[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
[BURŽE 2023] Croatia Airlines i Pratt & Whitney potpisali ugovor o održavanju motora za putničke avione A220 hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika
GTF motori koji će pogoniti i nove avione hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[BURŽE 2023] Croatia Airlines i Pratt & Whitney potpisali ugovor o održavanju motora za putničke avione A220 hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika

Kako je danas na vazduhoplovnom sajmu Burže saopštila kompanija Pratt & Whitney, potpisali su ugovore sa hrvatskom nacionalnom avio-kompanijom o održavanju GTF motora koji će pogoniti buduću flotu od 15 aviona Airbus A220 serije 100 i 300. Pratt & Whitney će, kako je navedeno u saopštenju, pružiti usluge održavanja motora Croatiji Airlines kroz njihov „EngineWise“ program održavanja.

Objava ovog ugovora dolazi isti dan, ovde u Parizu, nakon što je kompanija De Havilland objavila sličan ugovor o održavanju letelica Dash 8-4000.

– Pratt & Whitney i Croatia Airlines imaju dugoročni odnos koji datira od početaka putničkih operacija ove avio-kompanije. Sa Airbusima A220 koji će biti pogonjeni GTF motorima i uz naš „EngineWise“ program, Croatia će imati korist od pogonskih grupa koje predstavljaju vodeću tehnologiju u industriji zajedno sa vrhunskim nivoom podrške kroz rastuću mrežu GTF MRO centara koji se nalaze u Francuskoj i Nemačkoj. – kazao je ovom prilikom Rick Deurloo, direktor civilnog programa avio-motora kompanije Pratt & Whitney.

Slične ugovore namenjene održavanju motora potpisivale su na Buržeu i druge avio-kompanije iz regiona, kao Air Serbia, o čemu je pre osam godina iz Pariza takođe izvestio Tango Six.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Čestitam.

Svakačast T6 na izveštavanju sa LebuRžea! Prva liga bili od početka! Samo tako nastavite. Hvala!

Odgovori
Ic

Pratte&Whitney je broj jedan na svetu u proizvodnji avio motora.Klasa je klasa.Tango six jedini izvestava u Srbiji dogadjaje sa terena.

Odgovori
le

Pa zbog tih motora svaki treći A220 je prizemljen… Možda izgleda mudro potpisati ugovore unapreijed da bi se izbjegli problemi, ali još bi više „Engine Wise“ bilo izbjegavatii te avione sa tim motorima, ali provizije su masne pa se neuspjeh u najavi predstavlja kao uspjeh

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs