Inženjeri kompanije Erbas organizovali predavanje o vojnim besposadnim letelicama na Mašinskom fakultetu

30. maj 2023

Sloveniji isporučen prvi protivpožarni avion Air Tractor AT-802

29. maj 2023

[RAT U UKRAJINI] Pad Bahmuta, Ukrajinci upali na teritoriju Rusije, ukrajinsko ratno vazduhoplovstvo najverovatnije ove godine dobija prve borbene avione F-16

26. maj 2023

[VELIKA PROMO AKCIJA] 18% popusta za sve kupovine na sajtu PilotShop.rs

25. maj 2023

U Srbiji počela vojno-policijska vežba “Zajednički odgovor 2023“, finale za dve nedelje na Pešteru

23. maj 2023

[RAT U UKRAJINI] Ukrajina raspolaže savremeneim zapadnim krstarećim raketama, misteriozno obaranje aviona i helikoptera iznad Rusije, nezabeležen baraž PVO iznad Kijeva, da li su Rusi pogodili bateriju Patriota?

19. maj 2023

[ANALIZA] Sve o ruskoj raketi Kinžal i da li je američki Patriot može oboriti?

19. maj 2023

Makedonski Su-25 već u borbenoj upotrebi u Ukrajini?

12. maj 2023

Poseta oružanih snaga SAD-a srpskom RV i PVO: Ekspertski razgovori u oblasti vazduhoplovne medicine

11. maj 2023

Klan Kosova: Kosovske bezbednosne snage dobile besposadne letelice Bajraktar

9. maj 2023

[RAT U UKRAJINI] Ukrajinski napadi besposadnim letelicama u dubini ruske teritorije, napadnut Kremlj, Prigožin javno besan na Šojgua i Gerasimova

5. maj 2023

Turska predstavila Kana, svoj prvi borbeni avion

4. maj 2023

Ekspanzija turske vazduhoplovne industrije: Poleteli školsko-borbeni avion i borbeni helikopter, prvi helikopter sa turskim motorima, dalji razvoj besposadnih letelica

3. maj 2023

[RAT U UKRAJINI] Rusi unapredili vazduhoplovno-borbene operacije, SAD poslale snage za sajber ratovanje, Slovenci Ukrajini i dalje šalju vojnu pomoć

28. apr 2023

Rumunija potpisala ugovor za nabavku turskih besposadnih letelica Bajraktar

27. apr 2023

Kako su i koliko Kinezi napredovali u razvoju mlaznih motora

26. apr 2023

[FOTO-REPORTAŽA] „Granit 2023“: Kako je petina Vojske Srbije proslavila svoj Dan na batajničkom aerodromu

24. apr 2023

“Granit 2023“: Najzanimljvije premijere prikaza, besposadne letelice, sistemi PVO, radari, helikopteri

24. apr 2023

[RAT U UKRAJINI] Unapređenje ukrajinskog sistema PVO, Ukrajinci skupljaju tehniku za veliku ofanzivu, hoće li to biti dovoljno?

21. apr 2023

Turska i Srbija razvijaju sistem za rano upozorenje od nuklearnog napada koji će biti integrisan na besposadnu letelicu

20. apr 2023
[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji
Cesne sređene do savršenstva i letenje iznad najlepše ravnice u Srbiji / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub "Zrenjanin"

[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog novog kursa za dozvolu sportskog pilota za 10. mart. Kako su nam rekli u aeroklubu, cena kursa iznosi 7000 evra. Svako ko bude platio ovaj iznos odjednom dobiće popust u iznosu od 500 evra. Prva pilotska dozvola nove letače tako može koštati samo 6500 evra.

Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Ovim popustom želeli smo da izađemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota koju označavamo i kao PPL (Private Pilot License). Ne radi se toliko o zaradi ili masovnijem odzivu već našoj želji da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će tako iz prve ruke videti šta smo to pripremali u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Vaše dve nove kancelarije / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je nova PPL klasa koja će početi sa obukom 15. marta zapravo premijera jednog novog odgovornijeg, kvalitetnijeg i pre svega poštenijeg odnosa prema obuci pilota:

– Naši novi kandidati leteće na nedavno remontovanim, bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione i najlepše vreme u zemlji pokažemo da smo konačno spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Radi praktičnijeg izvođenja prvog, teorijskog, dela obuke Aeroklub „Zrenjanin“ obezbedio je učionice u Beogradu / Foto: Aeroklub „Zrenjanin“

Eskadrila bar

Pored komforno i moderno opremljenih učionica u Beogradu najbitnija lokacija za buduće sportske pilote biće svakako Eskadrila bar.

Da svaka vizija o savršenoj letačkoj oazi nije kompletna bez baze za druženje poznato je svakom rekreativnom i profesionalnom letaču. Novi menadžment aerodroma Ečka uložio je upravo iz tog razloga dosta truda i rada u poslednjih par meseci da napravi verovatno najlepši letački bar u zemlji.

Postanite pilot ako ništa drugo ono zbog atmosfere / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad najlepše ravne orografije u Srbiji. Gde da se prijavite?

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com i ostvarite pravo na popust u iznosu od 500 evra na celokupnu obuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs