Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

15. jan 2025

Završena isporuka Rafala Grčkoj

14. jan 2025

Interesantni novi kadrovi i detalji kineskih besposadnih letelica CH-92A i CH-95 u naoružanju RV i PVO Vojske Srbije

10. jan 2025

Godišnji izveštaj Dasoa za 2024: Povećan broj proizvedenih Rafala, još jedan indirektan podatak da je ugovor sa Srbijom stupio na snagu

8. jan 2025

Nove narudžbine i perspektiva za „Eurofighter“ EF-2000, novine u bugarskom i rumunskom opremanju avionima F-16

7. jan 2025

Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

3. jan 2025

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar 101. eskadrile Vitezovi za 2025. godinu

27. dec 2024

[ANALIZA] Posao ulaganja u RV i PVO ni izdaleka nije gotov

25. dec 2024

Prva zvanična potvrda: Uz Rafale nabavljen i simulator letenja, RV i PVO i dalje računa na G-4

24. dec 2024

Nove informacije o “lutajućoj municiji“ Gavran

23. dec 2024

Tango Six u Iranu: Priča o islamskom F-14 Tomketu

20. dec 2024

Nastavak razgovora Francuske i Srbije o realizaciji ugovora nabavke Rafala u Beogradu

19. dec 2024

Ruski proizvođač helikoptera neisporučeni Ansat Republici Srpskoj koristi za testiranje domaćih sistema

18. dec 2024

[REPORTAŽA] Tango Six u Iranu: „Iran Air Show 2024“ – poslednja prilika da uživo vidimo F-14 „Tomcat“ u letu

17. dec 2024

Ministarstvo odbrane potvrdilo: Gradiće se novi hangari za Rafale na Batajnici

16. dec 2024

Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

11. dec 2024

„Dassault Aviation“ zapošljava menadžere za program „Rafal Srbija“

10. dec 2024

Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

5. dec 2024

Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

2. dec 2024

Bosna i Hercegovina nabavlja dodatne helikoptere za svoje oružane snage

29. nov 2024
Završen novi hangar Helikopterske jedinice MUP-a Srbije, prvi put javno prikazan i drugi helikopter Ka-32
Dve Super Pume H215 sa vedrima za gašenje požara bila su parkirana ispred novog kompleksa Helikopterske jedinice / Foto: MUP Srbije

Završen novi hangar Helikopterske jedinice MUP-a Srbije, prvi put javno prikazan i drugi helikopter Ka-32

Prilikom jučerašnje posete Helikopterskoj jedinici MUP-a Srbije, ministru policije Bratislavu Gašiću prikazan je novi hangar za smeštaj vazduhoplovne tehnike.

Kako je saopšteno iz MUP-a, radovi na izgradnji novog kompleksa Helikopterske jedinice su završeni a objekat hangara sa upravnim delom i pratećim objektima, kako je navedeno, predstavlja moderan i funkcionalan ambijent u kojem će se nalaziti kompletna posada i helikopteri.

U hangaru se nalazila samo nova tehnika, bez stariji Belova / Foto: MUP Srbije

Ministar Gašić sastao se sa komandantom Helikopterske jedinice Nenadom Nedićem sa kojim je razgovarao o unapređenju uslova rada pripadnika ove jedinice, kao i o proširenju kapaciteta.

Na objavljenim fotografijama ali i video snimku može se videti da se ispred hangara, kao i u samom objektu nalazila samo nova tehnika, laki višenamenski helikopteri H145M, srednji višenamenski H215 Super Puma i vatrogasni Ka-32A11BC.

Oba Kamova nalazila su se u hangaru / Foto: Isečak iz video snimka MUP-a

Ono što je posebno interesantno je da su se u hangaru nalazila oba Kamova. Prikazan je i drugi primerak (YU-SVS) koji je isporučen 19. septembra. Helikopterska jedinica MUP-a već više od godinu dana koristi ovaj tip helikoptera, prvi Ka-32 (YU-HRS) isporučen je sredinom septembra prošle godine.

Tango Six je u dva navrata pratio napredovanje izgradnje novog hangara, prvi put krajem jula 2022., a drugi put prilikom posete Helikopterskoj jedinici krajem iste godine.
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Н

Може ли да у некој од наредних решпортажа, буде више информација о даљој судбини старих хеликоптера? Хвала.

Odgovori
Vl

Ako su nade da ce Rusi da pobede tako sto ce Zapad da smanji podrsku Ukrajini bojim se da cemo delove za Ka-32 svercovati u torbama kao 90-ih i to ako Amerika zazmuri na jedno oko.

Vl

Vlado,
Имењаче, какву си ти везу нашао у коментару са темом твог одговора изгледа да само ти знаш.
А и ми нисмо увели санкције Русији да бринему твоју душебрижничку бригу. Делови увек могу да стигну авионима треће земље чак и ако се неко од комшија из Нато прави већим папом од папе.

Br

@Vlado

To nisu vojni helikopteri. U sred rata smo uspeli da ih dobijemo, moci cemo i da ih odrzavamo, u svakom slucaju oni i nece mnogo da se koriste i nece biti problema u narednih pet godina, a rat je vec pri kraju, mislim trajace to jos, ali manje-vise, na ovome ce da se zavrsi. Cekaju nas Palestina, Sirija, Tajvan i na kraju Iran, Ukrajina uskoro ide u zaborav.

Ne

Fantastično. Svaka čast!

Vl

Kako cemo remontovati Ka-32 je misterija.

Odgovori
M.

Isto kako su i dosli, samo u obrnutom smeru.

PS

Kao i svi drugi po Evropi. Malo će se pomučimo ali će da ide. Ipak je civilni.

A?

Novi su novcati, kakav remont?!

Г

Ни најмање.
Рат у Украјини ће бити готов за годину две макс. Поготово што је сад фокус померен на Израел. Иако би многи то волели, Руси неће бити истерани из Ук. Управо сад Руси Авдејевку затварају у потковицу..
Биће нека мировна конференција, неко међурешење и то је то. Што значи да би за 5-10 година могло бити мање санкција и ембарга према Русима.
А друго. То су специјализовани хелији. Неће наши да их ђирају на дневном или недељном нивоу. Питање је и на месечном колико ће, ван сезоне, за обуку једино. Што ће рећи ефективно јул,авг,сеп и то кад има потребе.
С обзиром да су нови,уз такву употребу, трајаће они сиг 6-7 година пре ремонта (а ваљда је и нешто стока рез. делова дошло уз њих, за ситније оправке)

Op

Kad su mogli da dođu do Srbije HELIKOPTERI, mogu i raznorazni rezervni djelovi da dođu bez problema. Sigurno su kupili ono sto minimum treba da se kupi, jer tako skapljaju ugovori. Ne kupuje se samo helikopter, vec obuka pilota, mehaničara, (dijagnostickog) alata, raznorazni rezervni djelovi, itd. Sigurno dovoljno da se premosti nekih prvih par godina.
Znas ti to odlicno.

Nego ti opet stavljas fokus tamo nedje dje ga uopšte ne može biti a znamo dobro zasto to radiš; da bi stavio Rusko u negativnom kontekstu. :)

Vl

О чему појединци воде дискусију?
Па купујемо половне 35-ице од Кипра и то нас не брине. Што би нас онда бринуо сервис Камова?
Прво је од појединаца овде пласирана прича да нема шансе да хеликоптери стигну. Када је први паркиран у нашем хангару прича је промењена да други неће доћи. Сада опет мењате причу и вежете је за одржавање. Могли би бити мали иновантнији и смислити бар нешто што држи воду.

Lo

Pitaš li se kako ćemo da remontujemo zapadne helokoptere. Srbija nikada neće priznati Kosovo niti će uvesti sankcije Rusiji. Odličan povod za ucjenu sa zapada.

La

Solid an potencijal MUP-a, svakako u regionu niko ne moze ni prineti. 5 najnovijih H145, 3 Superpume i 2 Ka-32.

Odgovori
Lu

Hrvatska:
2 AW 139
2 EC 135
2 Bell Subaru 412EPX
nije baš tako loše, s tim da uskoro slijedi dodatna nabava i kao i svi gore navedeni parama EU …

To

Lumen zaboravio si i dva starija Bella AB-212

Г

Румуни су реално јачи. Не можемо им ни прићи. Ал опет много већа земља.. За све остале да.
@Томас
Имамо и ми 10 оперативних хелија од раније у МУПу. Ал сад причамо о новим ;)

Na

Eto, konacno se zavrsi i Pandurski Begradski Aeroklub….o trosku cele Srbije naravno….

Ako mi neko nadje iole ozbiljnu zemlju gde su sve policijske/ems/sar letelice bazirane i smestene iskljucivo u samom Gl. gradu te drzave i to na medjunarodnom i najprometnijem aerodromu u zemlji ja castim veceru….

Vreme angazovanja i dolaska na bilo koju udaljeniju lokaciju u R. Srbiji i eventualni povratak u BG posto je sve u glavnom u BGu kompletno ponistava svaki benefit i smisao helikopterskih jedinica – deluj brzo na relativno malom terenu.

Centralizovana kvazi-drzava pa takva i helikopterska jedinica…

2 u Novi sad,
2 u Nis
2 u Uzice

Ili takav neki raspored…tuga od nedostatka misli….

Odgovori
Н

Потписујем свако слово. Још један показатељ колико су становници остатка Србије мање вредни.

Sr

@Nadzorni organ
Glavni grad je u sred sredine države i najbolje je pozicioniran da se baš tu baziraju helikopteri. Zašto aerodrom? Zato što se sa njega i na njega može poleteti odnosno sleteti u najgorim uslovima u odnosu na alternativna rešenja. Ne možemo imati 2 2 2 itd. raspored jer to nije kombi, potrebno je tehničko osoblje sa adekvatnim serfitikatima, oprema, alati itd. Nemoguće bi bilo drugačije rešiti. Novi Sad nema apsolutno nikakve uslove za sada. Niš ima, ali to bi opet bilo na samom aerodromu.

Nema potrebe za večerom. I nisam Beograđanin da ne krenu oni glupi komentari „vi iz Beograda bla bla bla“.

Н

За оно лице, због кога се ангажује хеликоптер, у далеко било, ситуацији живота и смрти, важан је сваки секунд. Ниш је релативно скоро, после скоро четири деценије добио Клинички центар, који је још у време СФРЈ започет. Бога оца се у БГ изградило за то време. Апсолутно треба у овом делу србије МУП да распореди своје ваздухопловне ефективе. Па нека се ротирају посаде, на свака три месеца или колико већ. Од пореза сваког од нас они примају плате и крај приче.

AL

Prvo, moras da imas kompletnu infrastrukturu u svim gradovima. Nis ima, za ostale nisam siguran. Drugo moras da imas obucene posade iz tih gradova. Trece, Beograd ima stanovnikaka ko cela AP Vojvodina ili kao 2/3 centralne Srbije. Takodje, Beograd puni 50% budzeta republike Srbije. To se nikad ne spominje, stalno se prica kako sve ode u Beograd. Ja zivim u Beogradu od rodjenja i na svim bitnim pozicijama su ljudi iz drugih gradova koji su dosli u Beograd. Mozda njih da pitate…

Н

Можда ви себе да питате, зашто се фирме са озбиљним платама отварају највише по Београду, па онда зашто људи из провинције, школовани или не, одлазе из тог разлога у престоницу. Ту ћеш добити и одговор зашто БГ и пуни толики проценат буџета. Вазда би се тога на конто тог града могло споменути, да би ви који тамо живите, могли мало и у патос да гледате од стида. Децентрализација је оно што је одавно потребно, у сваком смислу. Не мораш да имаш обучене посаде из свих градова, пилот је ХЈ МУПа СРБИЈЕ, не БГа. Служе свакоме од нас, на целој територији. Инфрастуктуру, нека направе, све је то од наших пара.

Ma

Aleksandre,
To što su sedišta svih mogućih firmi nagurana u Beograd i prikazuju se kao prihodi i izvoz Beograda, to ne znači da Beograd toliko puni budžet. Primera radi, nekadašnja Merima iz Kruševca, sada u vlasništvu Henkel-a, veliki izvoznik, sedište – Novi Beograd, Tertapak za koji svi znaju da je u Gornjem Milanovcu, sedište – Novi Beograd, Čačanska banka, preimenovana u Halk i preseljena u Beograd, sedište železare iz Smedereva je u Beogradu, EPS, Telekom, Pošta…prihoduju na novou cele Srbije a prihodi se prikazuju u Beogradu… Ogroman je broj ovakvih primera.
Mislite da su ljudi u Babušnici, Tutinu, Lebanu…oduševljeni što će i oni učestvovati u finansiranju metroa u Beogradu? Koliko para Bg dobija iz tog budžeta dok se pola Srbije raspada? Obzirom da ostatak Srbije ne može da koristi ni pola zdravstvenih usluga dostupnih u Beogradu, iluzorno je očekivati da će neko rasporediti jedan helikopter u Kragujevac, npr.
Iz tog razloga svi hrle u Beograd, tu je sve „besplatno“ od vrtića preko lečenja do prevoza a to plaćamo svi mi dok neko dobija sve a neko ništa.

St

AKo bi stavio 2 helikoptera u Uzice, bilo bi sto nisu 2 u Cacku, posle 2 u Cacku, a sto nosu 2 u Kragujevcu, Arilju, Krusevcu; Kraljevu, Gadzinom hanu, Somboru….
Uostalom, Srbija je toliko prostrana zemlja da helikopteru treba sigurno 20 minuta od Beograda do recimo Novog sada, a jedno 35 do Uzica.
Takodje, piloti helikoptera bi se jako lako pronasli za sluzbu u Uzicu i ostalim gradovima, kao sto se lako pronalaze i ostale profesije.

PS

@Stojko
Verovatno je čovek mislio na Užice jer tamo već postoji aerodrom. Ali tansportna eskadrila VS već postoji u Nišu, helikopteri VS su i u Kraljevu i generalno je sve to OK pokriveno, pa i za te slučajeve ako baš ne može da se čeka helikopter MUPa a mislim da to ipak nije baš toliko često.

Ma

Stojko, ako misliš da se piloti rađaju samo u Beogradu, grdno se varaš. Igrom slučaja, znam za dva pilota iz malene Ivanjice, njima je Užice mnogo bliže od Beograda. Poenta komentara je da je potreban ravnomerni razvoj a ne da se uzima svima i ulaže samo u Beograd.

Na

Uzasno sam razocaran razmisljanjem ljudi ovde. Na stranu sto podrzavam i slazem se da je apsolutno neophodna decentralizacija i ravnomerno ulaganje u celu Srbiju a ne samo nabijanje srece u guzicu Beogradu i komfor onih koji su u Beogradu, to je ipak posebna tema.

Ajmo malo o zdravoj logici i osnovnom planiranju misija ili letenja, te nameni helikoptera:

Recimo kriminal/nesreca/vanredna situacija u Uzicu….Helikopteru u BGu treba ajde da kazemo 10 minuta (jako optimisticno) da poleti, ako leti prosecnom brzinom od 110 cvorova da bi preleteo distancu od 68 nautickih milja do Uzica direkt treba mu 37 minuta, ako uzmemo da ce u zoni i dok se ne utovare unesreceni ukoliko ne ukljucuje potragu za njima proci barem 10 minuta pa poletanje nazad i dodatnih 37 minuta vidimo da je teorija „ZLATNOG SATA“ vezanog za EMS sluzbe cista naucna fantastika i da u ovom slucaju pacijent ili unesreceni nece doci do bolnice u BGu u NAJBOLJEM SLUCAJU za 10+37+10+37 = 94 minuta odnosno vise od SAT I PO – sto u ovom slucaju onda direktno ukazuje da ovo nije vise brzi prevoz i zbrinjavanje…

A koliko je ovo drasticno u slucaju recimo vanredne situacije u Leskovcu koji je od Surcina ravno 140 nautickih milja ogleda se u cinjenici da Helikopteru treba JEDAN SAT i 17 minuta do tamo, sto znaci da bi misija i prevoz onoga koji zahteva vanrednu i brzu evakuaciju u najboljem slucaju trajala 174 minuta (do tamo i nazad) dnosno nepuna 3 SATA!!!

Za definiciju Zlatnog sata za laike otici na sledeci link: https://en.wikipedia.org/wiki/Golden_hour_(medicine)

Slicno moze i za Suboticu da se izvede.

E sad ako imamo SAR misiju onda jos i dok se organizuje Search pattern iznad zone u koojoj se vrsi potraga…lako vidimo da to moze da bude u odredjenim slucajevima i misija prekoo 5 pa i 6 sati kojj je ogroman faktor iskljucivinicijalno mesto baziranja helikoptera.

I ne, da ne bude zamene, ne kazem da helikopteri moraju biti bazirani na vec postojecim aerodromima, pomaze u odredjenim stvarima ali daleko od toga da je to neki zahtev posto u nekim stvarima moze itekako i da odmogne, recimo ukoliko je aerodrom zauzet, gust saobracaj iznad i ostalo…

A da iznesem i cinjenicu da je za vreme SFRJ policijski helikopter koji je pokrivao veci deo Vojvodine bio baziran u Novom Sadu te da ga je Milosevicevska svita prisvojila i preterala u BG kad su pravili svoj aeroklub…Isto vazi i za razne druge regione…

O komentarima i primitivizmu gde i kako naci pilote, gde ziveti, ko nece da bude tamo ne treba trositi reci…

Ovakva postavka jedinice nema veze sa mozgom i sa osnovnim ptrebama EMS i SAR sluzbe… Nestrucnost iznad svega o trosku gradjana Srbije i necijeg dodvoravanja i politickog marketinga…

Mi

Helihopterski servis traganja i spasavanja je podeljen u 2 sektora :
Severo zapad drži MUP iz baze aerodrom Beograd Surčin
dok jugo zapad drži vojska iz baze aerodrom Niš .
Mogu da rade samostalno , sa gorskom službom spasavanja ,vatrogasnom službom , medicinskim službama , postoje operativni centri koji ih kordinišu.

Sr

Vidim da su helikopterima „skupljene“ elise kako bi mogli da prodju kroz vrata hangara. Pitanje za nekog ko se razume u tematiku. Ako je nesto hitno u pitanju, koliko vremena je potrebno da se helikopteri izvuku iz hangara , elise stave u normalni polozaj i sve bude spremno za poletanje? Da li je bilo logicnije napraviti hangar gde bi letelice mogle da udju bez „skupljanja“ elisa a da se ne gubi dragoceno vreme u slucaju nuzde ? Hvala na odgovoru?

Odgovori
Op

Veliki je raspon elisa, 16 metara. Nepotrebno bi mnogo prostora zauzelo, koji se za ništa drugo ne bi mogao koristiti. Mozda bi taman jedan stao rasklopljenim elisama.

Neznam koliko bi vremena trebalo da se stave elise u rasklopljeni polozaj, i da li se to radi ručno ili automatski. Mislim da ne bi trebalo biti dugo, jer su ovi helici prije svega zamisljeni kao sredstvo za protiv-pomorsku borbu na brodovima ratnih mornarica, dje je brzo djelovanje kritičnog značaja

Za Srbiju ovo ne treba biti problem jer se protiv-požarne borbe vode raznoraznim indikatorima i procijenama.

Vl

A zašto bi se unesrećeni iz Užica ili Leskovca vozio u BG? Postoje Klinički centri u KG i Nišu. Ako bi helihopter poleteo iz Niša i odvezao unesrećenog u KC Niš to je prilično brzo.

Mi

Zar im nisu malo premala vrata ? Na iglu ulaze i izlaze. Jedino ako su tako pametni gdje planirano svaki puta skupljaju lopatice prije ulaska i izlaska.

Odgovori
Ha

Pogledajte snimak an 1:17. Obratite pažnju na „stubove“ između roll-up vrata. Kako vam deluju? Osim Kamova, ni jedan drugi helikopter nema sklopljene elise. Kakav zaključak može da se izvuče iz svega toga?

Re

Kako su ih ugurali, tako ih izguraju. Dežurni helikopteri verovatno ne stoje u hangaru. A opet to su helikopteri, a ne dežurna para lovačkih aviona…

Va

K32 promašaj, trebalo da se uzme nesta normalno. Zastareo helikopter po svim tačkama Al moralo se da uzmemo reket mora da platimo

Odgovori
Г

Види се да ниси из ове приче

С

Е нек си ти нама нешто написао. А сад тај телефон у руке па мало погледај раније чланке на тему ових хеликоптера.

AL

Никола,
Marko,
Apsolutno se slazem i zalazem za regionalni razvoj.Meni kao nekome ko je iz Beograda,a nemam nikakav uticaj u mom gradu to odgovara.Odgovara mi da se razviju svi gradovi u Srbiji da ne dolaze svi u Beograd,ali o tome najmanje odlucuju obicni beogradjani.Sto se tice punjenja budzeta Marko nisi u pravu,ali to je vec neka druga tema.Uzgred,porezi,cene su dva ili tri puta vece u Beogradu nego li u drugim gradovima u Srbiji,sto je ok,a plate su stagnitale i pribizile se platama u drugim gradovima,sto je ok.Ja recimo komunallije za dvosoban stan placam duplo vise nego moj brat porez,komunalije i sve dazbine na dve kuce u Loznici.
I da, samo regionalni razvoj.Poenta je da ne kukate stalno na Beograd vec na vase rodjake koji odlucuju u Beogradu.

Odgovori
Ma

Ja sam naveo konkretne primere kako Beograd ne učestvuje u punjenju budžeta u tolikom procentu koji ste naveli i ne znam na osnovu čega tvrdnja da nisam u pravu?
Ja kupujem u trgovinskom lancu (sedište mu je u Beogradu) koji ima iste cene u svim marketima u Srbiji, nije mi poznato da su skuplji u Bg? Struju plaćamo isto, mobilni, kablovsku a pogledajte prosek plata u Beogradu i u ostatku Srbije.
Ja nemam rođake koji odlučuju u Beogradu niti kukam na Beograd kao grad.
Ako vam je jeftinije, preselite se kod brata u Loznicu pa dajte doprinos decentralizaciji.
Izvinjavam se na off-u, morao sam da odgovorim.

AL

Izvinjavam se svima sto sam temu skrenuo, ali to kukanje stalno slusam, a ne vidim da se nesto ljudi bore za sebe,za svoj grad,selo. U svakom slucaju vest je lepa, jer se nesto pokrece i ulaze.

Odgovori
Th

Je li se ovako pravi hangar za helikoptere ? Ima 12 vrata ali
verovatno stane samo 8 H145 jedan pored drugog. Meni
to kao nekom koji nije od struke deluje kao hangar/garaga
za neka druga vozila samo ne za helikoptere.

Pred tog hangara stoje 2 H215 u shemi farbanja vojske Srbije.
Jesu li oni bili prvo predvidjeni za vojsku ili moza zandameriju ?
Zasto pripadnici herlikopterske jedinice nose te pescane uniforme ?

Odgovori
Ž

Thomas

Супер Пуме нису у шеми фарбања Војске Србије, и нису били предвиђени да буду војни.

То су вишенаменски хеликоптери, а користиће се и за подршку специјалним јединицама полиције и Жандармерије.

AL

Marko,
nemam ja problema sa decentralizacijom, cak sta vise. Sto se tice cena u Beogradu, razlikuju se cene po marketima u razlicitim opstinama beogradskim. Uporedjivao sam cene u Kraljevu i Beogradu i lepa je razlika (sto je normalno,jer su svi troskovi svih tih Trgovinskih lanaca ovde vise puta skuplji,pocevsi od zakupa pa na dalje). Ako gledamo cene komunalnih usluga, poreza na imovinu, takodje je lepa razlika. To je sve normalno, u svakom velikom gradu su vece cene u odnosu na mali grad. Svaki grad ima svoje prednosti i mane.Meni,da bih presao sa kraja grada na dugi kraj treba sat – sat i po vremena (toliko ljudi svakodnevno putuju sa posla i na posao).To vuce sve druge troskove koji ne postoje u malom gradu.Ali to je moj izbor,tu sam rodjen i to je tako.Jedino sto me nervira je to stalno kukanje.Vasi rodjaci kad dodju u Beograd postanu veci beogradjani od mene,a oni oducuju o Beogradu na vodi,o Prokopu, o nacionalnom stadionu.Zaborave na vase probleme i na regionalni razvoj.

Odgovori
О

Можда није битно за тему али к- дант хеликоптерске јединице пуковник полиције би требао да носи чин како је и прописано,не улазећи у разлог зашто немају капе на глави.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor