Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025
Er Indija namerava da nabavi 470 novih Erbasovih i Boingovih putničkih aviona
Od 470 aviona 250 su Erbasove, a 220 Boingove letelice / Foto: Airbus

Er Indija namerava da nabavi 470 novih Erbasovih i Boingovih putničkih aviona

Indijska nacionalna avio-kompanija Er Indija objavila je prekjuče da planira da od Erbasa i Boinga nabavi čak 470 novih putničkih aviona. Na spisku se nalazi 250 Erbasa, od kojih 210 uskotrupnih aviona među kojima 140 A320neo i 70 A321neo, potom 40 širokotrupnih aviona od kojih 34 A350-1000 i 6 A350-900 (A350 prvi put u Indiji), dok se od Boinga kupuje 220 aviona – 190 uskotrupnih 737 Max (737-8 i 737-10), 20 širokotrupnih 787-9 Dreamliner i 10 777-9. Uz to kod Boinga postoji opcija za još 50 737 Max i 20 787-9. Vrednost ovih nabavki je, zajedno sa opcijama, procenjena na 82 milijarde dolara.

Potencijalne narudžbine (ugovori još nisu potpisani) imaju za cilj, kako modernizaciju, tako i proširenje flote avio-kompanije sa ciljem stvaranja većeg, vrhunskog prevoznika sa kompletnim uslugama koji će zadovoljiti rastuću potražnju za putovanjima u regionu. Kako navode iz kompanije Erbas, isporuke naručenih aviona bi trebalo da počnu sa prvim A350-900 koji će stići već krajem ove godine. Iz Boinga ističu da će, ukoliko budu naručeni i avioni koji su trenutno opcija, to biti najveća Boingova narudžbina u Južnoj Aziji i istorijska prekretnica u skoro 90-godišnjem partnerstvu njihove kompanije sa ovim indijskim prevoznikom.

U svom saopštenju Boing navodi da je Er Indija takođe sklopila ugovor sa Boeing Global Services za usluge podrške tokom životnog veka letelica, uključujući digitalna rešenja, programe koji se odnose na rezervne delova i stajne trapove, obuku pilota i tehničara za održavanje, modifikacije aviona i druge usluge.

Er Indija je oktobra 2021. godine kao kompanija sa gubitkom od čak 9,5 milijardi dolara, postala deo grupacije Tata (Tata Group), što je zvanično objavljeno januara prošle godine. Tata Group, koja je indijskoj vladi za preuzimanje Er Indije platila 2,4 milijarde dolara, je tako ponovo postala vlasnik pošto je 1932. godine indijskog nacionalnog avio-prevoznika (pod nazivom Tata Airlines) osnovala kompanija Tata Sons, a 1953. godine avio-kompanija je nacionalizovana.

Trenutno rukovodstvo Er Indija objavilo je sredinom septembra prošle godine petogodišnji plan transformacije pod nazivom ‘‘Vihaan.AI‘‘ koji ima za cilj ponovno uspostavljnaje Er Indije kao, kako se navodi, globalnog avio-prevoznika svetske klase. Plan podrazumeva fokusiranje na rast svoje mreže i flote, preuređenje ponude za klijente, povećanje pouzdanosti i performansi, preuzimanje vodeće uloge u tehnologiji, održivosti i inovacijama, i agresivno ulaganje u industriju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

iv

Indijci,kupicemo 1000 aviona, tender se oduzi godinama , ne ustvari bice 100, korupcijski skandal,ponovni tender , na kraju kupe dvadeset

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor