Kompanija PR-DC i američki „Raven Autonomous Technologies“ na „SOF Week“ sajmu potpisali ugovor o uspostavaljnju zajedničke kompanije za proizvodnju IKA-Bombardera

7. maj 2025

Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

5. maj 2025

Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

1. maj 2025

[NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

29. apr 2025

Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

28. apr 2025

[ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

28. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

25. apr 2025

Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

22. apr 2025

Makedonsko ratno vazduhoplovstvo dobilo novog komandanta, Skoplje se priprema za ponovne pregovore o sporazumu vrednom 249,9 miliona evra za helikoptere AW169M i AW149

21. apr 2025

Novi komandant RV i PVO Vojske Srbije je general-major Brane Krnjajić

18. apr 2025

Ministarstvo finansija uplatilo drugu ratu za kupovinu Rafala

17. apr 2025

[NAJAVA] Zagrebački aero-miting AIRVG održaće se 10. maja

15. apr 2025

Turska šalje Bosni i Hercegovini donacije naoružanja i vojne opreme, na spisku helikopteri i besposadne letelice

15. apr 2025

[REPORTAŽA] Tango Six na vazduhoplovnoj vežbi „Iniohos 2025“: Vojno-vazduhoplovna egzotika sa Bliskog istoka i Azije, među posmatračima i Srbija

14. apr 2025

ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

10. apr 2025

„Ohio Air National Guard“ delegacija posetila RV i PVO, saradnja u oblastima bezbednosti letenja i održavanju letelica

8. apr 2025

Filipinima ponovo odobrena kupovina borbenih aviona F-16, Kolumbija izabrala švedski Gripen

4. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

3. apr 2025

Prve fotografije: Bugarskoj isporučen prvi borbeni avion F-16

3. apr 2025

[ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

2. apr 2025
Jedinice RV i PVO Vojske Srbije izvele zajedničko taktičko uvežbavanje
Na vežbi je između ostalog izvedeno raketiranje ciljeva na zemlji raketama AGM-65B Maverick / Foto: Vojska Srbije

Jedinice RV i PVO Vojske Srbije izvele zajedničko taktičko uvežbavanje

Komanda i jedinice Ratnog vazduhoplovstva i Protivvazduhoplovna odbrana realizovale su zajedničko taktičko uvežbavanje, na poligonima, mirnodopskim lokacijama i u vazdušnom prostoru Republike Srbije, saopštila je juče Vojska Srbije.

Kako je navedeno, u toku višednevnog uvežbavanja, proverena je spremnost i obučenost komande i jedinica ovog vida Vojske Srbije za angažovanje na zadacima vazdušnog osmatranja, javljanja i navođenja, dejstvo lovačke avijacije, izvođenje protivvazduhoplovnih dejstava, pružanje vazduhoplovne podrške i traganje i spasavanje.

Jedinice vazdušnog osmatranja, javljanja i navođenja izvršile su nadođenje lovačke avijacije. Na fotografiji osmatrački radar AN/TPS-70 / Foto: Vojska Srbije

“Jedinice roda avijacije su izvršile gađanje, raketiranje i bombardovanje ciljeva na zemlji, kontrolno-trenažno gađanje ciljeva u vazdušnom prostoru izvršile su artiljerijsko-raketne jedinice za protivvazduhoplovna dejstva, dok su navođenje lovačke avijacije realizovale jedinice vazdušnog osmatranja, javljanja i navođenja“.

Zajedničko taktičko uvežbavanje predstavlja najsloženiji vid obuke rodova i službi u Ratnom vazduhoplovstvu i PVO, a rezultati ostvareni tokom vežbovnih aktivnosti potvrđuju visok nivo operativnih sposobnosti ovog vida Vojske Srbije, stoji u saopštenju VS.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Maverick moćno izgleda

Odgovori
St

Tvrdnja slika je fotomontaza. Pitanj kako je moguce da tako redak i neuobicajen dogadjaj nije propracen video zapisom a mnogi beznacajniji jesu? Moguca pretpostavka da samo dejstvo ako ga je i bilo nije bas za diku i ponos.

ID

I dalje je to najbolje ubojno sredstvo vazduh-zemlja kojim raspolažemo.
Kad se setim JNA mozgova koji su slali MiG21 da bombarduje u po bela dana, nevođenim bombama, branjene ciljeve. I onda bili obarani…
Ovo itekako imalo priliku da se bolje upotrebi devedesetih.
Pitam se samo koliko mogu još da se drže u magacinu.

Odgovori
ma

mogu da se drze koliko treba, i onako se remontuju…..

Il

Ko ih remontuje? Kada su remontovane?

Dr

Sta vredi sto je najubojitije kada sa tim oruzjem nije moguce srusiti ili bar onesposobiti recimo neki most.
Kao sto su nam preko potrebni moderni PO sistemi u KoV, tako su nam preko potrebna moderna UbS u RV da zamene AGM-65 itd.

Pi

Ne remontuju se a veći broj zbog godina ima oštećenja naprsline čvrstog raketnog goriva. . A bbarem u VS nema ko ni da ih kvalitetno redovno održava i pregleda. Sreća u kvalitetnu ambalažu pa mogu vekovima tako da stoje. ionako u veoma skromnim količinama. Skoro sve u održavanju u vazduhoplovstvu je usiljeno bez normi bez ažurne tehničke dokumentacijedovoljnog broja stručnog kadra. U generalštabu „interese vazduhoplovstva po održavanju i snabdevanju „brane“ tri oficira. Kraj.

Va

Top gan brate

Odgovori
Pe

Odlicne Fotke!

Odgovori
Pe

Pilot Orla baš ima skroman pogled iz svog kokpita, pogotovo ispred. Pošto nema nikakve savremene elektronike za markiranje cilja, pronalazak tačkastog cilja na zemlji (tenk, bunker, …) izgleda kao nemoguća misija.

Odgovori
Sa

Baš sam se pitao kako je i čime markirao cilj?

Pa

Da da, nema sirokougaoni MFD sa touch screenom minimum, ili glasovnom komandom, isti problem imao je i Vigen kao i svi korisnici AGM 65.

De

Da li se zna koliko je JNA nabavila ovih raketa i koliko ih je preostalo ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor