BEG airport status
Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije Novi komunikacioni sistemi postavljeni su na skopski i ohridski aerodrom / Ilustracija: Rohde & Schwarz

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

Kompanija Rohde & Schwarz saopštila je da je makedonska Kontrola letenja (M-NAV) za modernizaciju svojih komunikacionih sistema izabrala njihov sistem CERTIUM VCS.

Iz kompanije su naveli da će se njihov IP (Internet Protocol) sistem glasovnee komunikacije CERTIUM VCS isporučiti i integrisati na međunarodne aerodrome u Skoplju i Ohridu.

– Prema ugovoru sa makedonskim pružaocem usluga kontrole letenja, koji posluje na celoj teritoriji Severne Makedonije, nedavno su završeni fabrički prijemni testovi u Rohde & Schwarz centru kompetentnosti za glasovne komunikacione sisteme u Bukureštu. Instalacija i implementacija projekta trenutno se uspešno odvijaju na licu mesta.

M-NAV će koristiti CERTIUM VCS za pokrivanje glavnih operacija oblasnog kontrolnog centra, kontrolnih tornjeva aerodroma (toranj i/ili prilaza), kao i simulatora i za obezbeđivanje integrisanih komunikacija vazduh-zemlja i zemlja-zemlja.

Jedan od izazova projekta bila je integracija dva udaljena radna mesta na ohridskom aerodromu kao deo istog sistema glasovnee komunikacije koji je postavljen na skopskom aerodromu. Zbog najsavremenije VoIP (Voice over Internet Protocol, internet telefonija) tehnologije ugrađene u CERTIUM VCS, omogućena je laka implementacija VPN komunikacija za opremu koja se nalazi na obe lokacije. CERTIUM obezbeđuje potpunu redundantnost, uključujući distribuiranu primenu na različitim lokacijama. Ugovor između M-NAV GOJSC i Rohde & Schwarz potpisan je u maju 2022. – navodi se u saopštenju.

Dragoljub Pačev, menadžer projekta u tehničkom odeljenju M-NAV, kazao je ovom prilikom:

– Rohde & Schwarz komunikacioni sistem je ispred svog vremena, veoma napredno i fleksibilno rešenje za M-NAV koje može da omogući naša buduća proširenja i obezbedi da ispunimo sve zahteve za obezbeđivanje bezbednog, sigurnog i efikasnog upravljanja vazdušnim saobraćajem u Severnoj Makedoniji. –

– Naše rešenje CERTIUM VCS nudi izuzetnu fleksibilnost i uvereni smo da će novi sistem u Severnoj Makedoniji poboljšati bezbednost, sigurnost i efikasnost, pomažući M-NAV-u da se nosi sa rastućim operativnim zahtevima kontrole vazdušnog saobraćaja. – rekao je Aleksandru Negulesku, generalni direktor Rohde & Schwarz centra kompetentnosti za glasovne komunikacione sisteme u Bukureštu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

RS je u specifičnoj poziciji, ne moze da uveze 12,7mm kalibar za oklopna vozila, a kamo li nešto složenije. Mudrovanje o specifikacijama pri nabavkama ostavite za narode koji ne žive pod okupacijom. Kupuje se šta se može i od koga ae može.

06. Apr 2025.Pogledaj

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj