Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025
[BURŽE 2023] Croatia Airlines i Pratt & Whitney potpisali ugovor o održavanju motora za putničke avione A220 hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika
GTF motori koji će pogoniti i nove avione hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[BURŽE 2023] Croatia Airlines i Pratt & Whitney potpisali ugovor o održavanju motora za putničke avione A220 hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika

Kako je danas na vazduhoplovnom sajmu Burže saopštila kompanija Pratt & Whitney, potpisali su ugovore sa hrvatskom nacionalnom avio-kompanijom o održavanju GTF motora koji će pogoniti buduću flotu od 15 aviona Airbus A220 serije 100 i 300. Pratt & Whitney će, kako je navedeno u saopštenju, pružiti usluge održavanja motora Croatiji Airlines kroz njihov „EngineWise“ program održavanja.

Objava ovog ugovora dolazi isti dan, ovde u Parizu, nakon što je kompanija De Havilland objavila sličan ugovor o održavanju letelica Dash 8-4000.

– Pratt & Whitney i Croatia Airlines imaju dugoročni odnos koji datira od početaka putničkih operacija ove avio-kompanije. Sa Airbusima A220 koji će biti pogonjeni GTF motorima i uz naš „EngineWise“ program, Croatia će imati korist od pogonskih grupa koje predstavljaju vodeću tehnologiju u industriji zajedno sa vrhunskim nivoom podrške kroz rastuću mrežu GTF MRO centara koji se nalaze u Francuskoj i Nemačkoj. – kazao je ovom prilikom Rick Deurloo, direktor civilnog programa avio-motora kompanije Pratt & Whitney.

Slične ugovore namenjene održavanju motora potpisivale su na Buržeu i druge avio-kompanije iz regiona, kao Air Serbia, o čemu je pre osam godina iz Pariza takođe izvestio Tango Six.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Čestitam.

Svakačast T6 na izveštavanju sa LebuRžea! Prva liga bili od početka! Samo tako nastavite. Hvala!

Odgovori
Ic

Pratte&Whitney je broj jedan na svetu u proizvodnji avio motora.Klasa je klasa.Tango six jedini izvestava u Srbiji dogadjaje sa terena.

Odgovori
le

Pa zbog tih motora svaki treći A220 je prizemljen… Možda izgleda mudro potpisati ugovore unapreijed da bi se izbjegli problemi, ali još bi više „Engine Wise“ bilo izbjegavatii te avione sa tim motorima, ali provizije su masne pa se neuspjeh u najavi predstavlja kao uspjeh

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs