[RAT U UKRAJINI] Ukrajinci očekuju veliku rusku ofanzivu, isporuke borbenih aviona i dalje upitne

3. feb 2023

Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

2. feb 2023

Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

1. feb 2023

Nije nam promaklo: Srpski H145M primećen sa optoelektronskim sistemom MX-15

31. jan 2023

[NAJAVA] Javna odbrana završnih projekata iz predmeta Projektovanje letelica na Mašinskom fakultetu

30. jan 2023

Američki pilot koji je dokrajčio Leteće Zvezde opisuje kako su po ciljevima u Jugoslaviji dejstvovale posade aviona F-15E i objašnjava kako je došlo do uništenja putničkog voza u Grdeličkoj klisuri

30. jan 2023

[RAT U UKRAJINI] Dok je sva pažnja usmerena na donacije tenkova Ukrajini, da li se u tajnosti sprema paket pomoći koji će sadržati i borbene avione?

27. jan 2023

Erbas najavio globalno zapošljavanje 13.000 novih ljudi, prednost diplomcima iz tehničkih oblasti, otvoreno za prijave iz Srbije

27. jan 2023

Rosoboroneksport u 2022. godini započeo sa promocijom 15 novih vojnih proizvoda ruske proizvodnje

24. jan 2023

[RAT U UKRAJINI] Rusi postavljaju sisteme PVO na zgrade u Moskvi, Ukrajina možda dobija planirajuće bombe dometa 150 km

20. jan 2023

Nenad Miloradović za “Politiku“: “Pegaz“ već u naoružanju, završena prva faza modernizacije “Orla“, u toku nabavka kiparskih Mi-35

20. jan 2023

Bajraktar se dobro prodaje ali da li svi kupci mogu dobiti željeni optoelektronski sistem?

18. jan 2023

Albanija kupuje raketne sisteme PVO Stinger i protivoklopne raketne sisteme Javelin

17. jan 2023

Bugarska intenzivno radi na spašavanju operativnosti svoje lovačke avijacije

16. jan 2023

[RAT U UKRAJINI] Rusi napreduju u Donbasu, Ukrajina dobija sve savremenije i raznovrsnije naoružanje

13. jan 2023

Analiziramo godišnji izveštaj kompanije Daso; Značajno povećanje broja naručenih borbenih aviona Rafal

12. jan 2023

Kanada kupuje 88 F-35 za oko 14 milijardi dolara

11. jan 2023

Poređenja čitanosti sajtova sa vazduhoplovnom tematikom na prostoru bivše Jugoslavije: Tango Six ubedljivo najčitaniji

9. jan 2023

[RAT U UKRAJINI] Rusija i dalje sposobna za masovne raketne udare, Ukrajinci ponovo napali aerodrom Engels, spekulacije o daljem toku rata

30. dec 2022

[ANALIZA] Karakteristike raketnog sistema PVO Patriot, koliko može pomoći Ukrajini, i kakav je u poređenju sa S-300

29. dec 2022
[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji
Cesne sređene do savršenstva i letenje iznad najlepše ravnice u Srbiji / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub "Zrenjanin"

[POSTANI PILOT] Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu sportski piloti, daje im popust od 500 evra na obuku i to sve u najlepšem letačkom baru u zemlji

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog novog kursa za dozvolu sportskog pilota za 10. mart. Kako su nam rekli u aeroklubu, cena kursa iznosi 7000 evra. Svako ko bude platio ovaj iznos odjednom dobiće popust u iznosu od 500 evra. Prva pilotska dozvola nove letače tako može koštati samo 6500 evra.

Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Ovim popustom želeli smo da izađemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota koju označavamo i kao PPL (Private Pilot License). Ne radi se toliko o zaradi ili masovnijem odzivu već našoj želji da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će tako iz prve ruke videti šta smo to pripremali u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Vaše dve nove kancelarije / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je nova PPL klasa koja će početi sa obukom 15. marta zapravo premijera jednog novog odgovornijeg, kvalitetnijeg i pre svega poštenijeg odnosa prema obuci pilota:

– Naši novi kandidati leteće na nedavno remontovanim, bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione i najlepše vreme u zemlji pokažemo da smo konačno spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Radi praktičnijeg izvođenja prvog, teorijskog, dela obuke Aeroklub „Zrenjanin“ obezbedio je učionice u Beogradu / Foto: Aeroklub „Zrenjanin“

Eskadrila bar

Pored komforno i moderno opremljenih učionica u Beogradu najbitnija lokacija za buduće sportske pilote biće svakako Eskadrila bar.

Da svaka vizija o savršenoj letačkoj oazi nije kompletna bez baze za druženje poznato je svakom rekreativnom i profesionalnom letaču. Novi menadžment aerodroma Ečka uložio je upravo iz tog razloga dosta truda i rada u poslednjih par meseci da napravi verovatno najlepši letački bar u zemlji.

Postanite pilot ako ništa drugo ono zbog atmosfere / Foto: Dušan Atlagić, Aeroklub „Zrenjanin“

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad najlepše ravne orografije u Srbiji. Gde da se prijavite?

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com i ostvarite pravo na popust u iznosu od 500 evra na celokupnu obuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs