[RAT U UKRAJINI] Masovni ukrajinski napadi na Rusiju, pritisak ruskih snaga na ukrajinsku PVO, prva ovogodišnja vojna pomoć SAD Ukrajini

15. mar 2024

[ANALIZA] Srbija je obnovila transportnu avijaciju, ali posao nije završen: Hoće li se zameniti i najstariji avion u RV i PVO – laki transporter An-2?

15. mar 2024

Hrvatska potpisala ugovor za dodatnih 8 helikoptera UH-60M

13. mar 2024

[REPORTAŽA] U Avijacijskom Muzeju Malte

13. mar 2024

Vučić: Cilj da do kraja godine imamo 5.000 dronova-kamikaza Komarac, ispitivanje planirajućih avio-bombi za Orao i MiG-29 ako treba u Egiptu

11. mar 2024

[RAT U UKRAJINI] Ukrajina će u ovoj godini pokušati sa novom kontraofanzivom, ruska Crnomorska flota ostala bez još jednog vrednog broda

8. mar 2024

[ANALIZA] Srbija je nabavila veliki broj vojnih helikoptera, ali najmanje onih najpotrebnijih

8. mar 2024

Balkanska bezbednosna mreža: Izraelski sistem za ciljanje manjih dronova SMASH 3000 u naoružanju Vojske Srbije

5. mar 2024

Albaniji isporučene turske izviđačko-borbene besposadne letelice Bajraktar

4. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Premijera najvećeg FPV drona kompanije PRDC do sada: Mantis sa minom kalibra 120 milimetara

1. mar 2024

[RAT U UKRAJINI] Rusija koristi hipersonične rakete Cirkon, čeka se odluka Švedske o slanju borbenih aviona Gripen Ukrajini

1. mar 2024

[ANALIZA] Koliko se vojnih aviona i helikoptera proizvede i isporuči ruskoj vojsci?

28. feb 2024

Vijesti: Crna Gora namerava da nabavi novi laki prenosni sistem PVO, razmišlja se i o nabavci anti-dron sistema

27. feb 2024

[RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

24. feb 2024

Mađarska nabavlja još četiri švedska višenamenska borbena aviona Gripen

23. feb 2024

Vojska Srbije prvi put prikazala Repelent, državni vrh misli da Hrvatskoj neće biti prodate rakete Meteor, najavljena serijska proizvodnja FPV dronova

15. feb 2024

Tales za Tango Six: Ground Master radari se mogu integrisati i sa PVO sistemima istočnog porekla

13. feb 2024

Srbiji isporučen još jedan helikopter H145M, ovog puta stigao VIP primerak

12. feb 2024

Vojne varijante aviona AT-802: Od ubijanja komaraca do ubijanja ljudi i tehnike

12. feb 2024

[RAT U UKRAJINI] Smena u ukrajinskom vojnom vrhu, smanjenje vojne pomoći EU, kod Kijeva počela izgradnja fabrike besposadnih letelica Bajraktar

9. feb 2024
Američki Zastava Film izgubio strpljenje čekajući Toma Kruza: Top Gan (realna verzija)
"Tom Cruise? Never heard of her."

Američki Zastava Film izgubio strpljenje čekajući Toma Kruza: Top Gan (realna verzija)

Kao što smo na Tango Sixu već više puta konstatovali, najveća tragedija pandemije pored nezabeleženog gubitka ljudskih života, ograničavanja kretanja i ostalih negativnih uticaja na globalno zdravlje svakako je odlaganje premijere drugog nastavka filma Top Gan. Ako sve (treći put) bude kako treba film ćemo gledati u bioskopima (ne na striming platformama) od 22. maja ove godine.

Producenti (ovoga puta među tri najveća producenta nalazi se i produkcijska kuća Tom Kruza lično „TC Productions“) su od drugog dela, prema IMDb-u, zbog toliko odlaganja napravili najduže promovisan film u istoriji. Ne toliko da bi zaradili koliko zbog želje, kako su više puta isticali, da publika na najvećem mogućem ekranu (film će biti prikazivan i u najvećoj fizičkoj IMAX rezoluciji) iskusi do sada neviđene kadrove letenja snimane iz više letećih platformi.

Tako bi trud koji je uložen u originalu (malo je poznato da su neke od sekvenci letenja iz originalnog Top Gana korišćene i u drugim filmovima) ostao jedino što trenutno imamo da neko od čelnika američkog Zastava Filma (DVIDS) nije lupio šakom o sto i rekao: „Šta bre koji moj da čekam više, daj nekog super-talentovanog reditelja, obezbedi mu pristup i nekako uklopi to u našu aktuelnu kampanju za potrebe regrutacije u Mornaricu.

Rečeno, učinjeno.

Epizoda izuzetnog promotivnog serijala američke Mornarice „Faces of the fleet“ broj 19. zove se „Nosioci amblema: Pravi Top Gan“.

Video u trajanju od devet minuta zamišljen je kao antiteza sve one silne homoerotike i loženja u filmu. Uvid iza scene života Top Gan instruktora koji su predstavljeni na dosadan, neinventivan i običan način – dakle u stvarnom životu. Nisu singl plejboji koji se napijaju u barovima i progone žene u njihovim toaletima, već su porodični ljudi koji u kameru kažu da nije poenta ego već kvalitet obučenosti.

Deo koji će svakako pobrati najviše pažnje Tango Six publike svakako su sekvence letenja. Nakon gledanja ovog odlično osmišljenog, nepretencioznog i efektnog kratkog filma ostaje samo jedno pitanje:

Ako je američki Zastava Film ovo uspeo da snimi sa samo nekoliko GoPro kamera, šta li je Džeri Brukhajmer sve uspeo da organizuje i šta nas čeka 22. maja?

Do tada, uživajte:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pa

Ako nije Antonio bio na snimanju onda nista.

Odgovori
Dr

Tipicna USAF Arogancija gde Pilot sam sebe hvali , sebe i svoje kolege da su najbolji piloti na svetu …….
pitam se sta li ce neko drugi da kaze na sve to !?

Odgovori
Pe

Tipicno glup Tango Six komentator.
USAF nema nikakve veze sa ovom pricom.
Gde tacno, u kom minutu snimka i kojim citatom bilo ko kaze da su „najbolji na svetu“ i gde se hvale. Citiraj tacno izgovorene reci.

Be

@Dragan Dubonjac

Kad pogledas

– koliko sati u vazduhu provedu,
– koliko prakse imaju,
-kakvu obuku imaju,
-kakvu opremu imaju itd.

onda mozes ustanoviti da su verovatno najbolji piloti.

Du

@Dubonjac
Ma ovo je jedan običan čovek koji je uz to i pilot pa se prati njegov jedan dan… Niti najbolji niti najgori na svetu, jednostavno snima se šta radi pilot USAF i prikazuje se kako je to jedan običan čovek, porodičan koji radi to što radi, tj leti mlazne avione

Dr

Vojinovicu , bas imas karakter da nekome kazes da je glup, izjava tipa “ the most best Pilot of the World “ je dokazi njihove Arogancije nism gledao u kojoj sekundi je to izjavio ali je dovoljno da vidis koliko su idioti , sto se tice komentara koji sam ostavio mislim da nije na vama da odlucujete dali jeste ili nije glup. a ostatku drustva “ NATO/USA ljubitelja“ mogu poruciti da u pravu ste u odnosu na Srpsku i gomilu drugih LBA verovatno ali sigurno ne u odnosu na Rusku i Kinesku !

Pe

Neslaganje i lične preferencije su OK i ne cenzurišu se ali malo si preterao u konstataciji da se kurče. A lepo sam istakao da je uradak snimljen kontra-kurčenja.

Б

Није USAF него USN :-)

V-

Dragane, vrlo jednostavno, ne postoji pilot na svijetu koji nije arogantan.

Takav ne postoji.

Dr

Petre cela prica oko TOP GUN je jedno veliko kurcenje i ti to znas , da se ne prepiremo oko te cinjenice , od nijedne druge Vojske se nije culo tako i toliko „pevanje o moci“ kao od US NAVY , ali ako pogledamo istoriju UVEK su dobili po nosu od Perl Harbour-a do Iskrcavanja na normandiji .
Ono sto im se mora priznati kao uspeh je jihovo reklamiranje i u tome nemaju pandana na svetu . O kvalitetu njihovih pilota , u svetlu danasnjih izvestaja o padu jedne njihove letelice na nosac aviona , namerno nisam napisao o kojoj se letelici radi mada znam o kojoj je rec , je onda izlisno pisati ili diskutirati. Naravno svakom se moze desiti kvar ALI ako ste pratili , ja jesam, u zadnjih nekoliko nedelja su nesto bas zaredjali . oky malo sam iskocio u OFF ali oprosti smatrao sam da je relevantno.

Pe

Dragane, ne blamiraj se. Bices cenzurisan ipak zbog opsteg kvaliteta komentara na sajtu. Ovakva razmisljanja su za nas Fejsbuk i YT, tu ne moderisemo.

Kurcenje se desava u umetnickim delima. Tvoj primitivizam nacionalnog kritikovanja je druga tema.

Napredna borbena obuka da li za instruktore ili regularne letače ozbiljna je i stvar za postovanje bilo da ze desava u Lipetsku ili Kaliforniji.

Bo

Oni su idioti?
To ti ovako hrabro iza tipkovnice zakljucujes, ljudi lete jedne od najboljih aviona na svijetu, poljecu i slijecu na nosace aviona, izvrsavaju borbene misije, i ti se ovako hrabro i nadasve strucno popisas na njih,nazivajuci ih idiotima…
I onda se jos cudis i ljutis sto ti netko kaze da si glup:))))
Po uvjezbanosti i opremljenosti americki piloti su daleko iznad ruskih, ne zato sto su ameri sposobniji, nego zato sto imaju i ulazu jako puno vise novca u svoju avijaciju od rusa…

V-

Petre, mislis u Nevadi?

fr

I Aljaska

NS

Nije rekao da su najbolji piloti negod da ima retku cast da leti sa nekim od najboljih pilota na svetu.

Sto u sustini je tacno ili nije daleko od istine.

Amerikanci imaju najvece ratno vazduhoplovostvo na svetu sa navise aviona. Piloti imaju velik nalet a posbno mornaricki piloti.

Moranricki piloti jesu jedni od najboljih pilota kod amerikanaca a ovo su probrani piloti instruktori.
Tako da to stoji.

Sa druge strane nisu prvili neke velike hvalospeve.
Lep dokumentarac.

Be

Kako oni deluju samopouzdani, posveceni svom poslu, profesionalni. I nije to samo u Top Gunu vec i kod drugih jedinica/eskadrila itd.

Ni jednog nisam video da je nakako neskladan ili da ima velik stomak ili da je polucelav ili slicno. Nije to ni toliko bitno na prvi pogled ali to odslikava njihov nacin zivota.

Ovde na snimku u glavnom mladi momci koji su vrlo posveceni onome sta rade. Verovatno nisu stariji od 30 godina.

Kod nas i kod Rusa: jedan 2m visok drugi pored njega 1,65m, jedan procelavio drugi izbacio stomak, trecem kaciga ne sedi kako treba. Svi mrko gledaju itd.

I posto znam sta ce biti kritika na ovo sto sam napisao… samo da vam kazem: Nije sve u novcu i plati koju dobijas. Radi se o nacinu zivota i nacinu razmisljanja, higijeni, drzanju do sebe.

Odgovori
Bo

Bravo za komentar.

Cr

Imaš ih u USAF i polućelavih i skroz ćelavih, i ružnih do zla boga, samo što ih ne stavljaju na postere i u dokumentarce. Gubitak kose je stvar genetike, nema veze ni sa pilotskim veštinama ni sa telesnom disciplinom.

Za stomake se skroz slažem. Jeziv transfer blama dobijem kada vidim staru gardu naših, ruskih i istočnoevropskih pilota sa onim izbočinama napred. Iskreno me čudi da se takve stvari tolerišu i da nisu ubačene u medicinske zahteve koje piloti moraju da ispune. Valjda će ovi mlađi malo više da vode računa o svom telu.

Be

@Crni

Video sam ja i kod njih ljude koji nemaju bas kose, ali onda se brate odmah osisaju na nulu. I ti takvi su kod njih nasmejani, izgledaju motivisani.
Gledao sam razlicite dokumentacije i nije bas da su se svi sminkali pre nego sto je kamera upaljena.

Naravno, mora se reci i da imaju dosta vise izbora. Imaju drzavu sa 350 miliona stanovnika.

Fa

Kakav melem za oči za nas koji nismo preveliki fanovi saćastih lansera, crvene petokrake i aviona obojenih kao dno olimpijskog bazena.

„Tom Cruise? Never heard of her“ – hahaha :)

Sada samo treba pregurati nekako do 22.05. :)

Bravo Petre!

Odgovori
Sr

@Falcon
evo ti bez saćastih lansera, crvene petokrake i boje dna olimpijskog bazena :)
https://www.youtube.com/watch?v=gNx6DV8EcF8

Mi

Evo i Hellduck u Top Gun stilu. Sve sa 7 raketa VZ i VV!
Jebiga nema saćaste ovaj put :-)
https://www.youtube.com/watch?v=L1PwfpEa9tQ

Fa

@ Srbofil

Indijski i malezijski Suhoji su barem obojeni kako treba.

Ruska šema farbanja ima smisla samo ako planiraju aktivnosti u stratosferi Neptuna (ili na dnu nekog bazena/đakuzija).

Čak i maketica Suhoja u ruci jednog Top Gunca na ovom snimku više liči na vašarski lilihip nego na veoma zajeban borbeni avion :)

Mi

@ Falcon
A sta kazes na Barbi šemu Su-75 demonstratora :-))
Od bezbroj mogucih sema oni to izabrali za premijeru.

Kul mi izgledaju oni tamni Su-34 i 35
https://i.imgur.com/CQIajue.jpeg
https://zap16.com/airshow/wp-content/uploads/2016/01/IMGP2150-Sukhoi-Su-35S-07-RED-Russian-AF.jpg

Fa

@ Miloš77

Moram priznati da mi se sviđa ovaj tamni Suhoj – kao da ga je Clint Eastwood farbao za snimanje Firefox II :)

SU-34 liči na leteći koralni greben sa nosinom umočenom u fondan…

V

Bar dobar video! I da razbijemo malo taj antagonizam iz neznanja koji mnogi naši ljudi (exYu) često ispoljavaju prema Amerikancima. Živio sam i radio tamo u par navrata, baš u radničkoj i ruralnoj Americi i sve što mogu reći je da su ti ljudi jednostavno divni domaćini, pravi kolege i prijatelji, a s druge strane veoma profesionalni i posvećeni u poslu. Znam i par ljudi iz vojske i mornarice, što u penziji, što aktivnih i taj nivo profesionalizma je nešto čemu svi trebamo težiti. I da se razumijemo, ovdje govorim o običnim ljudima, ne o američkom establishmentu i njihovoj geopolitici. To je neka sasvim druga priča.

Odgovori
Dr

U to uopste ne sumnjam i u pravu si , nijedan Nemac ili Austrijanac nije los sto za prosecnog Britanca ne bih mogao da kazem …. vlade drzava su nesto drugo , kao sto si ti to ovde konstatovao .

V-

Dragane, ne drobi.

Zm

A miki maus?

Odgovori
Sr

Kako piloti Horneta obicno nemaju tako debeo vrat kao piloti vajpera. One circe > two circle….

Navikli bi se nasi brzo na F/A-18, nesto najblize Migu 29 sto se letenja tice. Najveca mana americke avijacije su one imbecilne merne jedinice! Sto je to Evropa prihvatila? Burgers per square pickup truck, boze boze….

Odgovori
Fa

@ Srbofil

Od kada je izašao updateovani Block III, tvoj stav da bi Super Hornet bio idealan za nas (a ne Viper na moju žalost) mi sve više ima smisla…

Sr

@Falcon
Super Hornet je oduvek bio bolji avion od F-16 ;)

Sta bi za nas bilo idealno, ne znamo ni mi sami….

De

@Srbofil

koliko god voleo MIG-31 i SU porodicu, u poslednje vreme snazno podrzavam opciju F-18 za nas. I u tom smislu sam „wing-man“ Srbofilu. U ovim turbulentnim vremenima molim se samo za jednu stvar, a to je da se barem jednom u istoriji „izmigoljimo“ i platimo reket novcem.

Sr

@Dejan K.
Ne podrzavam ja nista, samo kazem da se meni F/A-18 kao avion vise svidja i da je objektivno „bolji“ od F-16. Uopste nisam pominjao nasu drzavu….okle znam sta ce nasi kupiti i da li ce?

Ja bi najsretniji bio kada bi prosli kao Madjari sa Gripenima u smislu cene i ofseta, al’ ko zna sta je realno, a sta nije. Kada su dve strane u pitanju(mi i drzava iz koje se uvozi) nije odluka samo na nama jelte…U ostalom, Zivojin je sve sjajno napisao u 2 teksta o toj temi.

Fa

@ Srbofil

Sorry, pomešao sam te sa AL-41F1 koji je u julu 2020 rekao da je F/A-18 prilično dobra legacy mašina koju bi naše RV trebalo da ima u vidu, pa na još par mesta rekao slično za isti avion. My bad :)

Sr

@Falcon
Nista nisi pomesao, dobar je to avion, ali politika i pare ce odluciti, sta mi tu mozemo? Prestao sam biti optimistican u tom pogledu.

AV

2012. sam imao priliku da na Batajnici „upoznam neprijatelja“ iz prve ruke. I pored neprijatnosti koje su imali na aeromitingu odali su utisak normalnih i kulturnih ljudi i profesionalaca bukvalno momci iz USAFE su isti KAO kolege iz USN iz ovog klipa. Normalni, porodični i pristupačni a uz to lete F-16. Kakav su utisak oni stekli o nama tog septembra to je druga priča ali kažem upoznaj neprijatelja ima svašta da se od njega nauči.

Odgovori
Iv

Bas sad citam neku knjigu sa svedocenjima pilota i mehanicara RAFa za vreme WW2 i nekako je malo drugacije nego sto sam ja zamisljao.
Neke od interesantnih stvari;
Radni vek je sirotinji pocinja sa 14 godina
1939 piloti su vecinom iz bogatih slojeva drustva i prema osoblju se ponasaju sa visine. Kasnije to nestaje sa prilivom pilota iz sirokih slojeva i inistranstva i piloti uvidjanju da im zivot zavisi od zemaljskog osoblja
Zene piloti, prvi put u skorijoj istoriji Britanije dobijaju istu platu za isti posao kao i muskarci , ostale zene su i dalje na pola muske plate.
Cak i u vreme rata regrutacija za RAF ide preko oglasa u novinama, magazin Aeroplane koji i danas postoji je jedan od tih novina
1940 jedan od pilota odlazi u auto salon i kupuje motocikl kao da nema rata.
Vecina pilota posle rata napustaju letenje, zene maltene sve, tek po koja nastavlja leteti.
Delovi jednog poznatog filma su snimljeni u stvarnim uslovima, neki od pilota su dobili male uloge a poneki su poginuli u borbama za vreme snimanja pa su ih zamenuli sa drugima.
Postoji spomik dzukcima koji su se motali oko aerodroma i bili maskote raznim skvadronima
Mnogima je bilo gore kad se rat zavrsio.
Sve u svemu daleko od bogova kako ih nekad sebi predstavimo

Odgovori
Mi

Da sam ovo sto cu sad napisati napisao osamdesetih i devedesetih, sam bi se sebi smajao. Medjutim pogledao sam Top-Gun i The Final Countdown iz 1980-te par put au zadnjih 10 godina i ovaj drugi je daleko bolji sto se scena aviona i akcije na nosacu tice. Mislim da sam ga ustvari odgledao 3 puta. i danas bi ga radije odgledao ponovo da vidim sve to nego film Top Gun. Znam da mnogi smatraju i ne mogu da pregaze preko cinjenice da je The Final Countdown delom stara uradjena naucna fantastika, ali iskreno, sto se scena F-14 i A-5, F-7, F-8 Aim-54. Aim-7, Aim-9 pa i drugog naoruzanja iz bliza tice raj je za oči. Pogledajte ponovo ako niste davno. Stvarno vredi videti.

Top Gun mi je na zadnje gledanje delovao preterano komercialan mada sam se palio na taj fim i sve skupljao sto na temu. Sto kaze autor članka, pun homoerotike i loženja.. tipova (pilota) sa gelom u kosi.

Odgovori
fr

Top gun je ostavio manje vizuelni efekt koliko ga danas prepoznaju po dobroj muzici.

fr

Kad izadje ovaj nastavak ili sta je vec, mnogi ce porediti muziku, a tu tesko da ce nadmasiti prvi film koji je sto se muzike tice postao kultni.

Mi

Čitao sam da su svesni toga i da su se potrudili da ne razočaraju sa muzikom u novom delu.

fr

Nadam se jer „Danger zone“ (Kenny Logins) i „Take my breathe away“ (Berlin) mislim da ne postoji osoba na planetu koja nije cula osim ako ste Busman ili pleme u Amazoni.

Mi

I „tema“ (instrumental) nije loša. Slažem se.
Davno se „nepalim“ na taj film,..omatorilo se, ali muzika svakako ostaje urezani klasik.

Zu

Ne zaboravi Top Gun Anthem by Harold Faltermeyer. Film vjerovatno neće ispuniti očekivanja. tko želi gledati 60 godišnjake kako igraju odbojku na pijesku.

Б

Совјетски Савез је напaо Финску са 3000 авиона у Зимском рату. Финци су имали 114 авиона, о тога само 35 модерних Фокера. У првом месецу рата Финци су имали 54 победе насупрот једне победе Руса. За три месеца рата фински фокери су оборили 127 авиона, а изгубили 12.
Фински ас Илмари Јутилаинен (94 победе) је изјавио да је руски И-16 био бољи авион од његовог Фокера, али је пресудила обученост финских пилота.
У Бици за Британију, британци нису имали проблем да надокнаде авионе, него пилоте.
Џаба машине без обуке.

Odgovori
NK

Kakva gomila proizvoljnih poluinformacija…
SSSR je usao u rat sa oko 2500 aviona, od kojih su vecina bili bombarderi. Losa taktika, dobra organizovanost Finaca i sama konfiguracija terena Finske kao i mali broj meta na zemlji (glavna meta su im bile pruge), doveli su do toga da su imali vrlo slab ucinak. Do kraja rata SSSR je izgubio blizu 700 aviona, od kojih je vecina oborena sa zemlje protiv-avionskim topovima. Finci su izgubili gotovo sve koje su imali.

Sto se tice Jutilainena…u Zimskom ratu je ostvario dve pobede. Ostatak je ostvario leteci za nacisticku Nemacku, a vecinu od toga (58) leteci Mesersmit Bf 109, jedan od najboljih aviona tog vremena.

Zu

Slobodno promijeni ako ti se ne sviđa…

The top scoring Finnish ace, Ilmari Juutilainen, scored 34 of his 94½ kills in B-239s, including 28 in BW-364.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brewster_F2A_Buffalo#Finland

Zu

Statistika:

Finnish fighters shot down 240 confirmed Soviet aircraft, against the Finnish loss of 26. Finnish antiaircraft gunners shot down between 314 and 444 Soviet aircraft.

https://en.wikipedia.org/wiki/Aerial_warfare_in_the_Winter_War

Б

@NKVD
Шта је нетачно? Тврдиш да је твоја страница на википедији тачнија него моја страница? Ја за мој извор не могу то да тврдим па не нека буде 2500, а не 3000 авиона. Онда вероватно није тачна моја тврдња да Совјети нису имали много више авиона него Финци и да су Финци са много мање и лошијим авионима нанели огромне губитке Совјетима.
Хоћеш да кажеш да су совјетски пилоти били одлично обучени, али да нису имали среће па су гинули као муве? Совјети су иначе у том рату изгубили милион људи. Тако је то када је важније бити политички подобан него стручан.

Шта значи: „dobra organizovanost Finaca“? Ја то читам боља обука.

Какве везе има то што си фински ловци обарали ловце? Што су им Совјети са таквом надмоћи то дозволили?
Није важно какве акробације ваш авион изводи на митингу него како се примењује у рату.

Када сам давао цифре само за фокера, а не укупан број то сам и напоменуо.
Поента је Јутилаинен признао да је совјестски авион био бољи, али да је обука пресудила. То можете прочитати у разговору са њим

http://www.century-of-flight.freeola.com/Aviation%20history/WW2/aces/Ilmari%20Juutilainen.htm

Mi

>> Совјети су иначе у том рату изгубили милион људи.

Odakle vam to? Razliciti moderni ruski izvori (i pre 2000.) navode do nekih 170K zrtava. Na koji nacin i ko je dosao do „milion ljudi“?

В
Mi
iv

Pilot u filmu 2: 29 ima na slemu ispisano DANICA?!

Не разумем шта људима није јасно? Ево у овом видеу може да се види послрдњи лет US пилота пред одлазак у пензију. Ако ово раде на крају каријере како им изгледа почетак? :-) https://youtu.be/_6p-v5Nky7U

Odgovori
ID

Loženje na film Top gun mi je neshvatljivo.

Odgovori
hi

Čista propaganda..

Zu

Čudim se što nije već snimiljen „Nighthawk Down“. Soundtrack obavezno mora uključivati Crni Bombarderi by Roki Vulović. https://www.youtube.com/watch?v=333OVHhpK5c

Le

Како не схваташ ? Суштина је однос два пилота у коме један другом индиректно љубав изјављују. “ Увек ћу ти бити страга“… Могуће да им то није била намера али Холивуд је то препознао као један од првих геј филмова итд. У то доба је било забрањено промовисање хомосексуалности. Данас се форсира . Без зле намере сам написао да ме неко не схвати погрешно.

SO

Imao sam priliku viditi Blue Angels. Profesionalizam 100%, kurcenje 0% a lete na pola metra jedan od drugog. Pametnom dosta.

Odgovori
Dr

nista posebno to je tako letelo i ex YU Vazduhoplovstvo na Supergaleb G4 na raznim manifestacijama ….. tako da nemoj se uzbudjavas djole sve je to samo SHOW!

Zu

U Blue Angelsima se leti pod visokim G-opterećenjima u uskoj formaciji bez G-odijela. Piloti gosti na stražnjim sjedalima redovno gube svijest i povraćaju.

De

https://www.youtube.com/watch?v=02j0jv10tlU&ab_channel=KamovRider
Mislim da su ovi momci bolji od plavih anđela najjači mi je deo od 5:43 – 6:05

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs