BEG airport status
Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto Prve komunikacije bosanskih i srpskih tela nadležnih za istraživanje nesreće ne ulivaju poverenje

Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto

Kako je 8. januara saopštilo Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, komisija koja se bavi istragom udesa srpskog aviona YU-DCX okončala je „prvu fazu istrage, odnosno prikupljanje činjenica o nesreći“.

– Prema planu rada, komisija je prikupila sve činjenice o okolnostima nastanka nesreće u kojoj su smrtno stradale dvije osobe a avion je od udara u zemlju i požara nakon udara potpuno uništen. Komisija nastavlja analizu prikupljenih činjenica na ekspertskom nivou.

Težište u analizi činjenica bit će na: kvalifikacijama i osposobljenosti pilota za izvođenje leta, meteorološkoj situaciji i uvjetima izvođenja leta, komunikacijama, organizaciji letenja i aktivnostima službe traganja i spašavanja. O rezultatima u istrazi komisija će redovno izvještavati putem saopćenja. – stoji na sajtu ministarstva. Preliminarni izveštaj još nije objavljen.

Na sajtu ministarstva u citiranoj vesti napisano je da je registracija Pajpera YU-DCY iako se i na fotografiji nesreće objavljene u istoj vesti jasno vidi „DCX“ deo registracije.

Centar za istraživanje nesreća u saobraćaju Srbije objavio je nešto. Nešto što bi trebalo da predstavlja neku informaciju – bez forme, naziva i reklo bi se, truda. Nazvaćemo ga „a) b) c) d) e) f) g) h) i) j) k) dokument„.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ni

svasta…experti

Odgovori
Ne

Bode oci da teziste nije na ispravnosti vazduhoplova, njegovom odrzavanju i stanju u trenutku udesa.

Odgovori
Ko

Nele, taj STS „održava“ avione kao i verovatno svako drugi u Srbiji – nikako, ali uzimajući u obzir poznavanje situacije u vezi sa kvalitetom pilota kod nas, pre bih rekao da je VFR let u IMC uzrok udesa, odnosno ne-kvalifikovanost pilota da leti u IMC iako je na papiru verovatno osposobljen za to.

ne

Za mene je osnova dobre analize fokus na svakom faktoru, zato mi je upalo u oko to što je avion, održavanje i ispravnost izostavljena. To je jedan od preduslova da se ovakve akcije rade bezbedno. Zanima me kako su ostali avioni nastavili akciju i da li je bilo neke inspekcijske kontrole pre nastavka akcije.

NB

Koji transfer blama za nepismenost dokumenata u drzavnim ustanovama… mala slova za pocetak reda, pogresno pisanje datuma na engleskom…

Odgovori
An

Tipično za Balkan.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj