AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

4. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Vučić iz Davosa: Kupujemo tri eVTOL letelice američke kompanije Arčer

20. jan 2025

Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

18. jan 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024
[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji
YU-YAH na aero-mitigu i Prijedoru maja prošle godine / Foto: Aleksandar Žunić, GradPrijedor.com

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

Kako su juče javili italijanski mediji, Galeb G-2A izleteo je sa piste nakon sletanja na aerodrom u Torinu („Torino-Aeritalia“). Oba pilota su, prema ovim navodima, prošla bez težih povreda – fotografije udesa možete pogledati ovde.

Kako se može videti na fotografijama, reč je o Galebu baziranom u Sloveniji registarske oznake YU-YAH, nekadašnjeg evidencijskog broja 23191. Po fotografijama deluje da letelica nije pretrpela veću fizčku štetu.

Kako Tango Six saznaje, došlo je do otkazivanja kočnica nakon sletanja.

Dan ranije, tokom poletanja sa obliženjeg međunarodnog aerodroma u Torinu („Turin Caselle“), dogodila se tragedija kada se jedan avion MB-339 iz formacije akro-grupe Freće Trikolori srušio odmah nakon poletanja i kada je tom prilikom stradalo jedno dete na zemlji.

Akro-grupa italijanskog ratnog vazduhoplovstva i Galeb su trebali da učestvuju na lokalnom aero-mitingu tokom vikenda povodom godine u kojoj se obeležava vek italijanskog ratnog vazduhoplovstva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Najbitnije je da je posada ok,sve ostalo se da resiti
U svakom slucaju 191 je u top tri obnovljena G2 kada je orginalnost u pitanju

Odgovori
Pa

Ne znate koliko ovih aviona lete u USA.avion je retko pravio ovakve sale pilotima i to zato sto su mehanicari radili svoj posao odlicno.u Libiji su cak sami pravili po neki rezervni deo ako je trebalo a procenat ispravnosti je bio uvek „milju“ od ostalih tipova u upotrebi.naravno privatno odrzavanje takvog „oldtajmera“ nije ista stvar.drago mi je da su piloti dobro a znam da ce i avion biti dovedem u red.pametnjakovoci koji raspravljaju o oznakama na avionu oldtajmeru su paceri.omali smo mi takve i u avijaciji koji su nas jurili zasto na modele stuka u izlozbi crtamo orginalne oznake a posebno kukasti krst.valjda smo na nacisticki avion trebali staviti crvenu zvezdu sa trobojkom.sta ces uvek ima budala.sa srecom.Pavle Srepfler.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs