Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024
[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji
YU-YAH na aero-mitigu i Prijedoru maja prošle godine / Foto: Aleksandar Žunić, GradPrijedor.com

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

Kako su juče javili italijanski mediji, Galeb G-2A izleteo je sa piste nakon sletanja na aerodrom u Torinu („Torino-Aeritalia“). Oba pilota su, prema ovim navodima, prošla bez težih povreda – fotografije udesa možete pogledati ovde.

Kako se može videti na fotografijama, reč je o Galebu baziranom u Sloveniji registarske oznake YU-YAH, nekadašnjeg evidencijskog broja 23191. Po fotografijama deluje da letelica nije pretrpela veću fizčku štetu.

Kako Tango Six saznaje, došlo je do otkazivanja kočnica nakon sletanja.

Dan ranije, tokom poletanja sa obliženjeg međunarodnog aerodroma u Torinu („Turin Caselle“), dogodila se tragedija kada se jedan avion MB-339 iz formacije akro-grupe Freće Trikolori srušio odmah nakon poletanja i kada je tom prilikom stradalo jedno dete na zemlji.

Akro-grupa italijanskog ratnog vazduhoplovstva i Galeb su trebali da učestvuju na lokalnom aero-mitingu tokom vikenda povodom godine u kojoj se obeležava vek italijanskog ratnog vazduhoplovstva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Najbitnije je da je posada ok,sve ostalo se da resiti
U svakom slucaju 191 je u top tri obnovljena G2 kada je orginalnost u pitanju

Odgovori
Pa

Ne znate koliko ovih aviona lete u USA.avion je retko pravio ovakve sale pilotima i to zato sto su mehanicari radili svoj posao odlicno.u Libiji su cak sami pravili po neki rezervni deo ako je trebalo a procenat ispravnosti je bio uvek „milju“ od ostalih tipova u upotrebi.naravno privatno odrzavanje takvog „oldtajmera“ nije ista stvar.drago mi je da su piloti dobro a znam da ce i avion biti dovedem u red.pametnjakovoci koji raspravljaju o oznakama na avionu oldtajmeru su paceri.omali smo mi takve i u avijaciji koji su nas jurili zasto na modele stuka u izlozbi crtamo orginalne oznake a posebno kukasti krst.valjda smo na nacisticki avion trebali staviti crvenu zvezdu sa trobojkom.sta ces uvek ima budala.sa srecom.Pavle Srepfler.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs