[IDEX 2025] Rusi su se vratili

18. feb 2025

[IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

17. feb 2025

Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

14. feb 2025

Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

6. feb 2025

Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

5. feb 2025

Još jedan korisnik nove generacije Albatrosa: Češkom centru za obuku isporučeni prvi avioni L-39NG “Skyfox“

4. feb 2025

Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

31. jan 2025

Erbas Helikopteri odustali od HEMS tendera u Sloveniji, na globalnom tržištu blizu 500 novih porudžbina

30. jan 2025

Predsednik Srbije otkrio da Ministarstvo unutrašnjih poslova poseduje anti-dron sistem ruske proizvodnje Repelent Patrol

29. jan 2025

Severna Makedonija dobija američku donaciju besposadnih sistema Raven i Puma

29. jan 2025

Hrvatska i Srbija ove godine dobijaju nove besposadne letelice klase MALE: Srpska flota za sada raznovrsnija i brojnija

28. jan 2025

Makedonija planira otvaranje novog centra za obuku pilota, pet godina nakon zatvaranja modernog centra za obuku kojim je upravljao Elbit

27. jan 2025

[ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

23. jan 2025

[ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

16. jan 2025

Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

15. jan 2025

Završena isporuka Rafala Grčkoj

14. jan 2025

Interesantni novi kadrovi i detalji kineskih besposadnih letelica CH-92A i CH-95 u naoružanju RV i PVO Vojske Srbije

10. jan 2025

Godišnji izveštaj Dasoa za 2024: Povećan broj proizvedenih Rafala, još jedan indirektan podatak da je ugovor sa Srbijom stupio na snagu

8. jan 2025

Nove narudžbine i perspektiva za „Eurofighter“ EF-2000, novine u bugarskom i rumunskom opremanju avionima F-16

7. jan 2025

Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

3. jan 2025
[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji
Cesne sređene do savršenstva i letenje iznad najlepše ravnice u Srbiji / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub "Zrenjanin"

[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog novog kursa za dozvolu sportskog pilota za 10. mart. Kako su nam rekli u aeroklubu, cena kursa iznosi 7000 evra. Svako ko bude platio ovaj iznos odjednom dobiće popust u iznosu od 500 evra. Prva pilotska dozvola nove letače tako može koštati samo 6500 evra.

Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Ovim popustom želeli smo da izađemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota koju označavamo i kao PPL (Private Pilot License). Ne radi se toliko o zaradi ili masovnijem odzivu već našoj želji da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će tako iz prve ruke videti šta smo to pripremali u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Vaše dve nove kancelarije / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je nova PPL klasa koja će početi sa obukom 15. marta zapravo premijera jednog novog odgovornijeg, kvalitetnijeg i pre svega poštenijeg odnosa prema obuci pilota:

– Naši novi kandidati leteće na nedavno remontovanim, bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione i najlepše vreme u zemlji pokažemo da smo konačno spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Radi praktičnijeg izvođenja prvog, teorijskog, dela obuke Aeroklub „Zrenjanin“ obezbedio je učionice u Beogradu / Foto: Aeroklub „Zrenjanin“

Eskadrila bar

Pored komforno i moderno opremljenih učionica u Beogradu najbitnija lokacija za buduće sportske pilote biće svakako Eskadrila bar.

Da svaka vizija o savršenoj letačkoj oazi nije kompletna bez baze za druženje poznato je svakom rekreativnom i profesionalnom letaču. Novi menadžment aerodroma Ečka uložio je upravo iz tog razloga dosta truda i rada u poslednjih par meseci da napravi verovatno najlepši letački bar u zemlji.

Postanite pilot ako ništa drugo ono zbog atmosfere / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad najlepše ravne orografije u Srbiji. Gde da se prijavite?

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com i ostvarite pravo na popust u iznosu od 500 evra na celokupnu obuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs