DCV priprema sistem nadzora i regulacije civilnih dronova: Potpisan sporazum sa Geodetskim zavodom

16. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Razgovaramo sa neimenovanom kineskom kompanijom o „letećim taksijima“

8. maj 2024

Srbija želi da potpiše Memorandum o razumevanju sa Erbasom za projekat razvoja „letećih taksija“

26. apr 2024

[REPORTAŽA] Turska na vežbi u Severnoj Makedoniji prvi put u inostranstvu predstavila svoje nove vatrogasne avione Air Tractor AT-802 Fire Boss

21. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Iza scene vežbe helikopterskog spasavanja MUP-a i GSS-a: Kako leteti Erbasov helikopter kada otkaže jedan motor a na dizalici se nalazi povređeni skijaš

12. mar 2024

Majka ubijenog đaka škole „Vladislav Ribnikar“ obeležila njegov 15. rođendan na aerodromu „13. maj“ kod Zemun Polja

5. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Kompanije Er Pink, Er Emeralds i Star Flaj Vings ipak same podnele zahtev za brisanje svojih AOC-a ali tek nakon eskalacije tokom EASA odita

1. mar 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva suspendovao AOC sertifikate avio-kompanijama Er Pink, Er Emeralds er i Er Poš

28. feb 2024

EASA povodom navodne suspenzije operacija kompanije Er Pink: „Nikada ne komentarišemo ukidanja autorizacije operaterima iz zemalja van EU, za nadzor u Vašoj zemlji nadležan je DCV“

27. feb 2024

Proslava Dana državnosti: Zabeležen najveći broj dronova na jednoj lokaciji u istoriji srpskog vazdušnog prostora

15. feb 2024

Sin stradalog pilota prodaje proizvodnju ultra-lake letelice Eskval

14. feb 2024

[ANALIZA] Protivpožarni avion AT-802: Kad helikopteri nisu adekvatni

6. feb 2024

Bugarskoj isporučen prvi AW109 helikopter za HEMS službu

2. feb 2024

[FOTO REPORTAŽA] Kako je Helikopterska jedinica MUP-a Srbije gasila požar u Bloku 70 na Novom Beogradu: “Vatreno“ krštenje ruskog Kamova

24. jan 2024

Utva prodala prvu Sovu kupcu u Meksiku

6. jan 2024

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

30. nov 2023

[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja

24. nov 2023

Nekoliko srpskih sportskih aerodroma privremeno zatvoreno, Direktorat civilnog vazduhoplovstva objašnjava za Tango Six zbog čega

7. nov 2023

„Pilot na jedan dan“: Aero-klub Valjevo i Ministarstvo odbrane ponovo besplatno motivišu mlade da postanu piloti

26. okt 2023

[FOTO] „Sky Wings“ fly-in na aerodromu Maribor: Egmont Aviation predstavio svoj portfolio

24. okt 2023
[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji
YU-YAH na aero-mitigu i Prijedoru maja prošle godine / Foto: Aleksandar Žunić, GradPrijedor.com

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

Kako su juče javili italijanski mediji, Galeb G-2A izleteo je sa piste nakon sletanja na aerodrom u Torinu („Torino-Aeritalia“). Oba pilota su, prema ovim navodima, prošla bez težih povreda – fotografije udesa možete pogledati ovde.

Kako se može videti na fotografijama, reč je o Galebu baziranom u Sloveniji registarske oznake YU-YAH, nekadašnjeg evidencijskog broja 23191. Po fotografijama deluje da letelica nije pretrpela veću fizčku štetu.

Kako Tango Six saznaje, došlo je do otkazivanja kočnica nakon sletanja.

Dan ranije, tokom poletanja sa obliženjeg međunarodnog aerodroma u Torinu („Turin Caselle“), dogodila se tragedija kada se jedan avion MB-339 iz formacije akro-grupe Freće Trikolori srušio odmah nakon poletanja i kada je tom prilikom stradalo jedno dete na zemlji.

Akro-grupa italijanskog ratnog vazduhoplovstva i Galeb su trebali da učestvuju na lokalnom aero-mitingu tokom vikenda povodom godine u kojoj se obeležava vek italijanskog ratnog vazduhoplovstva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Najbitnije je da je posada ok,sve ostalo se da resiti
U svakom slucaju 191 je u top tri obnovljena G2 kada je orginalnost u pitanju

Odgovori
Pa

Ne znate koliko ovih aviona lete u USA.avion je retko pravio ovakve sale pilotima i to zato sto su mehanicari radili svoj posao odlicno.u Libiji su cak sami pravili po neki rezervni deo ako je trebalo a procenat ispravnosti je bio uvek „milju“ od ostalih tipova u upotrebi.naravno privatno odrzavanje takvog „oldtajmera“ nije ista stvar.drago mi je da su piloti dobro a znam da ce i avion biti dovedem u red.pametnjakovoci koji raspravljaju o oznakama na avionu oldtajmeru su paceri.omali smo mi takve i u avijaciji koji su nas jurili zasto na modele stuka u izlozbi crtamo orginalne oznake a posebno kukasti krst.valjda smo na nacisticki avion trebali staviti crvenu zvezdu sa trobojkom.sta ces uvek ima budala.sa srecom.Pavle Srepfler.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs