Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

13. mar 2025

Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

12. mar 2025

Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

11. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

10. mar 2025

Konačan poslovni i finansijski izveštaj Dasoa za 2024: Još jedna uspešna godina, ostalo da se proizvede i isporuči još 220 Rafala

5. mar 2025

Američki ubica Jastrebova u Farnborou: Priča o tri zelene zvezdice

4. mar 2025

[ANALIZA] Nesreće V-22 Ospreja: P-faktor, prokletstvo tiltrotora i imperativa tehnološke superiornosti američke vojske

3. mar 2025

[IDEX 2025] Od streljačkog naoružanja do dronova: Srpska namenska industra na štandu Jugoimport SDPR-a

28. feb 2025

[ANALIZA] Novi podaci o dejstvima Vojske Jugoslavije protiv USAF jurišnika A-10 „Thunderbolt“ iznad Kosova i Metohije 1999. godine

27. feb 2025

Srpski vazduhoplovni inženjer ima rešenje: Pretnja asteroida „2024 YR4“ i moguće strategije odbrane planete Zemlje

26. feb 2025

[IDEX 2025] Ruski helikopteri izložili flotu svoje novije civilne ponude: Ka-32A11M prvi put prikazan u Abu Dabiju

22. feb 2025

EKSKLUZIVNO: RV i PVO Vojske Srbije na Batajnici ima petnaesti MiG-29

21. feb 2025

[IDEX 2025] Ministarstvo odbrane Srbije potpisalo Memorandum o razumevanju sa Talesom

20. feb 2025

[IDEX 2025] Proizvođač PVO sistema Pancir ekskluzivno za Tango Six: Srbija bi uz minimalne modifikacije i obuku mogla brzo da usvoji novi Pancir SMD-E

20. feb 2025

[IDEX 2025] Vreme je da menjamo nazive kineskih dronova u RV i PVO, izložena i planirajuća bomba FT-6

19. feb 2025

[IDEX 2025] Rusi su se vratili

18. feb 2025

[IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

17. feb 2025

Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

14. feb 2025

Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

6. feb 2025

Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

5. feb 2025
Škola „Eagle Express“ upisuje nove polaznike: Postanite Flajt Dispečer!
Posle bogate karijere u saobraćaju Bojan Nikolić sada prenosi svoje znanje budućim flajt dispečerima / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Škola „Eagle Express“ upisuje nove polaznike: Postanite Flajt Dispečer!

Centar za obuku vazduhoplovnih dispečera „Eagle Express“ objavio  je danas upis nove klase polaznika za obuku za flajt dispečere koja počinje u septembru ove godine.

Uslov za upis je starost od minimum 21 godine, završena srednja škola i znanje engleskog jezika. Svi zainteresovani koji se prijave za kurs putem emaila: office@eagleexpress.rs ili broja telefona: +381 60 6173050 u sledeća dva meseca dobiće popust na punu cenu i mogućnost plaćanja na rate.

„Eagle Express“ jedini je centar za obuku flajt dispečera u Srbiji i regionu

Pod šifrom odobrenja Direktorata civilnog vazduhoplovstva „SRB/ATO-901“ počeli su sa radom 9. decembra 2015. godine kao jedina škola u regionu za ovu ne toliko zastupljenu ali izuzetno bitnu profesiju u vazdušnom saobraćaju.

– Naš centar nudi početne kurseve za obuku flajt dispečera kako za početnike tako i za iskusne vazduhoplovne profesionalce koji su u potrazi za promenom svoje sfere delovanja. Ovaj, u Srbiji donedavno nepokriven segment kada pričamo o nezavisnoj početnoj obuci kadrova, komplementaran je sa ICAO dokumentom 719-AN/857 Part D-3 i pravilima za licenciranje dispečera Republike Srbije. – rekli su iz ove trening organizacije za Tango Six.

Biz jet operater „Eagle Express“ takođe može biti prilika za prvo zaposlenje mladim dispečerima / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kurs za flajt dispečere podeljen je na teorijski i praktični deo.

Da bi usvajanje teorije bilo uspešno praktični deo obuke obavlja se u realnom radnom okruženju. Od predmeta tu je većina onih koja je poznata polaznicima pilotskih kurseva: pravila i propisi, uopšteno poznavanje vazduhoplova i motora, principi letenja, performanse vazduhoplova sa planiranjem i nadziranjem leta, meteorologija, navigacija, menadžment operacija letenja i procedura, radio komunikacija i „dispatcher  resource management“.

– Kod nas ćete, po završetku obuke, odslušati ukupno 240 časova teorije za šest nedelja i obaviti pet praktičnih vežbi. Sve naše grupe biće sačinjene od najviše petoro polaznika. Instruktori teorijske i praktične obuke u našem centru profesionalci su sa višegodišnjim iskustvom i pod vođstvom su Bojana Nikolića, jednog od naših najiskusnijih instruktora u ovoj oblasti. – kažu iz „Eagle Expressa“.

Zainteresovani se mogu prijaviti za kurs putem emaila: office@eagleexpress.rs ili broja telefona: +381 60 6173050

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs