Kako je danas na vazduhoplovnom sajmu Burže saopštila kompanija Pratt & Whitney, potpisali su ugovore sa hrvatskom nacionalnom avio-kompanijom o održavanju GTF motora koji će pogoniti buduću flotu od 15 aviona Airbus A220 serije 100 i 300. Pratt & Whitney će, kako je navedeno u saopštenju, pružiti usluge održavanja motora Croatiji Airlines kroz njihov „EngineWise“ program održavanja.
Objava ovog ugovora dolazi isti dan, ovde u Parizu, nakon što je kompanija De Havilland objavila sličan ugovor o održavanju letelica Dash 8-4000.
– Pratt & Whitney i Croatia Airlines imaju dugoročni odnos koji datira od početaka putničkih operacija ove avio-kompanije. Sa Airbusima A220 koji će biti pogonjeni GTF motorima i uz naš „EngineWise“ program, Croatia će imati korist od pogonskih grupa koje predstavljaju vodeću tehnologiju u industriji zajedno sa vrhunskim nivoom podrške kroz rastuću mrežu GTF MRO centara koji se nalaze u Francuskoj i Nemačkoj. – kazao je ovom prilikom Rick Deurloo, direktor civilnog programa avio-motora kompanije Pratt & Whitney.
Slične ugovore namenjene održavanju motora potpisivale su na Buržeu i druge avio-kompanije iz regiona, kao Air Serbia, o čemu je pre osam godina iz Pariza takođe izvestio Tango Six.
Miloš1977
Čestitam.
Svakačast T6 na izveštavanju sa LebuRžea! Prva liga bili od početka! Samo tako nastavite. Hvala!
Iceman
Pratte&Whitney je broj jedan na svetu u proizvodnji avio motora.Klasa je klasa.Tango six jedini izvestava u Srbiji dogadjaje sa terena.
letač u pokušaju
Pa zbog tih motora svaki treći A220 je prizemljen… Možda izgleda mudro potpisati ugovore unapreijed da bi se izbjegli problemi, ali još bi više „Engine Wise“ bilo izbjegavatii te avione sa tim motorima, ali provizije su masne pa se neuspjeh u najavi predstavlja kao uspjeh