zrenjanin“ obezbedio je učionice u Beogradu / Foto: Aeroklub „Zrenjanin“

Eskadrila bar

Pored komforno i moderno opremljenih učionica u Beogradu najbitnija lokacija za buduće sportske pilote biće svakako Eskadrila bar.

Da svaka vizija o savršenoj letačkoj oazi nije kompletna bez baze za druženje poznato je svakom rekreativnom i profesionalnom letaču. Novi menadžment aerodroma Ečka uložio je upravo iz tog razloga dosta truda i rada u poslednjih par meseci da napravi verovatno najlepši letački bar u zemlji.

Postanite pilot ako ništa drugo ono zbog atmosfere / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad najlepše ravne orografije u Srbiji. Gde da se prijavite?

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com i ostvarite pravo na popust u iznosu od 500 evra na celokupnu obuku.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend